Mondelinge overhoring (18+)

jcutter

Badass junkie
ILLINOIS - De 37-jarige docente, Marla Gurecki-Haskins uit de staat New York is gearresteerd omdat zij met verschillende studenten seks had, waaronder een 17-jarige jongen die oraal werd bevredigd in het klaslokaal.

De vrouw wordt ervan verdacht vier minderjarige minnaars van 16 en 17 jaar te hebben gehad, meldt CBS News. Ze nam contact op met de leerlingen via hun mobiele telefoon, meldt CBS News.

Zo zou de docente in april van afgelopen jaar een 16-jarige leerling van de Canandaigua Academy hebben gebeld om seks met haar te hebben. De jongen ging op het aanbod in. Een 17-jarige student zou oraal bevredigd zijn in een klaslokaal, tijdens de lesuren bovendien. Twee andere 16-jarige hadden ook seks met de vrouw.

De school stuurde haar met administratief verlof nadat ze een anonieme tip ontvingen over haar eigenaardige seksleven. De politie heeft de vrouw verhoord, maar omdat ze ontkende is ze voorlopig vrijgelaten.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8697904/__Mondelinge_overhoring__.html?p=18,2
Godverdomme man, dit is toch ontzettend geil? Lijkt mij heerlijk om na school tijd afgezogen te worden in die saaie klote kut klaslokaal godverdomme pisuitmijnkont, door een geile zwartharige slet van een jaar of 30, jezus christus zeg.. :flushed:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Bij de meeste verhalen die je daarover leest gaat het over een graflelijk wijf, maar hier zou ik ook wel overheen willen gaan. :sunglasses:

jcutter

Badass junkie
Daarom, ik zou dr anus bespugen en mijn lid onbeschermd erin stoppen om haar darmkanaal eens hardhandig te bewerken, en haar zwarte verzorgde haren zal ik gebruiken als teugels om harder te kunnen stoten. Veel respect voor deze kutten :sunglasses:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
jcutter zei:
Daarom, ik zou dr anus bespugen en mijn lid onbeschermd erin stoppen om haar darmkanaal eens hardhandig te bewerken, en haar zwarte verzorgde haren zal ik gebruiken als teugels om harder te kunnen stoten. Veel respect voor deze kutten :sunglasses:

Ik geef je groot gelijk!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
jcutter zei:

Klinkt als een prima plan. Kun je haar gelijk ook seropositief maken. :(

Aalpoepert

Badass junkie
Jeezus, Jcutter, ik wil je hierin toch even groot gelijk geven! Godverdekanker daar zou ik me ook wel lekker door willen afzuigen! Ik snap het probleem niet, zij bood aan, de jongens gingen er op in.. Niet bepaald tegen hun wil in :/

jcutter

Badass junkie
Aalpoepert zei:
Jeezus, Jcutter, ik wil je hierin toch even groot gelijk geven! Godverdekanker daar zou ik me ook wel lekker door willen afzuigen! Ik snap het probleem niet, zij bood aan, de jongens gingen er op in.. Niet bepaald tegen hun wil in :/
Daarom, ik snap het probleem ook niet. Ze zouden haar het podium op moeten laten komen met MTV awards, en haar zo'n gouden klote ding moeten overhandigen. Als tiener zou ik trots zijn geweest als zij de zaad uit mijn ballen had gezogen in het klaslokaal waar ik normaal gesproken met grote moeite rekensommen zat te maken :sunglasses:

Oom Klaas

Badass junkie
jcutter zei:
Aalpoepert zei:
Daarom, ik snap het probleem ook niet. Ze zouden haar het podium op moeten laten komen met MTV awards, en haar zo'n gouden klote ding moeten overhandigen. Als tiener zou ik trots zijn geweest als zij de zaad uit mijn ballen had gezogen in het klaslokaal waar ik normaal gesproken met grote moeite rekensommen zat te maken :sunglasses:

:tearsofjoy:

Flameon

Badass junkie
Als die kinderen nu 18 plus waren had ik er nog een heeeeeel klein beetje begrip voor, dit is pedo gedrag

verneukeratief

Badass junkie

jcutter

Badass junkie
verneukeratief zei:
Bij mij net nog nog wel en nu ook niet meer. Hij was kankergeniaal anders zou ik hem niet posten. :grin:
Maar ik heb er niks aan, want ik zie hem niet....(antisociale-persoonlijkheidsstoornis)

Elfquest

Bewuste gebruiker
En als het een 37 jarige mannelijke leraar was geweest die dit met 16/17 jarige leerlingen van het vrouwelijke geslacht had gedaan. Hen had gebeft.. na schooltijd.. dan had iedereen hem doodgewenst... :rolleyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Elfquest zei:
En als het een 37 jarige mannelijke leraar was geweest die dit met 16/17 jarige leerlingen van het vrouwelijke geslacht had gedaan. Hen had gebeft.. na schooltijd.. dan had iedereen hem doodgewenst... :rolleyes:
Vrouwen kunnen niet voor zichzelf denken, dat weet iedereen.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Elfquest zei:

Jij snapt hem! Daarom is ook een vrouw die met veel mannen slaapt een hoer en een man die dat met veel vrouwen doet een player.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Natuurlijk..
Afschaffen die minimumleeftijd waarop jongetjes sex mogen hebben om hen te beschermen tegen volwassen dan maar. Kunnen ze prima zelf bepalen...

tomz0r

Badass junkie
Elfquest zei:
Natuurlijk..
Afschaffen die minimumleeftijd waarop jongetjes sex mogen hebben om hen te beschermen tegen volwassen dan maar. Kunnen ze prima zelf bepalen...

Hoi Pedo Ad, zit je hier niet verkeerd? :sunglasses:

S0s_90

Bewuste gebruiker
Ik heb altijd gedroomd van zo'n lerares :hearteyes:
Helaas had de mijne gezichtshaar en woog 120 kg, en al zou ze mij het
aanbod gegeven hebben was ik hard weggerend. :kots:

Drientje

DF-koning
Flameon zei:
Als die kinderen nu 18 plus waren had ik er nog een heeeeeel klein beetje begrip voor, dit is pedo gedrag
Prachtig hoe een jaar erbij het ineens legaal maakt.

Stel nu dat zij maar een paar jaar ouder was geweest en leerling. Kan het dan wel?

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ja ik vind het ook echt bullshit dat als iemand 17 is dat het dan een misdrijf is en als iemand 18 is dat het dan heel gewoon is. Als beide partijen het ermee eens zijn en ook weten wat het inhoud vind ik niet dat er een misdrijf wordt gepleegd.

wakawaka

Experimenterende gebruiker
lolnoob zei:
Ja ik vind het ook echt bullshit dat als iemand 17 is dat het dan een misdrijf is en als iemand 18 is dat het dan heel gewoon is. Als beide partijen het ermee eens zijn en ook weten wat het inhoud vind ik niet dat er een misdrijf wordt gepleegd.

Dit.

knolselderij

Wijs gebruiker
wel leuk dat er nu word gediscussieerd of ze nu wel of niet n pedo is, was het n kerel geweest en n meisje van 17 was het wel gelijk n pedo

Bovenaan