Misselijk na XTC en speed

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Beste allemaal,

Tijdje geleden dat ik hier wat gepost hebt. Ik maak me grote zorgen. Afgelopen zaterdag op nazomeren in Groningen wat XTC en speed gecombineerd. 1,5 pil en een paar lijnen snelle. Ik had al jaren niet meer geslikt en ging als de brandweer. Voor de rest niks vreemds gebeurd, en ook tijdens de trip geen nare verschijnselen.

Gisteravond opeens bijzonder misselijk geworden. Ik had mezelf gedwongen wat te eten. Gebakken aardappelen en 2 slavinken. De waarheid gebiedt mij te zeggen dat ze beide nog niet volledig gaar waren, maar zeker wel te eten. (trial en error met koken nog) Na dit geconsumeerd te hebben begonnen de problemen. Ik werd misselijk en kon alleen nog maar op bed liggen. Na verloop van tijd zelfs moeten kotsen, waarbij mijn complete avondmaaltijd eruit kwam. Na dit kotsen voelde ik me iets beter.

Vanochtend iets fitter wakker geworden, maar nog steeds een latent gevoel van misselijkheid over me. Mijn eetlust is echt totaal verdwenen, heb 2 sneetjes met honing naar binnen kunnen werken. Voor de rest ontbreekt de eetlust volledig. Ik heb bij mijn medefeestgangers geïnformeerd, en zij functioneren alweer redelijk. Ik daarentegen voel me slap, futloos, wat misselijk en ziekig. Ik moet eerlijk zeggen dat de combo's die ik vroeger gebruikte heviger van aard waren, maar ik kan me geen misselijkheid en buikpijn heugen.

Ik kan dit er niet goed bij hebben op het moment. Ik kan me alweer prima focussen op mijn boeken voor de uni, maar de misselijkheid weerhoudt me om te kunnen leren. Ik lig de hele dag maar wat in bed, en kom tot niets. Moet ik me serieus zorgen gaan maken of het nog een aantal dagen aanzien?

luuuk

Experimenterende gebruiker
Of een buikgriepje, dat hoor ik nu ineens meer om me heen.. en vette dingen als slavinken/gebakken aardappels zou ik niet kiezen als ik al misselijk was

• Like
Waarderingen: Bas

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik werd pas misselijk na het nuttigen van de slavink en gebakken aardappelen. Mijn vraag is eigenlijk ook of er een mdma gerelateerd component bij zit.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoi Leipbaviaan,
Je xtc is nu 5 dagen geleden. Het lijkt mij niet meer daar mee te maken kunnen hebben als t nu pas opkomt. 5 dagen na gebruik kun je wel moe zijn, een dip hebben of mentaal wat down zijn. Misselijkhid of iets, komt denk ik sneller na gebruik.
Wel is 1,5 pil misschien wat veel geweest. Misschien dat het dan later kan komen. De gemiddelde pil tegenwoordig zit zo rond de 200mg mdma en dat maal 1,5 is 300mg. Dat is een dosering voor iemand die 200kg weegt.

In combi met speed is een ander verhaal. Die combi is vele malen meer toxisch en schadelijk voor je brein en lijf. Een paar lijnen zegt niet echt wat over de hoeveelheid maar dat kan ook best veel zijn. Wat ik begrepen heb, heb zelf geen ervaring ermee, is dat de combo xtc en speed de kater kan verdubbelen. Zowel in zwaarte als in lengte. Natuurlijk is dat dosering afhankelijk. Hoe meer van elke hoe erger en langer.
Je hebt het gewoon te bont gemaakt deze keer denk ik. Het weinige eten en slapen zal ook niet meehelpen voor herstel.

Eet vanaf nu goed en gezond, fruit, groente, volkoren, zuivel etc. Rust ook goed maar beweeg en sport ook regelmatig. Slaap genoeg en met regelmaat. Laat ook de drugs een tijdje liggen. Dan komt het vanzelf goed. Geef het tijd. Hoe lang het nog duurt is niet te zeggen.
Mocht je je over een week of twee of iets nog hetzelfde voelen of zorgen maken kun je altijd naar de huisarts.
Sterkte met uitkateren!

Jordy.0

Newbie
Hey ik heb 3dagen geleden 3,5 rode xtc pil geslikt van 320 gram per stuk. Ik had uiteraard last van een badtrip. Dus heb ongeveer 4 a 5 lijntjes pep gesnoven. Leek naar mijn gevoel wel te helpen. Ik werd de volgende dag opeens wakker en wist het allemaal niet meer . Heb al een paar dagen last van misselijkheid. en de neiging om weer te gebruiken. Iemand tips of advies ?

Laatst bewerkt:

Techneut

Bewuste gebruiker
Hey ik heb 3dagen geleden 3,5 rode xtc pil geslikt van 320 gram per stuk. Ik had uiteraard last van een badtrip. Dus heb ongeveer 4 a 5 lijntjes pep gesnoven. Leek naar mijn gevoel wel te helpen. Ik werd de volgende dag opeens wakker en wist het allemaal niet meer . Heb al een paar dagen last van misselijkheid. en de neiging om weer te gebruiken. Iemand tips of advies ?
Lol

Bovenaan