• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MULTIGAS ;D

iSmokex

Bewuste gebruiker
Retarded gast xD Koop echte drugs (al lijkt me dat niet echt verstandigvoor types als de TS) of doe gewoon niks..

Popsa

Newbie
Te veel multigas -> Verlies tanden -> Verlies tanden = Geen multigas meer.

Als je het te minste aan fles doet.

soldiermoney

Bewuste gebruiker

Smokin046

Experimenterende gebruiker
Waarom koop je niet fatsoenlijke trip middelen? zoek je een smartshop op en koop je wat beters ! want deze zooi is echt nutteloos. :wink:

MeejheM

Badass junkie
Een belg die onder zijn lakens aanstekergas zit te inhaleren, om vervolgens een onsamenhangend verhaal neer te zetten en dan ook nog eens 7 jaar wacht met zijn reactie is best gênant.

helemaal niet gek dat je je daarvoor schaamt.

tijd voor een tweede poging dan maar?

MeejheM zei:
Een belg die onder zijn lakens aanstekergas zit te inhaleren, om vervolgens een onsamenhangend verhaal neer te zetten en dan ook nog eens 7 jaar wacht met zijn reactie is best gênant.

helemaal niet gek dat je je daarvoor schaamt.

tijd voor een tweede poging dan maar?
Ik was op het moment toen 15-16 jaar en het waren eigenlijk verschillende verhalen die ik gewoon in één bericht had gezet, verschillende trips dus. En ik heb geen 7 jaar gewacht om te reageren ik had gewoon gezien dat ik dus op deze forum nog blijkbaar een account had, ik was zelf verbaasd dat die verhaal er opstond want ik ben nooit actief geweest hierop. En neen, geen tweede poging, want ik heb het al jaren niet meer gedaan :)

Bovenaan