Mooie/fijne smoke spots

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik heb vroeger ook een keer zo'n soort fietstocht gedaan met een vriendin, in iedere plaats waar we kwamen gingen we een joint roken.. Ik woon ongeveer halverwege Zuid Holland aan de kust, op gegeven moment waren we ergens tegen Noord Holland gekomen.... 😅. En dan nog terug fietsen met je stonede hoofd..🥴🤭 Was wel een leuke bezigheid, wel spierpijn de dag daarna😂..

Mooiste plekjes vind ik zelf ook zoals de meesten hier zeggen, duin of strand, vooral als je dan de zon ziet onder gaan, op zo'n zwoele zomeravond.. Lekker relaxed😎

JustSomeGuy.

Experimenterende gebruiker
Misschien moet ik gewoon een fietstocht door de duinen doen en dan richting het zuiden (woon in Noord-Holland). Ik ga maar eens kijken of er een beetje geschikte routes zijn.

Aniet_Speed

Badass junkie
Misschien moet ik gewoon een fietstocht door de duinen doen en dan richting het zuiden (woon in Noord-Holland). Ik ga maar eens kijken of er een beetje geschikte routes zijn.

Door de duinen van Noordwijk, naar Katwijk, naar Scheveningen, kun je je lol op😏. Mooie routes, en dan kun je af en toe pauze nemen en genieten van het strand even wat eten bij een strandtent ofzo.. ijsje eten, visje halen (vreetkick🤪).

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik vind bij een zwemmeertje altijd nice. Tussendoor even een verfrissende duik nemen, koud drankje erbij, muziekje aan en in goed gezelschap. Top dagen voor mij.

Bovenaan