• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Momenten die mij sterk bijgebleven zijn

Jixx

Bewuste gebruiker
Hier wat leuke herinneringen tijdens soorten drugsgebruik.
Deze zijn mij het sterkst bijgebleven, maar ik heb heel veel leuke momenten gehad onder invloed. :P

Eerste keer paddo's:

Ik en me maat waren bij iemand op visite die ervaring had met hallucinerende middelen. We zouden een avondje paddo's proberen met z'n drie. Voor mij en me maat was het totaal nieuw. Er heerste een soort van spanning voor het gebruik, en een vierde persoon belde aan de deur bij onze gastheer. De portie paddenstoelen hadden we inmiddels weggevreten met flink wat appelmoes. Onze gastheer stuurde de persoon die op visite kwam weer weg omdat hij geen zin had in een nuchtere pottenkijker die loopt te kijken hoe 3 mensen aan het trippen zijn. Inmiddels zaten er wat kroketten in de frietpan, en langzaam begon de trip op te komen. We waren waterworld aan het kijken, en ik zat er ook wat bij te smoken. Ineens zag ik het gezicht van Mel Gibson rare vormen aannemen, en de ondertiteling dwarrelde als waterdruppels van het beeldscherm af. Ik kreeg een spontane lachkick van deze visuals. Intussen tijd riep me maat: De kat zit nog in de frietpan, en onze gastheer liep naar de frietpan, om de kat... uhm kroketten eruit te halen. Ik was er toch 100% zeker van dat er kroketten inzaten , en geen kat. De trip liep voor mijn gevoel niet ernstig uit de hand, en ik had hem nog redelijk onder controle. De mooiste visual was toen ik naar een cd hoes aan het staren was, en langzaam rasta (jamaica) kleuren op het album zag vertonen, en ineens stonden de 2 gezichten van Bob Marley en Alpha Blondy op het hoesje. Ik wilde er 100% zeker van zijn dat dit geen trip was, maar gewoon een cd hoes die er zo uitzag, De trip begon uit te werken, en toen heb ik nog een tijdje staan lachen voor het raam. De mensen uit het nachtleven die voorbij kwamen leken allemaal heel klein, en het verkeer ook, en ik voelde me kei lang. Ik ben gaan slapen, en de volgende dag keek ik weer naar het cd hoesje dat gewoon een oranje trance album bleek te zijn. :P Ik heb vooral veel lachkicks gehad tijdens mijn trip. Een paar dagen later was ik volop muurschilderingen aan het maken op de zolder van me ouders.

Xtc:

Ik en me maat slikte wel eens een pilletje, en zo gingen we een avondje uit in Breda. Mijn maat die amper Engels kan begon een conversatie in het Engels met een kasteel wachter. (volgens mij een of andere kma militair) En hij praatte ineens beter Engels dan dat ik van hem gewend was. De hele conversatie was lachwekkend en grappig. We doken een discobar in , waar we het de rest van de avond gezellig hebben gehad. Op de terugweg liepen we door de stad , en we zagen een dronken man een cafe uitstappen, die op zijn motor wilde gaan zitten, maar hij viel op de grond met de motor boven op zijn been. :P Het gebeurde in een zeer korte tijd, maar alles leek in een vertraging af te spelen. Alle twee hadden we spontaan een lachkick. :tearsofjoy: Het zag er echt gewoon heel droog uit! :)

Wiet:

Ik en mijn zus en haar ex vriend genaamd ''Mark"' liepen in de supermarkt boodschapjes doen. We hadden flink wat geblowd van te voren, en Mark pakte een doosje met chocolade en banaan. Dus ik vroeg aan hem: Zitten er echte bananen in Mark? Nou... Het antwoord stond op de verpakking zelf. Dit is wat erop de verpakking stond: With real banana mark. :P

Carnaval voor de coffeeshop. Ik was naar een coffeeshop gegaan , en zat me daar binnen suf te blowen. Ik was echt knetter stoned van de wiet, en toen ik de deur van de coffeeshop open trok, kwam ineens de carnaval optocht voor de deur langs. Koekoek! :openmouth: :tearsofjoy:

Wat ook wel een beetje trippend was dat me maat en ik knetter stoned in de zomer een wijk inliepen waar alles in kerstsferen was gemaakt. Vraag me niet waarom? Maar het zou wel een thema van die wijk zijn geweest. Je denkt op dat moment toch wel ff van: huh? wtf! :P

Bovenaan