Tufnut zei:Allereerst wil ik opmerken dat 1,5 halve pil geen ene zak zegt. Het is van belang mg te weten. Je zult dus moeten zorgen dat je altijd je pillen test zodat je precies weet wat je neemt en daar dus bewust mee kan gaan spelen.
Verder zie ik niet direct aanknopingspunten dus toch even verder vragen dus...
Je geeft aan geen last te hebben als je kwartjes pakt. Doe je dat vaker of is dat een eenmalige ervaring? Ik begrijp uit je verhaal dat je er al vaker last van hebt gehad..., wanneer was het het ergste? had je toen veel of weinig gebruikt en in welke hoeveelheid (ook hier weer zou het antwoord het best in mg gegeven moeten worden, maar desnoods in aantal pillen). gebruik je er nog iets anders bij (nicotine, alcohol, canabis of iets dergelijks). Hoe veel en wat drink je als je aan de X bent? Heb je in het dagelijks leven snel last van misselijkheid?
--DREAM zei:Ik rook wel tijdens mijn trip, verder drink ik veel water. Iets zoets krijg ik niet weg.
ukkie zei:kan je wel boeren?
space-cowboy zei:Het grappige is juist voor mij, dat wanneer ik misselijk wordt en zelfs moet kotsen ik weet dat ik een top trip tegemoet ga
Ik heb me laten vertellen dat wanneer je kotst je net over het randje gaat qua hoeveelheid mdma. Wat erop volgt is elke keer (althans bij mij) een waanzinnige mega trip die lang duurt ! Kortom wanneer ik niet kots baal ik een beetje want dan weet ik dat het geen mega trip zal zijn. Tussen moment van inname en kotsen zit bij mij steevast exact een uur !
Weet niet of je hier wat aan hebt![]()
) haha & dan moet ik echt even zitten & wat drinken om bij te komen.Drugs Infolijn zei:XTC prikkelt het slijmvlies van de maag. Het slijmvlies in de maag kan geïrriteerd raken. De maag wil de XTC dan zo snel mogelijk lozen, de maagwand trekt samen: je moet overgeven.
loulou1501 zei:Komt het niet door het roken?? Hiervan worden veel mensen vaak misselijk bij mdma gebruik.
--DREAM zei:Drugs Infolijn zei:XTC prikkelt het slijmvlies van de maag. Het slijmvlies in de maag kan geïrriteerd raken. De maag wil de XTC dan zo snel mogelijk lozen, de maagwand trekt samen: je moet overgeven.
Kan je voorkomen dat het geirriteerd raakt?