Mijn eerste keer xtc

Dag iedereen,

Toen ik mijn eerste keer xtc gebruikte begon ik helemaal door te draaien.Het begon allemaal voor ik naar een feestje vertrok. Voor we vertrokken had ik er 1tje geslikt (het waren dolfijntjens) en als we vertrokken in de auto nog eentje dus 2 voor de eerste keer niet zo goed denk ik.

Wel ik kom toe op die fuif daar die lichten in mijn ogen die muziek luid. ik begon helemaal te draaien. Het leek wel of het beeld er was en dan het geluid pas daarna echt raar. Toen heb ik besloten om mij in de auto te gaan zetten. ik zit in de auto voel mij super licht in mijn hoofd alles draait. Ik stond op wat een verlaten parking en ik zag allemaal vormen in die bomen dat daar stonden die veranderden in figuren en toen zag ik allemaal mensen op mij afkomen dat er niet waren. Ze keken door het raampje van de auto maar dan kijk ik goed en staat er eigenlijk niemand.

Toen na een uur zitten trippen in die auto ging ik terug naar binnen. Ik voelde me meer op mijn gemak en kon nu goed genieten van de muziek en de lichten. Ik had gewoon het gevoel dat iedereen me zag aan te staren. Maar ik ging eventjes naar de wc en keek in de spiegel en mijn ogen stonden wijd open en mijn ogen waren 2 zwarte bollen.

Dan daar nog een tijdje gebleven en naar huis. De volgende dag lagen mijn kaken helemaal open en deden mijn tanden pijn. Ik had ook heel veel kou .

Dit was mijn eerste gebruik van xtc ondertussen heb ik et nog al gedaan en heb ik er nog betere ervaringen mee.

Grtz Dylan . x

dzN

Belezen gebruiker
ik wist na 1 dolfijntje voor men eerste al niet meer wat ik deed :grin:

je moet erg hard gegaan zijn !! :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Lol, zo te horen zijn het ten eerste aardige pillen. Je hoort tegenwoordig wel is dat mensen pillen van 70/80mg hebben ofzo :confused: Als je pillen van bijv. 120mg hebt, en jij gooit er 2 in, slaat er dus 240mg mdma in 1x in :P Dan space je em idd de pan uit. 7% mdma wordt omgezet in mda wat een soortgelijke stof is met een hallucinerende werking. Vandaar de hallucinaties. Zou jij 3 pillen verspreid over de avond nemen, is het ook goed mogelijk dat je zulke hallucinaties krijgt.
Ik heb het al vanaf 2pillen, das 260mg dan zie ik al echt legers paarden met mensen erop en weet ik veel allemaal :P

Nu je weet dat je aardige hebt, zou ik de volgende keer gewoon 1 nemen, misschien zelfs een halfje als je uitgaat? Veel plezier ermee iig :grin:

TrippyShit zei:
Lol, zo te horen zijn het ten eerste aardige pillen. Je hoort tegenwoordig wel is dat mensen pillen van 70/80mg hebben ofzo :confused: Als je pillen van bijv. 120mg hebt, en jij gooit er 2 in, slaat er dus 240mg mdma in 1x in :P Dan space je em idd de pan uit. 7% mdma wordt omgezet in mda wat een soortgelijke stof is met een hallucinerende werking. Vandaar de hallucinaties. Zou jij 3 pillen verspreid over de avond nemen, is het ook goed mogelijk dat je zulke hallucinaties krijgt.
Ik heb het al vanaf 2pillen, das 260mg dan zie ik al echt legers paarden met mensen erop en weet ik veel allemaal :P

Nu je weet dat je aardige hebt, zou ik de volgende keer gewoon 1 nemen, misschien zelfs een halfje als je uitgaat? Veel plezier ermee iig :grin:

jaa idd een halfje nemen en als ik het niet voel nog eentje bijneme in plaats van direct 2 achter elkaar . Dan ga ik er veel meer geniet van hebben denk ik .

Dutchy

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer was ook niet echt helemaal geweldig. Ik, ongeduldig als ik ben, had er 3,5 achterover geslagen binnen een uurtje omdat ik dacht dat die pillen allang zouden horen te werken. Heb de hele avond op de bank gelegen ( voor zover ik weet ) en mijn ogen trilde. Ben uiteindelijk naar huis gebracht en heb de hele avond in mijn bed een programma over vissen :confused: gekeken en ik kon de ondertiteling niet eens lezen...

Dat was een jaar of 3 geleden sindsdien nooit meer gedaan tot een paar maanden geleden. Die keer ging het wel wat beter maar ik kan me alsnog niet echt inhouden had er uiteindelijk toch weer 3 op. Maar ging gelukkig niet zo hard als eerst :grin:

X_mellOw

Newbie
hahaha. NOu chille pille waren dat dan.! xD
Mijn 1e x was Op een Hardcore feest.
Blauwe Mitshu.Kwartje!Ben so hard uit mn dak gegaan.
(ben ook so iemand die na 3 biertjes aangeschote is.)
Lekker gOedkOop.
Ma iiedereen dagt serieus dak 3 pille Op had.
Iedereen zat me aan te kijke. en Vonden et helemaal geweldig!
Woott. Heb van Wassenaar naa Leiden gerent.
hmm. was denk soon .. uurtje.Lekker gevaarlijk Ook. K had niks te suipe.. Niks.
Achteraf. Eg Fuckkiin dom!.

Soooo, dat was een oxbow pilletje.. haha, ik was heel voorzichtig, ik ging samen met een maatje naar de stad, en hij was anti anti drugs... dus ik deed t stiekum.. pilletje gefikst bij een jongen van de videotheek, en thuis een kwart pilletje geslikt.. kwartiertje later weer een kwart, en het moment voor ik de bus instapte een halfje...
tja merkte helemaal niets.. todat ik in een cafe maar een glaasje alcohol bestelde... soooooo haha, herriner me het nog als was het gisteren.. echt.. ik kreeg het heeeeel warm , muren kwamen op mij af.. liep snel t cafe uit, en gebouwen kwamen dichterbij, en weer weg.. maar na 2 minuutjes verdween alle vreemde gevoelens, en ik voelde me of ik wakker werd.. echt helemaal verliefd :hearteyes: , en lekker, alles was leuk, net een sprookje! haha
Nu al heel lang niet meer gebruikt, en wil eigenlijk best nog eens een xtje proberen.. zou alleen echt niet weten waar je een goede pil zou kunnen kopen, ken ook niemand die gebruikt..

Bovenaan