Moe door XTC

FlowerF

Newbie
Hoi, ik heb onderhand geloof ik heel het forum doorgespit om te zoeken of mijn vraag niet eerder gesteld is, maar nee.
Met freaqshow heb ik voor mijn 3e x XTC genomen, ik had me erg verheugd op het verliefde gevoel en de vele energie die ik zou krijgen. Maar dat had ik allemaal niet. Toen ik hem had genomen;
-voelde ik mij 10 minuten heel erg verliefd en
-daarna werd ik juist heel erg moe,
-ik had geen zin om te dansen,
-wilde zitten en me ogen dicht doen,
-heel even het gevoel dat mijn armen branden even water erop en het was klaar:P, dat lijkt een beetje op een bad trip, maar volgens mij was dat het niet.
-Ik had niet echt zin om te praten ofzo.
-Misselijk, heb ook overgegeven
-Ik had het ook vaak koud!

Baalde als een stekker dat ik geen zin had om te dansen! Dus ik nam daarna nog paar x een kwartje bij, en ook zelfs nog van een andere pil want dacht dat t misschien aan mijn pil lag? Maar het hielp niks, kortom mijn 60e was weggegooid! :(

Nu vraag ik mij af, hoe het kwam dat ik zo moe was door die XTC pil en geen zin had om te dansen? Heb ik teveel gehad? Ik ben namelijk ook maar 1.55m of had ik een verkeerde pil? (de naam is trouwens etnies)

Ik heb er nog 4 thuis liggen voor Euphoria, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet, moet ik ze doorverkopen omdat ze niet goed zijn voor mij of zijn ze wel gewoon goed, maar ze vielen gewoon verkeerd?

Hoop dat iemand hier ook ervaring mee heeft gehad, of kan zeggen wat ik moet doen, of wat de oorzaak is.

Alvast bedankt!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Misschien te kort op elkaar genomen? Ik weet niet hoeveel tijd je er tussen hebt laten zitten.. Anders weet ik het eigenlijk ook niet?

Gotcha

Newbie
Het blijven natuurlijk (illegale) drug zonder gegarandeerde werking.
In de tijd dat hier Eva's rondgingen heb ik me ook wel eens zo gevoeld.

Het blijft steeds een gokje. Had je eerder wél goede ervaringen?

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Als je moe bent zou je Dextro of energydrankjes kunnen proberen?
Ik heb hier ook een offtopic vraag over...

Als je dextro of red bull drinkt, werkt de mdma dan sneller uit?

walnootje

Belezen gebruiker
Ik krijg altijd op het begin veel energie maar na een kwartiertje is dat ook echt wel over... dan wordt ik idd dromerig en gaan mijn ogen hangen. Ik raad het je niet aan, maar mocht je al wel eens speed gebruiken, neem ik altijd 2 sleuteltjes als ik moe begin te worden. Dan overheerst de speed niet op mijn xtc en krijg ik wel gewoon energie voor een paar uur.

Gotcha

Newbie
walnootje zei:
Ik krijg altijd op het begin veel energie maar na een kwartiertje is dat ook echt wel over... dan wordt ik idd dromerig en gaan mijn ogen hangen.
Dansen eh :rockband:

Ik raad het je niet aan, maar mocht je al wel eens speed gebruiken, neem ik altijd 2 sleuteltjes als ik moe begin te worden. Dan overheerst de speed niet op mijn xtc en krijg ik wel gewoon energie voor een paar uur.
Wat zijn "sleuteltjes" ?
Lijntjes of "bolletjes" die je slikt?

Ik lust die redbull ea rotzooi niet. Bij de apotheker pure cafeïne geeist
Was niet goed voor het hart, zei ze LOL
250mg = 6 -8 tassen sterke koffie. :rock:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Gotcha zei:
walnootje zei:
Ik krijg altijd op het begin veel energie maar na een kwartiertje is dat ook echt wel over... dan wordt ik idd dromerig en gaan mijn ogen hangen.
Dansen eh :rockband:

Ik raad het je niet aan, maar mocht je al wel eens speed gebruiken, neem ik altijd 2 sleuteltjes als ik moe begin te worden. Dan overheerst de speed niet op mijn xtc en krijg ik wel gewoon energie voor een paar uur.
Wat zijn "sleuteltjes" ?

