Mogelijk een drugtest.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Kprobeer ook maar in @snuifdruif050 z'n/haar hoofd te kruipen qua denkwijze. Het is ook gewoon een feit qua verslaafden hier en elders. Waar ik niet mee wil zeggen, dat mn zich met die hoogste graad v druggebruikers/verslaafden moet meten, integendeel, dat moet je juist mijden, om daar te komen. Kmerkte op dat iedereen nogal tekeer ging tegen TS en tuurlijk begrijp ik ieders verontwaardiging en dat velen zulk iemand wil wakker schudden en de gevarendriehoek vr zn/haar ogen wil houden, mr kan z'n 'carelesss' atittitude ook plaatsen, oa diepere achtergrond en redenen.
Wat je moet mijden is die denkwijze. En dat dat slachtofferrol gedrag wat ts laat zien hier.

Nihilist88

Badass junkie
Wat je moet mijden is die denkwijze. En dat dat slachtofferrol gedrag wat ts laat zien hier.
Is dat niet juist de vrijheid van elk individu, om zich te uiten, een attitude aan te nemen, die op dat moment bij zn/haar gevoel of zelfs persoonlijkheid heerst. Wie ben jij of eender wie, om te zeggen, jongske, da's ongehoorde en foute denkwijze. Niemand weet het fijne. Er is geen juiste denkwijze, da is subjectief. Ik geloof niet in het algemeen belang...wat voor u goed, fijn is en redenen vj bestaan, hoeft dat niet van een ander te zijn.

Zovelen die hun longen, mond nr de tering roken, elke dag smachtend nr hun kankerstokjes, mensen die zonder koffie geen mens zijn n doorheen de dag bij kappen, want anders halen ze de dag niet of zen ze chagrijnig, al die alcoholverslaafden of minstens mensen die 'ni verslaafd' zijn, ma het wel bij elke (sociale) gelegenheid nodig hebben, mensen die zich vol vreten met kilo's/liters vetten, suikers, zouten,...dik neergeploft in de sofa en mr vreten...Awel ja dan moogt ge uzelf vergelijken en van mening zijn, liever my stuff, dan die legale, aanvaarde zooi of die junkies van illegale stuff, is ook niks verkeerd mee om te melden.

Het is geen taboe, schande, zeker hier niet, om er nu en dan of algemeen, een attitude opna te houden, die ingaat tegen de 'menselijke waarden en normen', we hoeven niet allemaal de empathische sociale te zijn. Mensen met een eerder antisociaal, egoïstisch, careless, libertijns gedrag/karakter, zijn niet persé dé 'slechte' e, integendeel.

.058Leeuwarden058.

Experimenterende gebruiker
Yo!

Ik heb volgende week dinsdag thuis een gesprek over welke behandeling bij min nodig is. Dus misschien word er dan een drugtest gedaan (ik weet het niet zeker) en ik heb gister voor het laatst coke en 3mmc bommetjes en snuif gehad + xanax om te kunnen slapen. en vandaag weer bommetjes 3mmc, hoeveel mg weet ik zo niet en net weer xanax. Ik ben van plan nu niks meer te gaan te gebruiken sowieso tot dinsdag. Denken jullie dat mijn urine veilig is voor de drugtest of niet?

Alvast bedankt.

Mischien verstandig om je daar niet druk om te maken en gewoon eerlijk te zijn. Lekker even naar Eelde daar zit een mooie luxe nieuwe kliniek van van en kan je eerst prima vertoeven op de detox en dan kan je verder kijken met de hulpverlening hoe je verder wil thuis ambulant of een klinische opname.

Je kan er altijd weg als het niks voor je is en stoppen zo als je zelf net zegt ik ben van plan niks meer te gebruiken tot dinsdag maar het wat langer proberen.

Of zit je bij reclassering en zitten er consequenties aan?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Is dat niet juist de vrijheid van elk individu, om zich te uiten, een attitude aan te nemen, die op dat moment bij zn/haar gevoel of zelfs persoonlijkheid heerst. Wie ben jij of eender wie, om te zeggen, jongske, da's ongehoorde en foute denkwijze. Niemand weet het fijne. Er is geen juiste denkwijze, da is subjectief. Ik geloof niet in het algemeen belang...wat voor u goed, fijn is en redenen vj bestaan, hoeft dat niet van een ander te zijn.
Tuurlijk mag hij zelf bepalen of hij zo'n houding aanneemt. Het is alleen objectief aantoonbaar niet de manier om uit deze situatie te komen. Geen verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden brengt je nergens.

