Muffe smaak bij base coke

Bbcarla

Experimenterende gebruiker
De laatsteijs kom je steeds vaker base coke met een vieze smaak die er niet UT te uit te krijgen is.Ik vraag me af of dat door mix komt of dat deze muffe smaak in het lichaam ontstaat van de bolletjes slikkers.

SirErick

Wijs gebruiker
Bbcarla zei:
De laatsteijs kom je steeds vaker base coke met een vieze smaak die er niet UT te uit te krijgen is.Ik vraag me af of dat door mix komt of dat deze muffe smaak in het lichaam ontstaat van de bolletjes slikkers.
Dat komt door allerlei troep die ze erin flikkeren.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb onlangs base coke gedaan, vond het niks meer vergeleken met 3 a 5 jaar geleden. Wat een troep is me dat geworden joch. Blijkbaar gaat het overal dezelfde weg op, heb me voorgenomen het niet meer te doen.

Bbcarla

Experimenterende gebruiker
Het heeft niets meer met cocaïne te maken volgens mij.
Dat is een goeie beslissing, zonde van je geld voor die gifmengers tegenwoordig.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Inderdaad het echte gevoel van coke had ik niet. Wel ergens een half wazige high die 5 minuten bleef hangen met een mix van cocaine gevoel en een hele dikke joint. Momenteel vertrouw ik enkel nog op MDMA, mist zijn effect nooit...

Albedo

Wijs gebruiker
Bbcarla zei:
Het heeft niets meer met cocaïne te maken volgens mij.
Dat is een goeie beslissing, zonde van je geld voor die gifmengers tegenwoordig.

Inderdaad zonde van je geld voor zulke slechte kwaliteit.

Albedo

Wijs gebruiker
Je zou nog kunnen overwegen om zelf basecoke te maken vanuit snuifcoke via extractie of wassen etc.

Ik heb het overwogen, maar vond het teveel gedoe en ik vind dat het niet nodig zou moeten zijn.

chems

Newbie
Word de basecoke zo ingekocht of koken jullie die zelf uit ?
als jullie dat zelf uitkoken hoe word dit gedaan ?
er zijn natuurlijk verschillende manieren om base te koken
echter is het best lastig om te koken,
indien je slecht gekookte basecoke hebt dan kan de smaak erg tegenvallen terwijl de coke perfect is. het gaat dus om de handeling die zorgt uiteindelijk voor de smaak.
groetjes

Albedo

Wijs gebruiker
chems zei:
als jullie dat zelf uitkoken hoe word dit gedaan ?
er zijn natuurlijk verschillende manieren om base te koken
echter is het best lastig om te koken,
indien je slecht gekookte basecoke hebt dan kan de smaak erg tegenvallen terwijl de coke perfect is. het gaat dus om de handeling die zorgt uiteindelijk voor de smaak.

misschien heb je wat aan deze info; zie topics met TEK
https://drugs-forum.com/forum/forumdisplay.php?f=22

ik las hierop veel positieve verhalen.

manus

Newbie
Op yt staan goede filmpjes hoe je crack kunt maken van rauwe coke. Het kan zowel met ammonia als met natrium(bi)carbonaat.

Fool

Badass junkie
Ik dacht altijd dat de smaak kwam door de maaltijd die de smokkelaar de avond voor het vliegtuig gegeten had. ???

Yamcha

Newbie
Ik heb coke gekocht en gekuist maar er zit in rare bijna rubberachtige smaak in en hij word ook niet volledig droog

Laatst bewerkt:

Cellbrite

Newbie
Dat zijn systeemspullen die naar rubber smaken en traag droog worden. Niet allemaal. Het heeft te maken met de wijze hoe de extractie uit de drager gebeurd. Goed duidelijk maken aan de dealer dat je 't wilt roken, systeemspullen zijn voor snuivers

SoulAssassins

Badass junkie
Je moet wel net zolang koken tot de amonia zo zuiver is als water en je een echte druppel ziet drijven die je dan kan "vissen" dus met punt van je mes in de druppel steken en dan mes omdraaien en vervolgens weer in de druppel steekt tot hij geheel aan je mes zit ,nu kan je gaan uitkoken met water om het laatste restje amonia eruit te koken ,het resultaat is een mooie helder witte brok wat bij de eerste trek al bijzonder lekker smaakt ,de echte coke smaak

Bovenaan