Ik lust die redbull ea rotzooi niet. Bij de apotheker pure cafeïne geeist
Was niet goed voor het hart, zei ze LOL
250mg = 6 -8 tassen sterke koffie. :rock:

Dan heb je wel een slecht merk koffie want in normale koffie zit ongeveer 100mg per kop en in sterke nog meer. Tussen de 50mg tot 150mg zit er in een kop koffie dus ik weet niet hoe jij aan 250mg komt in 6 koppen. Dus in 6 sterke koppen koffie zit 6x150mg oftewel veel te veel. In blikjes energy drank zit veel minder dus het is in principe niet eens de moeite om die rommel te drinken. De enige energy die je van die blikjes krijgt is de suiker erin. En ga nu niet zeggen dat ik geen gelijk heb over de hoeveelheden caffeine in koffie want heb het nagezocht omdat ik wou gokken op 80 tot 120mg maar dan had ik het niet zeker geweten.

Gotcha

Newbie
willemvaag zei:
Dan heb je wel een slecht merk koffie want in normale koffie zit ongeveer 100mg per kop en in sterke nog meer. Tussen de 50mg tot 150mg zit er in een kop koffie. Ik heb het nagezocht omdat ik wou gokken op 80 tot 120mg maar dan had ik het niet zeker geweten.
Ik lust geen koffie dus heb geen idee wat de definitie van "normale koffie is en heb het natuurlijk ook opgezocht. Probeer ik altijd te doen als ik iets neerpleur. :wink:
Graag jouw bronnen voor de cijfers

Van een hele capsule krijg ik alleszins hartkloppingen, zweten en een verplicht toiletbezoek. Beetje vergelijkbaar, maar dan veel lichter, als na een lijntje speed. Perfect om de alcohol wat tegen te werken alleen blijf ik er geen 24hr van wakker :grin:

it1985

Newbie
Dit soort gelijk "probleem" heb ik vorig jaar gehad.
Normaal gebruikte ik kristallen alleen onze sup had op dat moment niks voorhanden dus hadden we via iemand anders witte pentagrams gefixed. Het enige verschil met de ervaring van jou, was dat ik tevens agressief werd indien mensen mij probeerde aan te spreken. Hoog waarschijnlijk lag het aan de pil heb ik me laten vertellen maar in ieder geval kan ik je mijn ritueel geven welk ik hanteer voor gebruik:
- Ten eerste je bent naar de freaqshow geweest dat was 31-12-12. Je gaat zaterdag (12-1-13) naar euphoria. Deze tijd is in mijn ogen te kort.
- Deze laatste paar dagen goed slapen (minimaal 8 uurtjes) en de middag zelf 2 uurtjes)
- Veel fruit eten
- Chocolade 85% (ik merk het verschil (placebo? i dont care it works for me)
- Pasta als middag eten. Normale porties zoals je altijd tot je neemt

Anyhow misschien dat we elkaar zaterdag tegen komen. Het wordt in ieder geval een top feest!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
FlowerF zei:
Hoi, ik heb onderhand geloof ik heel het forum doorgespit om te zoeken of mijn vraag niet eerder gesteld is, maar nee.
Met freaqshow heb ik voor mijn 3e x XTC genomen, ik had me erg verheugd op het verliefde gevoel en de vele energie die ik zou krijgen. Maar dat had ik allemaal niet. Toen ik hem had genomen;
-voelde ik mij 10 minuten heel erg verliefd en
-daarna werd ik juist heel erg moe,
-ik had geen zin om te dansen,
-wilde zitten en me ogen dicht doen,
-heel even het gevoel dat mijn armen branden even water erop en het was klaar:P, dat lijkt een beetje op een bad trip, maar volgens mij was dat het niet.
-Ik had niet echt zin om te praten ofzo.
-Misselijk, heb ook overgegeven
-Ik had het ook vaak koud!

Baalde als een stekker dat ik geen zin had om te dansen! Dus ik nam daarna nog paar x een kwartje bij, en ook zelfs nog van een andere pil want dacht dat t misschien aan mijn pil lag? Maar het hielp niks, kortom mijn 60e was weggegooid! :(

Nu vraag ik mij af, hoe het kwam dat ik zo moe was door die XTC pil en geen zin had om te dansen? Heb ik teveel gehad? Ik ben namelijk ook maar 1.55m of had ik een verkeerde pil? (de naam is trouwens etnies)

Ik heb er nog 4 thuis liggen voor Euphoria, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet, moet ik ze doorverkopen omdat ze niet goed zijn voor mij of zijn ze wel gewoon goed, maar ze vielen gewoon verkeerd?

Hoop dat iemand hier ook ervaring mee heeft gehad, of kan zeggen wat ik moet doen, of wat de oorzaak is.

Alvast bedankt!

Het klinkt alsof je pillen met iets anders als mdma hebt gehad aangezien je niet vaak hebt gebruikt zal het geen gewenning zijn.

