Muziek / Setting Tijdens gebruik

Kwalvis

Newbie
Hoi, ik had een vraag:

Wat voor muziek luisteren jullie als je hem "spaced"?

Met truffels zetten we altijd standaar de Q-base CD4 (dubstep) op, die gaat van rustige Dubstep naar een soort Climax van heftig door elkaar lopende klanken.

Met Xtc zetten we meestal Drum & Bass of Hardstyle/hardcore op, lekker snel en hard dan komen we vanzelf van de bank af :wink:

En als we een joint roken gewoon Reggae of hiphop, lekker chill onderuit gezakt!

En hoe zit dit met jullie?

xtc op straat meestal hardstyle laatst bij een techno feest geweest en gelijk verkocht:P dus nu tijdens xtc altijd techno voor mij :)

xtc thuis meestal trage dubstep zoals magneticman - i need air

laatst iets gevonden dat triphop heet , klonk vrij spacy dus bij de volgende keer dat maar is opzetten:P

Machine

Experimenterende gebruiker
Cocaïne, alleen op festivals of in clubs en meestal in combinatie met XTC, keiharde techno. Het liefst de vieste, donkerste en rauwste techno die ik kan vinden. Acid techno doet het altijd goed bij mij... Artiesten zoals Industrialyzer en Boys Noize (live geweldig) maken mij altijd blij in deze situatie.

Alléén op de pillen ook techno, maar ik kan dan ook helemaal los gaan op een psytrance/goa party. Snelle, harde beats. Echt een aanrader voor iedereen die wel van een pilletje houdt. Wil binnenkort eens een keer een hardstyle event gaan bijwonen.. Goede verhalen over gehoord.

Truffels zijn erg verschillend voor mij. Meestal electronische muziek, deep-house ook erg geliefd. Maar again, de moods op truffels zijn vaak zo verschillend dat heel erg veel muzieksoorten wel fijn kunnen zijn.

Bij Wiet/ Hasj is heel veel muziek goed. Liever geen keiharde muziek zoals techno of hardstyle ofzo, maar kan dan vaak wel genieten van goede reggay, hip-hop, lounge of gewoon wat mooie electronische muziek :)

Bovenaan