Moe zijn..

lotske1984-

Wijs gebruiker
ben nog maar net voltijds aan het werken en ben al dood op..iemand tips.?terug speed nemen is niet direct en op zie maar mss de enige uitweg..heb 3 maande aan een stuk 3 dagen per week gewerkt en dat ging perfect..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Volhouden en doorzetten lotske. Drie maanden drie dagen per week is part-time. Je hebt veel achter de rug en dat poets je niet zo snel weg. Volhouden en het word echt makkelijker en beter. Ga de dagen dat je niet werkt lekker goed sporten. Moe maken ipv lui zijn dan slaap je nachts heel goed en ben je overdag ook fitter. Dat is even een zware weg maar je bent goed begonnen.

En zoals je zelf heel erg goed weet is drugs pakken om te kunnen functioneren een heel slecht idee. Zit je zo weer in een kliniek.
Kom op lotske! Hou vol!

lotske1984-

Wijs gebruiker
Volhouden en doorzetten lotske. Drie maanden drie dagen per week is part-time. Je hebt veel achter de rug en dat poets je niet zo snel weg. Volhouden en het word echt makkelijker en beter. Ga de dagen dat je niet werkt lekker goed sporten. Moe maken ipv lui zijn dan slaap je nachts heel goed en ben je overdag ook fitter. Dat is even een zware weg maar je bent goed begonnen.

En zoals je zelf heel erg goed weet is drugs pakken om te kunnen functioneren een heel slecht idee. Zit je zo weer in een kliniek.
Kom op lotske! Hou vol!
Dank jou voor jou steun..ja ik gebruik nog benzo’s maar daar ga ik binne kort binnen voor af kicken..dus wakker lig ik s’nachts niet..ben aan het denke op relatine te neme als ik mee de vroege staan..maar das een slecht idee zeker.?zou ook en hulpmiddel kunne zijn..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
En zolang je nog benzo’s slikt blijf je moe. Die maken je juist moe. Dat weet je ook wel lotske...
Je slaapt en rust niet goed als je niet natuurlijk (nuchter) slaapt.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dank jou voor jou steun..ja ik gebruik nog benzo’s maar daar ga ik binne kort binnen voor af kicken..dus wakker lig ik s’nachts niet..ben aan het denke op relatine te neme als ik mee de vroege staan..maar das een slecht idee zeker.?zou ook en hulpmiddel kunne zijn..

Is inderdaad geen goed idee in jouw geval Lotske. Dan ga je je weer afhankelijk opstellen van een stimulerend middel, en voor je het weet zit je weer aan de speed. En ook stoppen met die benzo's. Je houdt echt je eigen klachten in stand anders, benzo's om te slapen --> volgende dag moe dus upper --> niet slapen dus benzo's --> etc. Don't do it!

Bovenaan