Mond kapot

SpringPack

Experimenterende gebruiker
Na gebruik van speed altijd het gevoel dat ik 5 Aldi-stokbrooden heb gegeten die al 30 minuten in de oven lagen. Mijn mond ligt echt open :P

Maar iemand nog tips om dit tegen te gaan, kauwgom helpt bij mij niet, gaan mijn wangen nog erger van naar de mallemoer!

Mac...

Badass junkie
je bewust worden als je aan het kauwen of bekken trekken bent, dan kun je het wel enigszins tegen gaan. Niet gegarandeerd. Tevens zorgt het tekort aan vocht er ook nog eens voor dat je mond wat makkelijker beschadigt raakt, dus veel (alcoholvrij) drinken helpt ook wel.

boy

Bewuste gebruiker
Kauwgom bevorderd de speekselvorming niet echt en het zorgt er eigenlijk alleen maar voor dat je ook echt gaat kauwen, en dat wil je volgens mij juist verminderen. Beter ga je erop letten en probeer je het zo te verminderen. Desnoods stop je een speen in je mond, maar dat zou ik niet doen op een party :smoke:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
boy zei:
Kauwgom bevorderd de speekselvorming niet echt en het zorgt er eigenlijk alleen maar voor dat je ook echt gaat kauwen, en dat wil je volgens mij juist verminderen. Beter ga je erop letten en probeer je het zo te verminderen. Desnoods stop je een speen in je mond, maar dat zou ik niet doen op een party :smoke:

Kauwgom bevordert de speeksvorming in je mond juist direct haha..
Stop maar is 2 kauwgompjes in je mond en binnen een minuut leg je een plakkaat op de grond waar een lama jaloers op zou worden vrind..

Maja dan moet je ook niet al te lang blijven kauwen denk ik das dan weer nadelig

boy

Bewuste gebruiker
Gelegenheidsgebruiker zei:
boy zei:

Kauwgom bevordert de speeksvorming in je mond juist direct haha..
Stop maar is 2 kauwgompjes in je mond en binnen een minuut leg je een plakkaat op de grond waar een lama jaloers op zou worden vrind..

Maja dan moet je ook niet al te lang blijven kauwen denk ik das dan weer nadelig

Als ik een droge bek heb dan moet ik echt geen kauwgom nemen hoor, dan blijft die ranzige smaak de hele tijd hangen en lijkt het net alsof ik op een plak rubber loop te kauwen. Beter pak je gewoon wat te drinken als je een droge mond hebt... of zo'n zuigsnoepje (zuurtje ofzo).

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Oh ik kryg er juist altijd wel veel speeksel van..

Maja drinken ofzo is gewoon beter en en tegen kauwen..tja als je het je bewust kan worden dan kan je het tegengaan.. maar t blyft een probleem al heb ik er gelukkig niet zo vaak last van :)

Mac...

Badass junkie
Ja Bal0n, maar je hoeft niet iedereen terecht wijzen als hij/zij eens te veel pillen heeft gehad :wink:

Bal0n

Badass junkie
Als iemand zegt: "ik heb gruwelijk veel pillen op" dan komt dat bij mij gewoon over als iemand die dom gebruikt en er nog trots op is ook..

cunt

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Als iemand zegt: "ik heb gruwelijk veel pillen op" dan komt dat bij mij gewoon over als iemand die dom gebruikt en er nog trots op is ook..
ik denk dat iedereen in het begin van zijn gebruik wel is veelste veel pillen heeft gepakt. je moet je grens gewoon verkennen en gaat er 1x over heen. dan weet je hoe dat is en doe je het weer rustiger aan. dat is bij mij in ieder geval zo.

Jeller

Badass junkie
kouwgom vind ik geen aanrader hoor, zo bekken trekken da ge doe dan en als ge uw sjieke dan wegsmijt kunt ge helemaal nie stoppe me bekken trekke

Wortel

Bewuste gebruiker
SpringPack zei:
Na gebruik van speed altijd het gevoel dat ik 5 Aldi-stokbrooden heb gegeten die al 30 minuten in de oven lagen. Mijn mond ligt echt open :P

Maar iemand nog tips om dit tegen te gaan, kauwgom helpt bij mij niet, gaan mijn wangen nog erger van naar de mallemoer!
Mijn ervaring is: Zodra je kauwgom in je bek hebt BLIJF JE DOORGAAN. Ik concentreer me erop dat ik me mond stil moet houden en drink voldoende, heb nu na het freaken nooit meer pijn aan me kaken eerst altijd.

Bovenaan