Zovelen die hun longen, mond nr de tering roken, elke dag smachtend nr hun kankerstokjes, mensen die zonder koffie geen mens zijn n doorheen de dag bij kappen, want anders halen ze de dag niet of zen ze chagrijnig, al die alcoholverslaafden of minstens mensen die 'ni verslaafd' zijn, ma het wel bij elke (sociale) gelegenheid nodig hebben, mensen die zich vol vreten met kilo's/liters vetten, suikers, zouten,...dik neergeploft in de sofa en mr vreten...Awel ja dan moogt ge uzelf vergelijken en van mening zijn, liever my stuff, dan die legale, aanvaarde zooi of die junkies van illegale stuff, is ook niks verkeerd mee om te melden.
Dit is whataboutism. Het gaat niet om wat andere mensen doen. Er is altijd wel iemand gekker of raarder doet maar dat is irrelevant. Je moet het voor jezelf doen en niet vergelijken met de rest, daar word je doodongelukkig van.

Het is geen taboe, schande, zeker hier niet, om er nu en dan of algemeen, een attitude opna te houden, die ingaat tegen de 'menselijke waarden en normen', we hoeven niet allemaal de empathische sociale te zijn. Mensen met een eerder antisociaal, egoïstisch, careless, libertijns gedrag/karakter, zijn niet persé dé 'slechte' e, integendeel.
Dat is ook geen schande. Zolang je uiteindelijk beseft dat een dergelijke houding je nergens gaat brengen.

Nihilist88

Badass junkie
Typische opmerking voor iemand die in de ontkenningsfase verkeerd. Succes daarmee. Er is verder al genoeg gezegd.
Mr ik zit niet in 'de ontkenningsfase', het ging hier als reactie op TS.
Puur van mijzelf weet ik, dat ik tijdig van een benzo rc verslaving ben geraakt, was net nog tijdig en met hulp v psy en huisarts en medicatie, best snel erdoor gekomen en bioritme hersteld.

Verder besef ik van mezelf, dat ik best graag amfetamine rc's neem, maar zeker niet dagelijks, enkel dit weekend was nu uitzondering, door 24u rave. Maar ik ben dan wel bewust, dat het geen stofjes mogen zijn die ferm op serotonine werken, dus was 3-4u zaterdag ochtend 3fa en om 14u lichte dosis LSD (80mg) en paar alcoholische drankjes, om dan rond 20u de combo 6apb (150mg) + 130microgr LSD en wegens lang genot hiervan, was dat ook het laatste. 6-APB was ook al meerdere weken, meer dan maand geleden.

En zoals tijdens werkweken is het 1x/weekend of zitten er 2 weken tussen, het gaat dan laatste periode vooral om 3fa. Tussen 6-APB en 4-FMA zit al terug duidelijk meer tijd. Dus best wel een zekere vorm van bewustzijn en totaal geen ontkenningsfase🤦

Maarja valt hier blijkbaar vaker voor, dat je plots de plaats van TS met zijn/haar vragen, attitude, overneemt 🤷🤣

Cardboard

Wijs gebruiker
Maargoed, rock bottom komt op deze manier echt wel een keer in zicht, en dan ga je veranderen omdat 't anders je dood wordt.
Of te laat, kan ook nog.
Heb het wel met TS te doen, ondanks dat ik het eens ben met sommige reacties, vind ik ze wel te hard. Dat oordelende kan ook enorm averechts werken. Iemand vraagt hier om hulp.
Voor mijzelf sprekend werkt bijsturen met zachte(re) hand. Met het vingertje wijzen daarentegen....

Mijn advies op de vraag is in elk geval: doe je best nuchter te blijven tot en met je urinetest, en daarna doorzetten met minimaal / geen gebruik. Geldt wel alleen als je niet in gevaar bent nu.
Uiteindelijk (zo snel mogelijk) zal eerlijkheid naar de verslavingszorg je juist gaan helpen. Zure appel, maar daar moet je helaas wel doorheen. Denk dat velen hier ook uit ervaring spreken, ik tenminste wel.

