• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Morfine/Heroine

Chris Pontius

Badass junkie
speeseend zei:
speeseend zei:
..En laten we even eerlijk zijn C.P., helpt iemand met een Hero verslaving?

Ik bedoel te vragen aan Chris Pontius: Kan je iemand met een Hero verslaving überhaupt helpen?

Uiteindelijk moet iemand het toch zelf doen, maar misschien kunnen die paar posts net dat beetje steun in de rug betekenen voor iemand om door te zetten.

Maddo17

Belezen gebruiker
Heel mooi geschreven report, maakt me erg nieuwsgierig naar hero.

Wekelijks gebruik lijkt mij overigens wel erg veel en heel link met dit spul.
Ik vraag me af hoe het nu met je gaat en of je het nog steeds wekelijks gebruikt?

Mike

Bewuste gebruiker
Maddo17 zei:
Ik vraag me af hoe het nu met je gaat en of je het nog steeds wekelijks gebruikt?

viewtopic.php?f=19&t=28821 :(

Klik op de link en laat dit in vredesnaam een waarschuwing zijn voor iedereen die nieuwsgierig is naar dit goedje. heroine is een gevaarlijk goedje en sommige dingen moet je gewoon niet willen proberen als je een beetje gezond verstand hebt!

En nee, dit is geen "told you so" reactie, daar is het allemaal te triest voor.

@Berbatov: Ik heb in jouw posts een heel intelligente en verstandige jongen gezien, Je ontstijgt overduidelijk de middenmoot qua zelfinzicht en slimheid, laat deze eigenschappen je helpen om deze lastige tijd door te komen, je weet dat je fout bezig bent, je weet dat je hulp nodig hebt!

Zoek die hulp, ook al heb je geen zin meer in dat gedoe, je hebt het nodig jongen!

Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt! Je kunt het!

Maddo17

Belezen gebruiker
Mike zei:
Maddo17 zei:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=28821 :(

Klik op de link en laat dit in vredesnaam een waarschuwing zijn voor iedereen die nieuwsgierig is naar dit goedje. heroine is een gevaarlijk goedje en sommige dingen moet je gewoon niet willen proberen als je een beetje gezond verstand hebt!

Wat ontzettend erg..:|

Ik vond het al heel riskant dat wekelijks gebruik maar dat het zo zou eindigen had ik nou ook weer niet verwacht. Omdat hij redelijk verstandig leek, dacht ik dat hij er wel op tijd mee zou stoppen. Zo blijkt maar weer hoe gevaarlijke heroine is, dit zal zeker een waarschuwing moeten zijn..

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Jezus. Daar werd ik wel even een partij naar van, vooral omdat ik me zijn eerdere posts met betrekking tot nieuwsgierigheid i.v.m. heroïne nog wel kon herinneren..

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Mike zei:
Maddo17 zei:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=28821 :(

@Berbatov: Ik heb in jouw posts een heel intelligente en verstandige jongen gezien, Je ontstijgt overduidelijk de middenmoot qua zelfinzicht en slimheid, laat deze eigenschappen je helpen om deze lastige tijd door te komen, je weet dat je fout bezig bent, je weet dat je hulp nodig hebt!

Zoek die hulp, ook al heb je geen zin meer in dat gedoe, je hebt het nodig jongen!

Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt! Je kunt het!
Sorry hoor!!,dit is niet persoonlijk bedoeld,maar,..
,..een heel intelligente en verstandige jongen.Je ontstijgt de middenmoot qua zelfinzicht en slimheid
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..

Mike

Bewuste gebruiker
ik doe mijn best zei:
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... :)

tomz0r

Badass junkie
Mike zei:
ik doe mijn best zei:

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

+1. Alhoewel, ik denk dat alleen positieve input ook niet goed is. Kritisch zijn moet ook, maar niet op die stomme manier zoals hij dat doet.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Mike zei:
ik doe mijn best zei:

Ach, ik vind het wel grappig. Het laat zien dat er ook nog mensen zijn die kanslozer zijn dan ik. Ik wil echt weten met wat voor hoofd hij trots achter zijn toetsenbord zat te typen dat hij gelijk had en dat ik het fout had.

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Mike zei:
ik doe mijn best zei:

Wat ben ik blij dat ik kan lachen.Wat ben ik blij dat ik clean ben,geen dope meer gebruik.Maar minder blij word ik van naieve mensen.Ik denk dat jezelf al een -Topic- hebt geopend.En dat is-Drugsgebruik heeft weldegelijk te maken met afkomst,mileu,studeren,omgeving etc etc.

