Morfinepillen

J0rrit

Badass junkie
ja dat kan, waarom zou het niet kunnen? Morfine zal best door je neusaderen worden opgenomen kleine kans dat het niet kan.

speeseend

Wijs gebruiker
dé vraag is...

ehh.. Zou deze misschien met zijn vraag bedoelen of met snuiven een beter effect behaald kan worden dan met slikken ?!?

Oxydude

Newbie
het is heel goed mogelijk dat het MS Contin pillen zijn. In dat geval versla je de lange termijn werking door ze te vermorzelen. Ofwel, door de hele dosis dan ineens te slikken OF snuiven, of wat dan ook, loop je de kans op overdosering.

Dus let op, en kijk naar de dosis, alsjeblieft!

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Ik moet ondertussen sinds oktober 2023 oxycontin 20mg nemen, ik word elke ochtend wakker van de pijn en ik ga vaak slapen met pijn dus heb ik tegenwoordig altijd een tablet gecrushed klaarliggen zodat deze binnen de 5-30 min volledig is ingewerkt, de rest slik ik gewoon maar snuiven is een pak werkzamer dan slikken.. na 5 min begint de pijn al langzaam te verdwijnen en anders duurt het 1u voor je effect begint te voelen en 2u voor het plasmaniveau op zijn maximum zit. Ik ga echt geen 1,5u wachten op de pijnstilling 😐.. ik moet deze nemen voor neuropatische pijnen maar dit is geen oplossing. Zou veel liever een ketamine infuus gaan doen hiervoor.. het is extreem dubbel om als ex-heroinë verslaafde morfine te moeten nemen en de pijnen voel ik ook door de morfine tenzij ik ze snuif aangezien de bioviabiliteit oraal slechts tussen 45% en 58% ligt terwijl intranasaal 80%.. enige nadeel is dat je van retardtabletten snelwerkende maakt.. zoals hiervoor vermeld als je van plan bent ze te crushen begin dan met 10mg-20mg maximum, zeker als je geen tolerantie hebt!! Bij ms contin zou ik het op max 15mg tot 30mg houden.. je kan altijd langzaam opbouwen indien je meer nodig hebt..

Bovenaan