Enkele fotos van mijn growkitjes en ook een paar van mijn cactusje
De fotos staan er alleen niet volledig op maar als je rechtsklikt kan je ze volledig zien.
Derde oogstje gaat er aan komen WHOOHOO
De eerste en de tweede flush van mijn nieuw kitje
De bijna droge aan de rechterkant is de eerste flush (142gr vers)
En de (toen juist geooste) paddestoeltjes aan de linkerkant woog 165gr
(Ondertussen zijn ze al droog, 30,2gr
)
Alleen de nieuwe oogst
En dit is mijn persoonlijk stukje trots 45gr!
De eerste flush van mijn vorig setje
µ
De tweede flush van mijn vorig setje
Ik weet niet meer goed hoeveel dit was maar ik denk rond de 130 - 140gr. Op de foto staat maar een deel van de oogst, dit waren de grootste.
De grootste woog 35gr en de andere 2 rond de 25 - 30gr als ik me het goed kan herinneren
En mijn cactusje
Het heeft al goed wortels gezet en is nu eindelijk wat aan het groeien, al zal dat snel stoppen want het begint kouder te worden.
In het begin (+- 6 maand geleden)
Nu (+- 6 maand later)
Je ziet het verschil niet zo goed op foto maar ik merk dat hij aan de bovenkant dikker word en hij ziet er veel gezonder uit als in het begin.
De fotos staan er alleen niet volledig op maar als je rechtsklikt kan je ze volledig zien.
Derde oogstje gaat er aan komen WHOOHOO
De eerste en de tweede flush van mijn nieuw kitje
De bijna droge aan de rechterkant is de eerste flush (142gr vers)
En de (toen juist geooste) paddestoeltjes aan de linkerkant woog 165gr
(Ondertussen zijn ze al droog, 30,2gr
Alleen de nieuwe oogst
En dit is mijn persoonlijk stukje trots 45gr!
De eerste flush van mijn vorig setje
De tweede flush van mijn vorig setje
Ik weet niet meer goed hoeveel dit was maar ik denk rond de 130 - 140gr. Op de foto staat maar een deel van de oogst, dit waren de grootste.
De grootste woog 35gr en de andere 2 rond de 25 - 30gr als ik me het goed kan herinneren
En mijn cactusje
Het heeft al goed wortels gezet en is nu eindelijk wat aan het groeien, al zal dat snel stoppen want het begint kouder te worden.
In het begin (+- 6 maand geleden)
Nu (+- 6 maand later)
Je ziet het verschil niet zo goed op foto maar ik merk dat hij aan de bovenkant dikker word en hij ziet er veel gezonder uit als in het begin.