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Berbatov zei:
Mike zei:
ik doe mijn best zei:

Ach, ik vind het wel grappig. Het laat zien dat er ook nog mensen zijn die kanslozer zijn dan ik. Ik wil echt weten met wat voor hoofd hij trots achter zijn toetsenbord zat te typen dat hij gelijk had en dat ik het fout had.
Tuurlijk heb ik gelijk.Jij zegt zelf van dat hero gebruikers trieste mensen zijn.En dat is echt triest,of heb ik dat fout!!!.

Drientje

DF-koning
Oké ik doe mijn best, het is duidelijk dat je nog steeds heroïne als een zwak punt in je leven hebt. Ook al ben je clean, het is duidelijk dat je nog steeds bepaalde vooroordelen hebt (zoals dat studie wel of niet iets te maken heeft met drugs gebruik) en dat je niet op een normaal niveau kunt communiceren zodra jij je aangevallen voelt in je gebruik, of dat nou vroeger was of nu. Niemand zegt hier dat jij of Berbatov triest zijn dus hoef je je niet te verdedigen, dat kan Berbatov zelf goed genoeg. De situatie is triest, niet de persoon.

Je bent heus niet de enige persoon ter wereld die hero verslaafd is/was en je bezit niet alle kennis over alle middelen en persoonlijkheden. Stop met net te doen of je wel alles weet. Zo kun je nooit iets bij leren want je sluit je af voor de kritieke noten bij iemand bericht. In plaats van jezelf te onderzoeken waarom je zo'n heftige reactie hebt reageer je meteen. Dat zegt veel over jou.

Stop met continu jezelf verdedigen door anderen uit te lachen of belachelijk te maken. Het is nergens voor nodig en draagt niets bij aan deze discussie. De manier waarop jij je verdedigd getuigd in mijn ogen niet van intelligentie of inzicht.

En let op je schrijfstijl, je komt niet serieus over als je veel !!!!!!!!! gebruikt in een serieuze discussie.

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Oké ik doe mijn best, het is duidelijk dat je nog steeds heroïne als een zwak punt in je leven hebt. Ook al ben je clean, het is duidelijk dat je nog steeds bepaalde vooroordelen hebt (zoals dat studie wel of niet iets te maken heeft met drugs gebruik) en dat je niet op een normaal niveau kunt communiceren zodra jij je aangevallen voelt in je gebruik, of dat nou vroeger was of nu. Niemand zegt hier dat jij of Berbatov triest zijn dus hoef je je niet te verdedigen, dat kan Berbatov zelf goed genoeg. De situatie is triest, niet de persoon.

Je bent heus niet de enige persoon ter wereld die hero verslaafd is/was en je bezit niet alle kennis over alle middelen en persoonlijkheden. Stop met net te doen of je wel alles weet. Zo kun je nooit iets bij leren want je sluit je af voor de kritieke noten bij iemand bericht. In plaats van jezelf te onderzoeken waarom je zo'n heftige reactie hebt reageer je meteen. Dat zegt veel over jou.

Stop met continu jezelf verdedigen door anderen uit te lachen of belachelijk te maken. Het is nergens voor nodig en draagt niets bij aan deze discussie. De manier waarop jij je verdedigd getuigd in mijn ogen niet van intelligentie of inzicht.

En let op je schrijfstijl, je komt niet serieus over als je veel !!!!!!!!! gebruikt in een serieuze discussie.
Drientje,ik ga hier maar niet op in,alleen dat ik nu heel veel van jezelf lees.

Mike

Bewuste gebruiker
ik doe mijn best zei:

Hieruit blijkt dat je er echt niets van begrijpt, hoe je ook je best doet....

Drientje

DF-koning
ik doe mijn best zei:
Drientje zei:

Ik laat dit over aan Chris Pontius, die kan wel overweg met mensen zoals jij.

Drientje

DF-koning
Die kan nogal snedige opmerkingen verzinnen op de vroege ochtend.

En als je verder nog iets kwijt wil doe je dat maar in een pm, dit topic hoeft niet verder vervuild te worden.

Chris Pontius

Badass junkie
ik doe mijn best zei:

Ow dus hier kan je wel lekker iemand afzeiken die in de shit zit, maar als je een bericht leest dat confronterend voor jezelf is dan doen we het zo af?
Ik begrijp dat de wonden nog open liggen, maar probeer eens goed naar jezelf te kijken want schijnbaar zit het nog niet helemaal goed daar. Dit soort kritiek komt echt niet uit het niets.