Gotcha

Newbie
walnootje zei:
Wat zijn "sleuteltjes" ?

Gewoon een goeide schep pep met een sleuteltje uit je pakje, bolletjes doe ik niet zo vaak, hoeveelheid verschilt ook.
Maar dan de neus in toch?
(Grappig, ik krijg nog steeds kokhalsneigingen en trek vies gezicht bij de gedachte alleen en toch heb ik er zin in als ik er over lees) :grin:

onlypills

Experimenterende gebruiker
Ik heb een aantal maanden geleden een soortgelijke ervaring gehad en hier een vraag over gepost. Uiteindelijk besloten dat het aan de alcohol lag die ik voorafgaande aan de xtc had genomen (5 glazen wijn ofzo). Dus ik ben benieuwd of je ook maar iets gedronken had voordat je die pil geslikt hebt? Verder maak ik uit je verhaal op dat je een hele pil hebt genomen als startdosis???? Ik gebruik regelmatig (man, lang 90 kg) en start zelf altijd met een halfje. Zeker met de sterkere pillen (150 mg+) dus het zou ook gewoon kunnen dat je veel te veel in één keer hebt genomen. Ook al gingen de voorgaande keren goed, zou dit ook gewoon de oorzaak kunnen zijn. Zou gewoon lekker starten met 3/4 tot 1 keer je lichaamsgewicht in milligrammen en daarna bijdoseren in halfjes/kwartjes. Ben benieuwd naar je reactie over de alcohol!

Sorry dat ik met het volgende belerend overkom, maar ik snap niet dat mensen pillen kopen en niet even naar een testcentrum gaan om ze te laten testen. Kleine moeite en dan weet je gelijk of je ook echt neemt wat de bedoeling was, zeker als je meer dan een paar pillen koopt...

walnootje

Belezen gebruiker
Gotcha zei:
walnootje zei:
Wat zijn "sleuteltjes" ?

Gewoon een goeide schep pep met een sleuteltje uit je pakje, bolletjes doe ik niet zo vaak, hoeveelheid verschilt ook.
Maar dan de neus in toch?
(Grappig, ik krijg nog steeds kokhalsneigingen en trek vies gezicht bij de gedachte alleen en toch heb ik er zin in als ik er over lees) :grin:

Ja, Sleuteltjes inderdaad gewoon snuiven (wel altijd in een toilet of ergens privacy want ik hoef andere er niet mee te confronteren). Bolletjes maak ik door een paar schepjes in een vloetje te doen en die vervolgens dichtdraaien en slikken maar. Maar ik vind bolletjes persoonlijk niet zo chil omdat ik misselijk wordt bij de inslag.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
onlypills zei:
Ik heb een aantal maanden geleden een soortgelijke ervaring gehad en hier een vraag over gepost. Uiteindelijk besloten dat het aan de alcohol lag die ik voorafgaande aan de xtc had genomen (5 glazen wijn ofzo). Dus ik ben benieuwd of je ook maar iets gedronken had voordat je die pil geslikt hebt? Verder maak ik uit je verhaal op dat je een hele pil hebt genomen als startdosis???? Ik gebruik regelmatig (man, lang 90 kg) en start zelf altijd met een halfje. Zeker met de sterkere pillen (150 mg+) dus het zou ook gewoon kunnen dat je veel te veel in één keer hebt genomen. Ook al gingen de voorgaande keren goed, zou dit ook gewoon de oorzaak kunnen zijn. Zou gewoon lekker starten met 3/4 tot 1 keer je lichaamsgewicht in milligrammen en daarna bijdoseren in halfjes/kwartjes. Ben benieuwd naar je reactie over de alcohol!

Sorry dat ik met het volgende belerend overkom, maar ik snap niet dat mensen pillen kopen en niet even naar een testcentrum gaan om ze te laten testen. Kleine moeite en dan weet je gelijk of je ook echt neemt wat de bedoeling was, zeker als je meer dan een paar pillen koopt...

Acht de kans heel klein dat alcohol hier iets mee te maken heeft. Anders iets bekends zijn waar veel mensen last van hebben aangezien veel mense alcohol en pillen combineren. Heb dit zelf ook en dat had ik al gezegd volgens mij en er was nooit maar dan nooit alcohol bij mij in het spel icm XTC.

harry123

Bewuste gebruiker
Denk dat et aan de pil heeft gelegen. Klinkt een beetje als mccp? Je kan beter je pil gewoon laten testen van te voren of bekendere pillen halen waarvan de stempel duur is zodat ee niet zo snel namaak komen.

Bovenaan