• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn 1e Ervaring met LSD!

Trippert Q

Experimenterende gebruiker
Tripreport LSD
Dosis: 1.5 Zegel

We begonnen om 3:15 met de 1e dosis in te nemen, een halve zegel. We waren toen in het bos een beetje aan het rondlopen en aan het wachten tot het effect kwam. Nadat dit nog steeds niet na een uur was ingeslagen bedachten we nog een halve zegel te nemen. Wederom hadden we na een lange tijd nog geen effect. Om 17:45 hebben we besloten nog maar een halve zegel te nemen omdat we er nog steeds niks van merkte.
Maar aangezien dit onze keer was wisten we niet dat het pas erg laat insloeg en daarna waren we nogal aan het trippen. We zaten op een bankje in het bos te tekenen en op den duur kreeg ik steeds meer fantasie. De tekening maakte zichzelf als het ware, de vormen verschenen op het papier en het enige wat ik nog hoefde te doen was het over te trekken.
We besloten daarna maar een stukje te gaan lopen met muziek op. De grond begon om je heen te veranderen, patronen verschenen overal en uiteindelijk liepen we in een pad dat door ons als oneindig gezien werd. Op de grond verschenen fractals en alle takjes, blaadjes en steentjes vormde een verband met elkaar. Alsof de natuur een patroon had in het neerleggen van haar creaties.
Na een lange tijd in het bos te hebben gedwaald besloten we dat het tijd was om de uitgang weer te zoeken en liepen naar onze fietsen. Eenmaal bij de fietsen aangekomen hadden we onze eerste blik op auto’s die voorbij kwamen en andere onnatuurlijke objecten. Dit was een erg raar gezicht, in het bos kon je alles logisch verklaren maar als het door mensen was gemaakt was dit object opeens raar om aan te zien, het klopte niet.

Dus wij op de fiets richting huis, fietsen lukte wel alleen had je geen besef van diepte of omvang. Het was erg moeilijk in te schatten of je nou op een brede of smalle weg reed en of de auto’s dichtbij of ver weg waren. Dus ik adviseer in ieder geval niet door het verkeer te gaan rijden in wat voor voertuig want het is gevaarlijk.
Eenmaal thuis aangekomen zaten we nog erg te trippen maar het werd al steeds minder. Ik heb er nog een paar uur last van gehad, omdat ik me niet echt goed in m’n vel voelde maar de volgende dag was het al weer over gelukkig.
Het was een prachtige ervaring om mee te maken maar ik zou niet adviseren voor de eerste keer 1.5 zegel te gebruiken. Het is een ervaring die erg fout kan aflopen als je in een negatieve spiraal terecht komt.

Intoxication

Bewuste gebruiker
haha nog veel mensjes die er nog nieuwsgierig naar zijn om het te proberen, mooi zo :grin:. Na een uur al bijdroppen is niet echt slim, de kleine eerste effecten vertonen zich dan pas minimaal :P. maar al bij al supermooi avond gehad denkik:tongueout: wel coole tripfoto ! om welke druk van zegels gaat het trouwens?

kussie :hearteyes:

megatrippie

Belezen gebruiker
Intoxication zei:
Na een uur al bijdroppen is niet echt slim, de kleine eerste effecten vertonen zich dan pas minimaal

Dat en het feit dat bij bijslikken resistentie optreed.
Drie keer een zegel slikken of in 1 keer drie zegels slikken is een enorm verschil.

Trippert Q

Intoxication zei:
haha nog veel mensjes die er nog nieuwsgierig naar zijn om het te proberen, mooi zo :grin:. Na een uur al bijdroppen is niet echt slim, de kleine eerste effecten vertonen zich dan pas minimaal :P. maar al bij al supermooi avond gehad denkik:tongueout: wel coole tripfoto ! om welke druk van zegels gaat het trouwens?

kussie :hearteyes:

Nee het was inderdaad niet slim om al na een uur nog meer te nemen :rolleyes: Maar gelukkig is het goed afgelopen, de druk van de zegels was eigenlijk alleen maar kleurtjes.