Dat je een fel bericht post om iemand wakker te schudden; ok, ieder zo zijn eigen manier. Maar je snapt toch ook wel dat het geen nut heeft om te blijven zeiken hier?
Dat mensen zonder hero ervaring zo zouden reageren had ik eerder verwacht dan een (ex-)heroïnegebruiker.
Ik verzoek je daarom voor de laatste keer om normaal of opbouwend te reageren in plaats van iemand de grond in proberen te stampen. Als je dat niet kan, blijf dan lekker uit dit soort topics.

En alsjeblieft, doe eens je best om een fatsoenlijk bericht in elkaar te flansen!

Eventuele reacties kunnen per PB naar mij om dit topic een beetje schoon te houden.

Atropa

Bewuste gebruiker
Jow Berbatov, gewoon veel warm/heet douchen of een warm bad, warm eten, hete soep, dikke sokken, dikke kleding of gewoon lekker liggen onder een lekker warm deken met dekbed eroverheen. Als je het kunt hebben en er niet nerveus/angstig van wordt, veel koffie en warme dranken drinken. Helpt allemaal in de overgang om weer terug te komen in het leven van een warme bontjas zonder dat je daarvoor hoeft te chinezen. Veel koffie stimuleert je darmen want die zullen wel op slot zitten en maakt je ook actief waardoor je je op afleiding kunt storten.

speeseend

Wijs gebruiker
Ik weet niet of deze huis tuin en keuken-foefjes de draak daadwerkelijk kunnen verdrijven. Natuurlijk is alles dat werkt, voor jou, heilig.

Ik vrees echter dat bij Berbatov diepliggende problemen de oorzaak van zijn verslaving zijn. Anders was hij immers niet verslaafd geraakt (-:

cheiron

Bewuste gebruiker
Sommige verhalen zijn eigenlijk vooral geschikt om stil van te worden. Of in ieder geval een beetje treurig... :( Vooral als je eerst dit leest, en daarna in het opiaten forum hoe het besef ineens doordringt dat hij is afgezakt in een diepe afgrond waarvan hij zeker wist dat hij er nooit zou belanden...

89suited

Experimenterende gebruiker
Indrukwekkend verloop, al was die erg schrijnend. Hoop dat het in ieder geval iemand tegen houd om met H. te gaan experimenteren.

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik ben inmiddels wat jaren verder en kan toch wel zeggen dat het recreatief mogelijk is. Het is echt met stip de krachtigste aphrodite die ik ooit heb leren kennen, de geilheid van heroine is echt duizelingwekkend. Maar dat is ook echt het enige echte fijne dat het te bieden heeft, het eerste kwartier of iets langer is het euforisch te noemen. Maar daarna piekt het en krijg ik echt het gevoel van wit weg te trekken door 'slapte' en is het enkel nog een gevoel van zeer zware verdoving. Vooral lichamelijk is dat heel sterk (aanrakingen worden in z'n geheel niet meer gevoelt), geestelijk vind ik het nog wel meevallen want qua verandering in gedachten doet het werkelijk helemaal niets, behalve tijdsdilatatie. Misschien dat de geheugen kill content stemt samen met het niet reactieve gevoelsleven en geheel afwezige gedachten, maar echt gehele afwezigheid van eventuele zorgen of psychische pijn kan ik me niet inbeelden door H. Ik vind het zeker niet de moeite waard om te proberen, men mist niets.

herejezus

Newbie
Zelf heb ik meerdere malen heroïne gebruikt, en hoewel mijn verlangen ernaar sterker is geworden, vind ik het middel zelf inferieur aan psychedelica en het leven zelf :wave:

Timmie94

Bewuste gebruiker
wow indrukwekkend verhaal man, werd er echt even stil van toen C.P. die link postte naar je andere thread. Ben er echt door geraakt gewoon..

Nu is mijn vraag, hoe gaat het nu met je man anno 2012?

Hoe gaat het met de topicstarter Berbatov?

Ik vrees het ergste. voelde zich snel aangevallen, gebruikte wekelijks.
Dat is met heroine niet mogelijk. wekelijks is TE frequent.
Jaarlijks is vol te houden.
Mensen moet inzien dat gebruikers ook vaak opscheppen over wat mogelijk is en dat dit geen realistisch onschuldig recreatief gebruik is.

Bovenaan