Mijn manier van trippen met ketamine.

spongecola

Belezen gebruiker
Ongeveer een jaar geleden maakte ik kennis met een hele andere kant van ketamine. Ik was goed vaag en besloot toen om eens lekker lang uit op de bank te gaan liggen. Ik hield mijn aandacht gevestigd op 1 punt op het plafond.
Na zo'n 8 seconde begon de magie. Alles wat ik nog kon zien zoals een deel van de kast, planten en het licht wat op het plafond schijnt begonnen te draaien. Het draaide steeds harder en harder. De randen van mijn gezichtsveld werden zwart en beetje bij beetje werd mijn gehele zicht helemaal zwart.
Ik vond dit in het begin een beetje eng, ik had m'n ogen open maar ik zag niks meer. Ik knipperde en alles was weer normaal. Nog een lijn keta genomen en ik ging weer hetzelfde doen. Gewoon dom naar 1 vast punt kijken.
Dit keer hield ik het wel vast toen alles weer zwart werd. Ik werd hier compleet in mee gesleurd en het zwarte beeld sloeg zich over naar iets wat ik nog steeds niet kan uitleggen. Ik zag zoveel kleuren, patronen en vormen. Alles ging door elkaar heen, smolt samen of maakten 1 geheel.
Mijn lichaam was thuis, maar mijn geest was niet meer in die kamer.
Sinds dit moment doe ik dit vrijwel iedere keer met ketamine. Iedere keer bewonder ik dit goedje opnieuw.

Niet alleen met de ogen open zijn te gekke dingen mogelijk maar ook met je ogen dicht is het prachtig.
Ik lig stil, maar ik voel dat ik ik door iets heel hard schuin omlaag word getrokken. Een niet uit te leggen gevoel, afwisselend in het gehele lichaam van hoofd tot voet. Ook nu, zie ik weer mooie dingen met mn ogen dicht.
Zodra er muziek op staat lijkt het alsof de gehele trip zich afstemt op de muziek die ik luister. Geen enkele andere drug laat mij zo verbonden zijn met muziek.

Om dit te bereiken neem ik echter wel grotere hoeveelheden. Meestal rond de 400-500mg verspreid over 3-4 lijntjes. Mocht je het willen proberen, neem dan iets minder indien je het niet vaak gebruikt. Ik heb helaas wat tolerantie opgebouwd door de jaren heen. Het is niet de bedoeling dat je in een k-hole komt.

Ik hoop dat ik hier wat mensen mee plezier kan geven!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is niet de bedoeling dat je in een k-hole komt.
Waarom is dat niet de bedoeling? Ik vind een khole juist echt trippen op ketamine, in tegenstelling tot wat jij beschrijft. Wat jij beschrijft is ook leuk hoor, maar vind ik persoonlijk aanzienlijk minder interessant dan een khole.

Wat niet de bedoeling is, is dat je voorbij de khole gaat en gewoon 45 minuten out bent. Dat heb ik helaas wel eens meegemaakt, khole ingezogen worden en vervolgens 45 minuten later wakker worden en me niks kunnen herinneren en vervolgens nog een paar uur totaal verstijfd en vaag op de bank liggen. Dat was geen aanrader zeg maar.

Btw, iemand zonder tolerantie zou aan 100 tot 150mg ketamine in één keer al voldoende moeten hebben om in een soort gelijke ervaring te komen zoals jij beschrijft.

spongecola

Belezen gebruiker
Is het aan te raden om keta met een paar vrienden te doen ,of alleen op je kamer?

Persoonlijk maakt het mij niks uit. Als ik alleen ben ga ik meestal in bed liggen en zet ik de muziek aan, ogen dicht en genieten. Met vrienden ben ik de eerste paar uur gezellig tot dat ik me compleet afsluit door te focussen op 1 punt.

Bovenaan