Moet onder narcose... Mogelijk gevaar?

psychedelicmind

Experimenterende gebruiker
Hallo lieve wezens
Ik moet 9 september onder narcose gaan voor mijn wijsheidstanden te laten trekken. Nu heb ik wat schrik dat er iets fout gaat omdat ik de 9e augustus t.e.m. de 18e augustus naar het Boom festival geweest ben en heb daar wat gebruikt. Nu vroeg ik me af of het gevaar met zich kan meebrengen dat ik in die periode dit gebruikt heb :
- 2x 2cb
- 1x LSD
- 1x paddestoelen
- 1x MDMA
- Paar keertjes keta en soms ook in combinatie of net na iets anders
- paar keer gedronke
- belachelijk veel hasj gerookt

Ook rook ik nog steeds dagelijks wiet, is dit gevaarlijk?
Zijn er nog dingen waar ik echt moet oppassen?

Alvast bedankt voor al degene die me nu op mijn domme fouten en dergerlijke willen wijzen :grin:

transformated

Badass junkie
Normaal gaat er niets fout gaan. Ik heb nog iemand gekent en hij moest geopereerd worden aan zijn schouder en de dag ervoor had hij nog drugs gebruikt. Dus ik denk niet dat er iets fout zal gaan.

MeejheM

Badass junkie
De anesthesist is verantwoordelijk om je in leven te houden, en toch voldoende onder narcose dat je niets van de ingreep meekrijgt. Ook dat zijn artsen met zwijgplicht, en kun je met een gerust hart vertellen over je zelfmedicatie.

Verder ben je natuurlijk relatief veilig in de OK, Al je vitale functies worden in de gaten gehouden, en je hebt +- 5 ervaren artsen om je heen.

Los daarvan heb ik zelf nog nooit gehoord van wisselwerkingen met recreatief drugsgebruik. Als verslaafde loop je wel enig risico, wanneer je je gebruik voor je houd.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Voor een operatie moet je altijd een formulier invullen (met of zonder de verpleegkundige) en daarin vragen ze over je drugsgebruik. Of je dan alles eerlijk wil zeggen is aan jou natuurlijk. Ik zelf had wél eerlijk gemeld dat ik blowde. Dit gesprek was ruim een week voor de operatie, tijdens het gesprek met de anesthesist. Hij zei dat als ik een paar dagen voor de operatie, het liefst een week, niet blowde was het prima. Ik was in die tijd een dagelijkse stevige blower en ik heb het kunnen halen toen om 4 dagen niets te roken. Alles is goed gegaan en ik heb er niets over gehoord.
Sterkte met de operatie!

Bovenaan