Het is ook wel belachelijk hoe zo'n klein papiertje met lyserginezuurdiëthylamide je helemaal leip kan maken :grin:

Tjer

Newbie
Chaincells zei:
Dit soort tripreports blijven me neiuwschierig maken naar de 'LSD'.

Bij mij was hetzelfde , hb namelijk gisteren halve zegel gedaan eerste keer .
Geloof mij maar , moeite waart , het geeft je een andere inzicht op het leven :grin:
Probeer vr de eerste keer Shivas , Egt een aanrader

Aiight

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Trippert Q zei:
Alsof de natuur een patroon had in het neerleggen van haar creaties.
Wauw!!! :hearteyes:
Dat is wel triptaal natuurlijk, maar het klinkt prachtig! Als de dag aanbreekt dat ik LSD ga gebruiken, ga ik het zeer zeker buiten in een bos doen, onder een lekker zonnetje :hearteyes:
Chaincells zei:
Daar sluit ik me volledig bij aan!

LSDelicious

Ja zeker voor de eerste keer blijf je best bij eentje, als je er redelijk aan gewend ben kan je wel eens verhogen naar 2 of meer.
Heb er zelf eens 2 genomen met mn tripmaat & dat was redelijk heftig uitgevallen :)
Dus ik neem er vanaf toen max. eentje , dat valt altijd perfect bij mij.
Het is gewoon de mooiste drug die er is :hearteyes:

Hengel

Newbie
Tjer zei:
Chaincells zei:

Bij mij was hetzelfde , hb namelijk gisteren halve zegel gedaan eerste keer .
Geloof mij maar , moeite waart , het geeft je een andere inzicht op het leven :grin:
Probeer vr de eerste keer Shivas , Egt een aanrader

Aiight

Shavas, hoffmannetje, ganesha het maakt geen kont uit. Een chocolade koekj in een hello kity trommel is net zo lekker als een chocolade koekj in een bert&ernie trommel. T is maar net hoeveel koekjes er in de trommel zitten. In dit geval hoeveel mics LSD op de zegel[/quote]

Trippert Q

soldiermoney zei:
Trippert Q zei:
Alsof de natuur een patroon had in het neerleggen van haar creaties.
Wauw!!! :hearteyes:
Dat is wel triptaal natuurlijk, maar het klinkt prachtig! Als de dag aanbreekt dat ik LSD ga gebruiken, ga ik het zeer zeker buiten in een bos doen, onder een lekker zonnetje :hearteyes:
Chaincells zei:
Daar sluit ik me volledig bij aan!

Meestal rook ik als ik buiten ben, in dit geval was het dus in het bos, dus 1 tip nog als je het gaat doen, rook niet te veel. Ik had de neiging erg veel te gaan roken tijdens de trip. De dag daarna had ik er een beetje een droge keel van.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik neem aan dat je al vaker in dat bos was geweest voor de trip ?

Want ik denk dat het bos best wel een lastige setting kan zijn.

Trippert Q

Sublimo zei:

Nee, we hadden dat bos nog nooit eerder verkent ofzo.. Maar het was wel op bekend gebied.
Maar het was wel gewoon een leuke ervaring, sowieso een aanrader om het in een bos te doen.
In een kerncentrale klinkt ook wel lache.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Trippert Q zei:
Sublimo zei:

Nee, we hadden dat bos nog nooit eerder verkent ofzo.. Maar het was wel op bekend gebied.
Maar het was wel gewoon een leuke ervaring, sowieso een aanrader om het in een bos te doen.

Ik heb ook al eens in de natuur getript, dat is inderdaad zeer aangenaam. Maar ik denk dat een echt bos ook voor problemen kan zorgen tijdens een trip. Omdat het er donker en stil is bijvoorbeeld.

Een kerncentrale lijkt me dan weer niet echt een geschikte plek. Lijkt me een beetje een te droevige setting. Waarom zou jij dat leuk vinden ?

