Mof/moph??

ik vraag me af of iemand hier de stof mof/moph kent en wat de echte naam hiervan is. ik heb het nu 2 keer gedaan op een teknival en wou hier nog wat over opzoeken maar is moeilijk om iets te vinden. ik wordt steeds naar sites over mephedrone gestuurd maar das niet wat ik zoek. Een vriend van me zei dat mof dan het klein broertje is van mephedrone namelijk 3-mmc, is er iemand dat dit kan bevestigen? qua effecten zou het wel kunnen maar ben niet zeker.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik wil alleen even zeggen dat het verstandiger was geweest van te voren uit te zoeken wat voor drugs je gebruikt. Best link iets onbekends slikken op de gok...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
ja doe ik normaal ook wel, was een niet zo heldere beslissing om 8u s'ochtends

Om 8 uur ‘s ochtends kan toch niet verwacht worden dat een mens heldere beslissingen maakt. :wink: Feel ya bro.

Helaas heb ik geen flauw idee wat mof/moph kan wezen, heb er wat op zitten googelen maar niks kunnen vinden, je denkt dus dat het een koosnaampje is voor 3-MMC?

Ik kan alleen maar hieraan denken:

:sweatsmile:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
is er iemand dat dit kan bevestigen?
Meph lijkt mij kort voor Mephedrone. Mof/Moph heb ik nog nooit van gehoord. 4-MMC / Mehpedrone is in ieder geval een vrij heldere stimulant met een duidelijk merkbaar woezig/warm randje door zijn serotonine affiniteit. Als Mof/Moph het enige is waar je op kunt voortbouwen zul je er nooit achter komen in ieder geval.
6601628/41eb41a8
^^

Meph lijkt mij kort voor Mephedrone. Mof/Moph heb ik nog nooit van gehoord. 4-MMC / Mehpedrone is in ieder geval een vrij heldere stimulant met een duidelijk merkbaar woezig/warm randje door zijn serotonine affiniteit. Als Mof/Moph het enige is waar je op kunt voortbouwen zul je er nooit achter komen in ieder geval.

^^
4-mmc heb ik al genoeg gedaan en het wasqua effect minder intens, het leek een minder euforische/magische upper. Dus waarschijnlijk geen of weinig serotonine activiteit. en zeker bij het snuiven had het niet hetzelfde brandende gevoel. Het deed nog steeds wat pijn bij het snuiven maar was veel minder. In oost-vlaanderen of bij mensen van daar is het de enigste moment dat ik het eigenlijk tegenkom en daar is het toch vrij populair.

het werkte ook helemaal niet zo lang. Ik kan het misschien het beste beschrijven als een stof tussen mephedrone en coke. Het was ongeveer een [adminknip: prijzen noemen niet toegestaan] de gram, en werkte ongeveer een uur.

Laatst bewerkt door een moderator:
Om 8 uur ‘s ochtends kan toch niet verwacht worden dat een mens heldere beslissingen maakt. :wink: Feel ya bro.

Helaas heb ik geen flauw idee wat mof/moph kan wezen, heb er wat op zitten googelen maar niks kunnen vinden, je denkt dus dat het een koosnaampje is voor 3-MMC?

Ik kan alleen maar hieraan denken:

:sweatsmile:
dat is ook het eerste waar aan ik dacht toen ik het voorgeschoteld kreeg. Vroeger kon ik het stofje nog vinden op een site die research chemicals verkocht maar die is ondertussen ook al neergehaald

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als ik die beschrijving zo lees lijkt me ook 3-mmc. Is overal wel een beetje aan opmars bezig als het zwakke broertje van 4-mmc. De naam mof doet me enkel denken aan hoe de duitsers tijdens de oorlog in vlaanderen genoemd werden. Moffen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Het betreft een plaatselijk koosnaampje voor een bekende drug, geen idee welke.

Ik gebruik altijd de stofnaam, dan weet iedereen meteen waar het over gaat en zijn er geen misverstanden. Ook bij medicatie ter recreatie gebruik ik altijd de stofnaam in plaats van de merknaam, zo heb ik het bijvoorbeeld altijd over Alprazolam in plaats van Xanax, wat dus gewoon hetzelfde is, maar de eerste is de stofnaam en de tweede de merknaam...

ja een vriend van me is het beginnen verkopen en heeft kunnen bevestigen dat het inderdaad 3mmc is maar ik hou het dan toch maar bij mephedrone :tongueout:

Kietaa

Newbie
4-mmc heb ik al genoeg gedaan en het wasqua effect minder intens, het leek een minder euforische/magische upper. Dus waarschijnlijk geen of weinig serotonine activiteit. en zeker bij het snuiven had het niet hetzelfde brandende gevoel. Het deed nog steeds wat pijn bij het snuiven maar was veel minder. In oost-vlaanderen of bij mensen van daar is het de enigste moment dat ik het eigenlijk tegenkom en daar is het toch vrij populair.

het werkte ook helemaal niet zo lang. Ik kan het misschien het beste beschrijven als een stof tussen mephedrone en coke. Het was ongeveer een [adminknip: prijzen noemen niet toegestaan] de gram, en werkte ongeveer een uur.
Meph is veel intenser ruikt ook veel sterker Dan moph die maar een geur heeft na het snarren

Bovenaan