mijn schema

bjo19

Experimenterende gebruiker
dag allemaal,

Ben nieuw op dit forum hier, maar heb enkele vraagjes over speed. Om het half jaar koop ik eens een drug, deze gebruik ik ongeveer een week dagelijks (tot het op is) en dan stop ik alweer onmiddellijk voor een half jaar. Heb dit al gedaan met GHB, XTC, cocaine, weed en nu is de beurt dan maar aan speed.

Heb het gekocht van iemand die ik al zo'n 6 jaar ken, hij gebruikt het altijd dagelijks, dus ben er bijzonder zeker van dat er niets mis mee is. Toch hoe fijn ik drugs ook vind, ik vertrouw het niet altijd zo.

Dus dit is mijn schema wat ik ga volgen tot de speed op is (heb ik gemaakt door hier de posts enzo te lezen)

10 uur: opstaan, ontbijten en de pasta kappen dat hij kan drogen.
11 uur: Eerste lijn nemen (neem het dus via snuiven)
14 uur: beginnen met werken, eet dan ook mijn middagmaal (ben zelfstandige)
18 uur: 2de en laatste lijn nemen en erna nog wat tussendoor eten
2 uur: slapen (waar ik eigenlijk compleet geen problemen mee heb, val bijna onmiddellijk in slaap)

Ook drink ik de hele dag water en frisdrank.

Dus als ik denk dat als ik dit een week doe, ik toch een leuke week eraan ga hebben en dat ik niet veel klachten ga hebben? Want doe dit nu al 3 dagen (vorige dagen moest ik niet werken) en had geen problemen, tot vandaag ik merkte dat ik echt diarree heb en met het klaarkomen kreeg ik zo'n pijnlijk gevoel in mijn teelbal, alsof dat die werd samengepitst (is ook wel onmiddelijk weer weggegaan)

Dus wil horen van iemand die er veel meer vanaf weet als mij of dat het niet zoveel kwaad kan, of dat dit eigenlijk een bijzonder slecht idee is om mee verder te doen (met alle andere drugs op GHB na had ik geen problemen ermee)

Immo

Badass junkie
Ziet eruit als een prima plan, een weekje zal je geen kwaad doen. Persoonlijk zou ik dat 2de lijntje in de middag doen ivm slapen, maar als je daar geen problemen mee hebt als je om 6 uur een lijntje neemt en 's nachts kan slapen maakt dat voor jou niet uit. Probeer wel elke nacht goed te slapen en blijf goed eten dan beperk je de schade/kater.

bjo19

ok bedankt

heb nog een vraagje, heb last van steken in mijn onderrug (nieren?) dus ik heb de lijn van 6 uur niet genomen. Het zijn niet echt pijnlijke steken dat ik niet meer kan rechtstaan of werken maar het is wel irritant.

Heb ook geen probleem met plassen, aangezien ik gewoon niet moet plassen.

Maar dus, kan dit komen door de speed? Want denk niet echt dat het aan mijn nieren ligt want als ik zit of lig heb ik geen steken (maar aangezien ik aan het werk ben kan ik niet continu gaan zitten)

Dopezilla

Badass junkie
Ik persoonlijk zou helemaal kapot gaan van een week lang speed pakken, ook al zou ik tussendoor slapen.

En ja, die diarree zal hoogstwaarschijnlijk van de speed komen. Mijn darmen laten mij na speedgebruik vaak ook op pijnlijke wijze weten het niet eens te zijn met wat ik doe. Ook bij lage dosissen.

Als je steken voelt zal het geen goed teken zijn, en zou ik er toch maar mee ophouden. Dat je pas nu last van die steken heb sinds je speed gebruikt doet me vermoeden dat het gerelateerd is. Sterker nog, het lijkt me vrij logisch. Zodra je merkt dat je lichaam begint te protesteren is het tijd om op te houden vind ik.

