Mogelijk gevaarlijke 3MMC in omloop (Waarschuwing)

G.Amer

Bewuste gebruiker
Ik vraag me altijd af waarom ze kiezen om het te mixen / vervuilen. Gebruikers hebben er niks aan of vallen dood neer.
En volgens mij kost 3MMC al geen drol als je het groot inkoopt, of is fentanyl echt veel goedkoper?
Bedankt voor het delen :praying2:

• Like
Waarderingen: XMR

XMR

Wijs gebruiker
Ik hoorde dit ook al van vrienden, vind het maar een raar verhaal. Het lijkt mij dat het effect van fentanyl op geen enkele wijze lijkt op die van 3-mmc, hier jaag je als verkoper je kopers alleen maar mee weg.

G.Amer

Bewuste gebruiker
@OtherShore daar heb je gelijk in, maar zolang het onderzocht wordt weet je het ook niet zeker.
En natuurlijk blijft het antwoord: laat je drugs testen, dan weet je zeker wat erin zit.

• Like

Neo-Shulginist

Badass junkie

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Via verschillende community's en vrienden doorgekregen dat er slechte/vervuilde 3MMC in omloop is. Het gerucht gaat dat de 3MMC is versneden met fentanyl wat fataal kan zijn. Ook in de RED ALERT app is er een nieuwsbericht uitgestuurd.

Pas op allemaal! Laat je drugs altijd testen, zelfs als het van je vaste/vertrouwde dealer komt!

Van trimbos:
Reactie naar aanleiding van meldingen gevaarlijke 3-MMC
waarom zou je een upper in godsnaam met fentanyl versnijden, lijkt me echte onzin. dan werkt t niet en als je klanten dood gaan heb je geen klanten meer.. dit word alleen in USA gedaan bij opiaten voor zover ik weet. verder snap ik niet zo goed waarom mensen zo vast blijven houden aan 3-mmc, terwijl 4-mmc (onversneden) op t moment breed beschikbaar is en ook nog een stuk goedkoper en beter is

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
waarom zou je een upper in godsnaam met fentanyl versnijden, lijkt me echte onzin. dan werkt t niet en als je klanten dood gaan heb je geen klanten meer.. dit word alleen in USA gedaan bij opiaten voor zover ik weet. verder snap ik niet zo goed waarom mensen zo vast blijven houden aan 3-mmc, terwijl 4-mmc (onversneden) op t moment breed beschikbaar is en ook nog een stuk goedkoper en beter is
Geen idee waar jij 4-mmc vandaan tovert, maar als t breed beschikbaar was had iedereen t wel want ik hoor er anders niemand over?🤔

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Geen idee waar jij 4-mmc vandaan tovert, maar als t breed beschikbaar was had iedereen t wel want ik hoor er anders niemand over?🤔
mag geen bronnen geven maar iig niet bij de straatdealer nee, wel netjes via een envelop in je brievenbus, via internet dus met crypto (zonder darkweb). t word weer volop gesynthetiseerd in meerdere labs

• Like

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
mag geen bronnen geven maar iig niet bij de straatdealer nee, wel netjes via een envelop in je brievenbus, via internet dus met crypto (zonder darkweb). t word weer volop gesynthetiseerd in meerdere labs
Yes dat klopt idd daar ben ik me erg bewust van😁

Festiv

Newbie
Gebruik al heel wat jaren 3mmc denk al 5 jaar ongeveer elke 2-3 weken. Mijn vaste dealer laat altijd zijn drugs testen en had altijd goed spul alleen was niet beschikbaar toen. Echter om dat ik dit weekend een festival had ik het bij een ander opgehaald.

Ging in het begin best goed alleen de come down van deze 3mmc is niet normaal. Het is hetzelfde als dat je te veel xtc gebruikt. Duur hiervan is 6-12 uur. (Tip eet dextro en drink veel water waardoor het te doen is.)

De 3mmc is gebruikt door 8 verschillende mensen gingen allemaal niet goed hierop
Heb alleen de drugs direct weggegooid (dom had het eigenlijk willen laten testen).

Toen een beetje navraag gedaan bij bekenden die wat verder in het circuit zitten. Wordt heel goedkoop aangeboden en wordt veel verkocht als extra sterke 3mmc ‘oude 3mmc’ (dat is het niet) het is gewoon chemische rommel en lijkt er ook niet op. Ook hun allen werden niet goed van deze rommel.

Wees niet zon dom als mij en test je shit of en zorg voor een betrouwbare dealer.

Bovenaan