[edit] ik hoop dat je nog mee leest @snuifdruif050

Laatst bewerkt:

Nihilist88

Badass junkie
Heb het wel met TS te doen, ondanks dat ik het eens ben met sommige reacties, vind ik ze wel te hard. Dat oordelende kan ook enorm averechts werken. Iemand vraagt hier om hulp.
Voor mijzelf sprekend werkt bijsturen met zachte(re) hand. Met het vingertje wijzen daarentegen....
Volledig met je eens, het waren er hier die er letterlijk met de botte bijl ophakten en indd die 'met vingertje wijzende' reacties, kunnen juist tegenovergestelde opwekken, je creëert een omgeving voor TS, vol verwijten, killheid, oordelen alsof jullie het allemaal weten, de onbegripvolle leerkracht uitgangen. Terwijl zoals TS aangeeft, achterliggende feiten meespelen.

Hehe en dan vinden verschillende mij hier meteen hetzelfde als TS en doordat ik niet braafjes hun morele waarden hanteer, veel verkeerd zal aflopen en niet de juiste manier is.

Wat gaat een ander, minstens even simpel individu, mij zeggen, wat jou, zij, hen wel of niet verder brengt.
En omdat ik niet meteen (voor)oordeel, de kille, harde aanpak hanteer en vind dat er niet 1 juiste manier van leven is en meerdere visies te hanteren zijn, die niet minderwaardig of slechter zijn dan wat het gros n maatschappij oplegt. Hoever dat die persoon brengt, is zijn/haar/het ontdekking😌

FerdFatoehaus

Badass junkie
Volledig met je eens, het waren er hier die er letterlijk met de botte bijl ophakten en indd die 'met vingertje wijzende' reacties, kunnen juist tegenovergestelde opwekken, je creëert een omgeving voor TS, vol verwijten, killheid, oordelen alsof jullie het allemaal weten, de onbegripvolle leerkracht uitgangen. Terwijl zoals TS aangeeft, achterliggende feiten meespelen.

Hehe en dan vinden verschillende mij hier meteen hetzelfde als TS en doordat ik niet braafjes hun morele waarden hanteer, veel verkeerd zal aflopen en niet de juiste manier is.

Wat gaat een ander, minstens even simpel individu, mij zeggen, wat jou, zij, hen wel of niet verder brengt.
En omdat ik niet meteen (voor)oordeel, de kille, harde aanpak hanteer en vind dat er niet 1 juiste manier van leven is en meerdere visies te hanteren zijn, die niet minderwaardig of slechter zijn dan wat het gros n maatschappij oplegt. Hoever dat die persoon brengt, is zijn/haar/het ontdekking😌
Ga je nou uiteindelijk zelf in de slachtofferrol kruipen hier? Jij doet echt overal je best om aandacht te trekken, zelfs in andermans topic.

_shikantaza

Badass junkie
Of te laat, kan ook nog.

Mijn advies op de vraag is in elk geval: doe je best nuchter te blijven tot en met je urinetest, en daarna doorzetten met minimaal / geen gebruik. Geldt wel alleen als je niet in gevaar bent nu.
Uiteindelijk (zo snel mogelijk) zal eerlijkheid naar de verslavingszorg je juist gaan helpen. Zure appel, maar daar moet je helaas wel doorheen. Denk dat velen hier ook uit ervaring spreken, ik tenminste wel.

[edit] ik hoop dat je nog mee leest @snuifdruif050
TS vraagt om hulp maar accepteert de feedback niet. WIl eigenlijk niet geholpen worden, alleen doorgebruiken zonder dat iemand het merkt en overal mee wegkomen.

Ik heb 3 behandelingen gehad met begripvolle psychologen en een softe benadering (mocht gewoon terugkomen na een terugval). Bleef ik aanklooien. Pas toen ik in behandeling ging waar ik de waarheid te horen kreeg, kon ik echt gaan veranderen omdat ik inzag waar de denkfouten zaten en hoe groot de puinhoop was die ik er van had gemaakt. Vandaar dat ik vaak direct de pijnpunten aanwijs zoals ik ze zie. Ik hoop niet dat iemand dat ervaart als met het vingertje wijzen :) Ik heb wel eerder gehoord dat mensen mij negatief vinden, maar als je maar lang genoeg doorgaat met gebruiken dan ga je inzien dat het de realiteit is, en die is nou eenmaal heeeeel negatief allemaal.

Maargoed, ik dwaal zo wel een beetje af en hoop dat TS inmiddels aan zijn echte probleem is gaan werken in plaats van de boel te bedonderen.

ik heb zelf lang genoeg aangeklooid dus ik weet precies hoe het is (en hoe het niet moet). Ik sta boven niemand, enkel advies van een zeer eigenwijze lotgenoot die langzaam aan het veranderen is.

Laatst bewerkt:
Bovenaan