Olle

bjo19

je hebt waarschijnlijk gelijk.. toch nog een fijne 3 dagen geweest (al heb ik volgens mij nog geen gram verbruikt)

was dit nog vergeten te zeggen, dacht er net aan, Ik heb er ook wat van in koffie gedaan, geroerd en opgedronken (had diezelfde jongen mij aangeraden)

kan het probleem daar ook niet aan gelegen hebben? Want ik voelde het maar een kort moment na een kwartiertje ofzo

Immo

Badass junkie
bjo19 zei:
was dit nog vergeten te zeggen, dacht er net aan, Ik heb er ook wat van in koffie gedaan, geroerd en opgedronken (had diezelfde jongen mij aangeraden)

Als je je gebit lief bent kan je dat maar beter laten. :P

bjo19

Immo zei:
bjo19 zei:

Als je je gebit lief bent kan je dat maar beter laten. :P

ok :tongueout:

maarja, heb nu gedaan met werken en nu ik gewoon kan zitten op mijn gemak voel ik mij best goed, de steken zijn weg, weet niet zeker of het nu echt kwam door de speed want ik werk in de horeca dus moet veel wandelen (dus kan ook een simpele verrekking zijn geweest ofzo) was ook niet pijnlijk, voelde meer aan alsof je kleine zusje je de hele tijd aan het porren is en maar niet wou stoppen..

Dus ik ga het nu niet meer doen, maar als er een manier is om te weten te komen wat het nu precies was wil ik het graag horen :tongueout: (maar denk dat enkel een dokter daar het antwoord op gaat weten)

cobhc

Belezen gebruiker
die steken worden veroorzaakt door de urine weg die samen trekt bij de nieren/blaas de urine weg word dus wat kleiner waardoor de weg die de urine aflegt naar de blaas iets vernauwd is en dit gaat steken , niets om je zorgen over te maken :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
na 1 week zijn alle bijwerkingen weg en kun je je volledig storten op je speedmaand.

ik zou het snuiven vermijden en je pep alsnog na laten testen, wss snuift je beste maat al jaren bagger.

en jij dus ook

:hearteyes:

:wave:

bjo19

Hier in belgie heb ik eigenlijk geen idee waar ik het kan laten testen..

dus wat je mij nu voorstelt is gewoon een week stoppen en ik zou het terug aan moeten kunnen?

Heb ook voor het eerst een pep-kater.. en tot nu toe vind ik het zo erg nog niet, al ergere katers gehad :tongueout:

Immo

Badass junkie
bjo19 zei:
Heb ook voor het eerst een pep-kater.. en tot nu toe vind ik het zo erg nog niet, al ergere katers gehad :tongueout:

Speed katers stellen ook niets voor als je er geen andere drugs bij gebruikt en gewoon eet en slaapt.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
bjo19 zei:
dag allemaal,

Heb het gekocht van iemand die ik al zo'n 6 jaar ken, hij gebruikt het altijd dagelijks, dus ben er bijzonder zeker van dat er niets mis mee is.

Dat zei mijn cafeine versnijdende dealer ook en die kende ik ook al 8 jaar.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Ik zou speed niet overdag gebruiken, en zeker niet als je moet werken. Daar heb je toch nix aan.

Ga gewoon uit in het weekend of op café ofzo...

Immo

Badass junkie
Deep Blue zei:
Ik zou speed niet overdag gebruiken, en zeker niet als je moet werken. Daar heb je toch nix aan.

Waarom zou je daar niets aan? Grote kans dat je met speed op meer plezier in je werk hebt en meer gemotiveerd bent.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Deep Blue zei:

Waarom zou je daar niets aan? Grote kans dat je met speed op meer plezier in je werk hebt en meer gemotiveerd bent.

Speed leer je appreciëren, iemand die het kent kan er tijdens bv. werken van genieten. Maar voor een eerste keer is setting heel belangrijk, zoals bij alle drugs trouwens.

Dopezilla

Badass junkie
Ik zou toch liever speed gebruiken bij het uitgaan. Dat is van zichzelf al leuk, dus onder invloed van pep nog véél leuker. Werk zal onder invloed wel leuk zijn, maar niet zo leuk als lekker stappen.

Denk ik dan.

Eigenlijk vind ik alles onder invloed van pep wel leuk, trouwens, dus misschien maakt de setting echt helemaal niks uit.

Olle

Bovenaan