Trippert Q

Sublimo zei:
Trippert Q zei:
Sublimo zei:

Ik heb ook al eens in de natuur getript, dat is inderdaad zeer aangenaam. Maar ik denk dat een echt bos ook voor problemen kan zorgen tijdens een trip. Omdat het er donker en stil is bijvoorbeeld.

Een kerncentrale lijkt me dan weer niet echt een geschikte plek. Lijkt me een beetje een te droevige setting. Waarom zou jij dat leuk vinden ?

Sorry dat had er eigelijk niet moeten staan, had even aan een vriend die toevallig de pc bezet hield gevraagd de post te plaatsen, sorry daarvoor :rolleyes:
Maar inderdaad, als het donker is zou ik liever niet in het bos rondlopen op de Lsd, bij ons was het niet echt het geval, we gingen naar huis voordat het donker werd.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kort maar krachtig reportje!
Inderdaad zal vast mensen nieuwsgierig maken, goed geschreven had langer mogen zijn las vlot door!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Trippert Q zei:
Sorry dat had er eigelijk niet moeten staan, had even aan een vriend die toevallig de pc bezet hield gevraagd de post te plaatsen, sorry daarvoor :rolleyes:
Maar inderdaad, als het donker is zou ik liever niet in het bos rondlopen op de Lsd, bij ons was het niet echt het geval, we gingen naar huis voordat het donker werd.

Dat is niet erg. Ik ken iemand die zich nog zou vermaken met zo een setting. :sunglasses:

Alleen moet je voor zo een setting ervaren zijn, en een beetje gek. :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Jaa trippen in een bos in de nacht (kan) een boos (kwaad,boos) of vrolijk super vibes happy fairy tail setting.. sprookjesbos worden :hearteyes:
Kerncentrale lijkt me ook wat minder haha ja:P Maar begrijp dat sommige dingen er gewoon uit schieten!

Trippert Q

25tolife zei:
Kort maar krachtig reportje!
Inderdaad zal vast mensen nieuwsgierig maken, goed geschreven had langer mogen zijn las vlot door!
Ja ik heb het ook vlot proberen te houden, hou zelf niet zo van lappen tekst waar geen einde aan komt :grin:
Sublimo zei:
Trippert Q zei:

Dat is niet erg. Ik ken iemand die zich nog zou vermaken met zo een setting. :sunglasses:

Alleen moet je voor zo een setting ervaren zijn, en een beetje gek. :grin:

Hehe, misschien over een jaartje ofzo :)
Binnenkort zal ik nog wat tripreports maken als ik weer zin heb om iets te proberen!

Hengel

Newbie
Intoxication zei:
Na een uur al bijdroppen is niet echt slim, de kleine eerste effecten vertonen zich dan pas minimaal :P.

Hier ging ik dus ook altijd van uit,.. een uur tot 1.5 wachten voordat de lsd duidelijk aanwezig was.
Maar afgelope vrijdag was dat toch wel anders,.. binnen 45 min zag ik geen kont meer van de realiteit. Alles was één grote soep van kleuren en patronen. Had dan ook wel 5 zegels op. (+ 250 mics totaal)

Kan dat ook met de setting te maken hebben of gewoon de hoeveelheid, iemand een id...?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Hengel zei:
Intoxication zei:
Na een uur al bijdroppen is niet echt slim, de kleine eerste effecten vertonen zich dan pas minimaal :P.

Hier ging ik dus ook altijd van uit,.. een uur tot 1.5 wachten voordat de lsd duidelijk aanwezig was.
Maar afgelope vrijdag was dat toch wel anders,.. binnen 45 min zag ik geen kont meer van de realiteit. Alles was één grote soep van kleuren en patronen. Had dan ook wel 5 zegels op. (+ 250 mics totaal)

Kan dat ook met de setting te maken hebben of gewoon de hoeveelheid, iemand een id...?

Dat kan aan veel verschillende factoren liggen. Nuchter of niet nuchter (ik heb het dan over eten), gevoeligheid voor een stof verschilt van persoon tot persoon, de dosis natuurlijk, enz...

Bovenaan