Mimosa verkopen

naptha

Experimenterende gebruiker
Mag ik Mimosa verkopen op het internet via marktplaats ofzo?Het staat onder decoratieve doeleinden.

Maar nu kreeg ik een mail met excact:Ik wil er wel DMT van maken-reageer aub.

Nu vond ik dit toch wat een vreemde mail dus ik ging eens zoeken naar ratikel 47:uitlokking

http://wiki.infopolitie.nl/index.php/Uitlokken

Als ik deze persoon dit laat lezen staat hij dan niet meer in zijn recht,als dit artikel vor hem op toepassing is.

Ik vraag me af af het uberhaupt wat uitmaakt wat iemand zegt dat hij gaat doen met mijn koopwaar?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Aangezien een DMT extractie uit mimosa hostilis niet moelijker is dan ghb maken, is dit de meest voorkomende manier om aan niet-syntetische DMT te komen.

Aangezien GBL leveranciers ook echt wel weten dat er GHB wordt gemaakt van hun product, zetten ze erbij, niet voor menselijke inname, en het omzeilt de geneesmiddelenwet. Aangezien mimosa niet op de opiumlijst of geneesmiddelenlijst staat zal het hier geen problemem opleveren.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zou er dan wel even een disclaimer bij je advertentie zetten met:

'Enkel te gebruiken voor decoratieve doeleinden.'
Hierdoor pleit je jezelf zowiso vrij van evt. juridische gevolgen.

Dat die mail die je kreeg uitlokking is vind ik onzin.
Het is oprechte interesse in jouw aangeboden waar.
Dat hij er iets illegaals mee wil doen in aan hem, daar heb jij niets mee te maken.
Wanneer je het met voorkennis van zijn handelen verkoopt is er in dit geval ook geen sprake van enige strafbaarheid bij jou.
Dit zou wel het geval zijn als je bijv. honkbalknuppels verkocht en iemand geeft een reactie: 'Ik wil iemand lijp slaan, ik koop er tien'.

Bovenaan