morgen weer normaal ?

onderbroek

Experimenterende gebruiker
goedenavond,

vanavond had ik weer een lekker avondje xtc in gedachte, heb 2 lekkere snoepjes aangeschaft maar had even een vraagje

heb al een tijdje (2.5) maand geen x meer gebruikt, en in die tijd, heb ik soms keren gehad dat ik zo van de kaart ging dat ik soms wel 7/9 pillen gebruikte op een avond, toen ben ik ook een tijdje gestopt, nu ben ik weer even van plan 2 te droppen :hearteyes: en het daar ook bijte houden, heb toch niet meer in huis, maar van die 7 pillen had ik altijd 3 dagen een kuthoofd, en kreeg mn lul 2 dagen amper omhoog, maar aangezien ik morgenavond een afspraakje heb, vroeg ik me af, ben ik morgen tegen het begin van de avond weer normaal(A)? mn penis enzo ?

vraag mew dit af omdat ik me de 2 xtc pillen op een avondkater me neit meer kan herrineren :beer: :sunglasses:

Aking

Wijs gebruiker
Ik krijg m zelfs onder invloed van pep en pillen nog prima omhoog... dus kan je ook niet helpen :mrgreen:

Wacky

Badass junkie
Nope, normale mensen krijgen hem onder invloed ook omhoog.
Als je hem dan niet omhoog krijgt maar nuchter nog wel, zit je op het randje van impotentie. Over een paar jaar krijg je hem nuchter ook niet meer omhoog.

-spaceman-

Badass junkie
Wacky zei:
Nope, normale mensen krijgen hem onder invloed ook omhoog.
Als je hem dan niet omhoog krijgt maar nuchter nog wel, zit je op het randje van impotentie. Over een paar jaar krijg je hem nuchter ook niet meer omhoog.

maak die jongen niet zo bang...
niks aan de hand... met genoeg prikkels gaat alles vanzelf!

cronos

Wijs gebruiker
ik vraag mij dat iedere dag af of ik ooit weer normaal kom

Bijlagen

• Foto 11.jpg
    Foto 11.jpg
    77 KB · Weergaven: 2.026

Flameon

Badass junkie
Zal vast wel goed komen vanavond. Katertje zal ook wel meevallen als je er geen alcohol bij hebt gedronken

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
"Morgen weer nuchter in de kerk nou ik dacht het niet meestal zijn jullie een paar dagen echt naar" Noisekick-Jezus komt terug !!!

thunder-droopy

Belezen gebruiker
TS, gewoon relaxen, en lekker je gang gaan met je partner, dan gaat het vanzelf goed!
kan ook met x op (kan soms zelfs prettiger/intenser zijn zelfs!)
niet teveel aan het niet willen lukken denken dus!

vogel

Bewuste gebruiker
http://uitjebol.net/afrodisiac.htm

en de nieuwe uit je bol zegt;;

Het effect van een gemiddelde dosis van ongeveer 10 pijpen opium
kan erotisch zijn, vaak van droomachtige aard. Het is mogelijk lange tijd een erectie
te houden, ook kan de paring eindeloos lang duren door de verdovende werking van de opium,,,,,
Een kleine hoeveelheid opium ter hgrootte van 2 a 3 luciferskoppen van papavers uit eigen tuin doet ook wonderen in bed. Zorg dat je nuchter bent als het innneemt.
wie opziet tegen de bittere opiumsmaak kan het ook anaal innemen, dit werkt misschien zelfs sterker.
Gebruik geen alcohol, eet niets, drink alleen water. Laat het opkomen.
Je word dromerig stoned. Als je na anderhalfuur je aandacht op je partner richt voel je dat je beschikt over een heel sterk libido waarin fysieke kracht en tederheid samenkomen.
Maar opium is een verslavende delicatesse. Doe dit slechts af en toe

opium is,,, kleine oogen, grote piemel en rust en dik worden
amfetamines (MDMA),,,, is grote oogen, kleine piemel, stress, strakstaan en vermageren
door amfetamines dom te gebruiken, kan men binnen een paar jaar impotent worden,
door opium slim te gebruiken, kan je lekker geil worden, en het is goed voor de weerstand.
opium kan ook het leervermogen doen toenemen,
terwijl men van amfetamines dom word en de weerstand doet verminderen,

Amfetamines wat een rotspul zeg,,,
opium, is een geschenk uit de hemel of van de taliban
:wave:
shit hee,,, ik zit nog steeds op df,, ,ik zal wel verslaafd zijn aan df :confused:

TrippyShit

Badass junkie
vogel zei:
http://uitjebol.net/afrodisiac.htm

en de nieuwe uit je bol zegt;;

Het effect van een gemiddelde dosis van ongeveer 10 pijpen opium
kan erotisch zijn, vaak van droomachtige aard. Het is mogelijk lange tijd een erectie
te houden, ook kan de paring eindeloos lang duren door de verdovende werking van de opium,,,,,
Een kleine hoeveelheid opium ter hgrootte van 2 a 3 luciferskoppen van papavers uit eigen tuin doet ook wonderen in bed. Zorg dat je nuchter bent als het innneemt.
wie opziet tegen de bittere opiumsmaak kan het ook anaal innemen, dit werkt misschien zelfs sterker.
Gebruik geen alcohol, eet niets, drink alleen water. Laat het opkomen.
Je word dromerig stoned. Als je na anderhalfuur je aandacht op je partner richt voel je dat je beschikt over een heel sterk libido waarin fysieke kracht en tederheid samenkomen.
Maar opium is een verslavende delicatesse. Doe dit slechts af en toe

opium is,,, kleine oogen, grote piemel en rust en dik worden
amfetamines (MDMA),,,, is grote oogen, kleine piemel, stress, strakstaan en vermageren
door amfetamines dom te gebruiken, kan men binnen een paar jaar impotent worden,
door opium slim te gebruiken, kan je lekker geil worden, en het is goed voor de weerstand.
opium kan ook het leervermogen doen toenemen,
terwijl men van amfetamines dom word en de weerstand doet verminderen,

Amfetamines wat een rotspul zeg,,,
opium, is een geschenk uit de hemel of van de taliban
:wave:
shit hee,,, ik zit nog steeds op df,, ,ik zal wel verslaafd zijn aan df :confused:

Mdma vind ik nou niet echt te vergelijken met andere amfetamines zoals speed en meth.
Dan hebben we het over alleen mdma en goed en zuiver.

En opium verheerlijken is ook appart dan :P Opiaten zijn ook gewoon gevaarlijk.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
daarom de term drugs, geniet met mate?
alle drugs etc kan schadelijk zijn als je TEveel gebruikt of TElang gebruikt overal waar TE voorstaat is niet goed zegt men, maar drugs is TElekker?

Bovenaan