midazolam injecteren.

hazejunk

Experimenterende gebruiker
Heeft er iemand ervaring met het injecteren van midazolam pillen?
Zo ja laat me even weten he je dat precies hebt gedaan.

Ik heb erg benieuwd en zo het graag een keer goed proberen.
Ik heb het wel een geprobeert met de 7,5mg midazs van roche. Maar dat lukte niet echt goed.

De pillen zijn nu van Flormidal ,is een generic.
De pillen zij wel veel anders en de binnen kant is zacht.

Hoop dat iemand kan helpen.
Would love to try it!!!!

hazejunk

Omdat Midazolam de eenigste benzo is die in water oplosbaar is.
En half america spuit pillen ,ooit gehoord van oxicontin.

Dit zo ook de eeste pil zijn die ik injecteer maar bij midazolam schijnt het de moeite waard te zijn.

Martijn.

Belezen gebruiker
hazejunk zei:

Dit zo ook de eeste pil zijn die ik injecteer maar bij midazolam schijnt het de moeite waard te zijn.
En omdat half Amerika het doet, doe jij het ook maar? :wink:

Maar dat midazolam als enige benzo in water oplosbaar is wist ik niet. Dat maakt je vraag in mijn ogen al wel een stuk logischer. Maar dan nog lijkt het me geen goed idee.

tablet 7,5 mg: lactose, zetmeel, microkristallijne cellulose, magnesiumstearaat, hypromellose, talk, tiaandioxide (E171), gezuiverd water
tablet 15 mg: lactose, microkristallijne cellulose, maiszetmeel, magnesiumstearaat, hypromellose, eudragit E30D, polyethtyleen 6000, polyethyleenglycol 400, yitaandioxide (E171),

Wanneer je zo'n pil op zou lossen en vervolgens de suspensie zou filtreren, dan kan ik je vertellen dat ook kleine gedeelten van sommige andere stoffen op zullen lossen. Zetmeel bijvoorbeeld, is oraal geen schadelijke stof omdat het door de spijsvertering eerst wordt afgebroken tot glucose alvorens het in je bloed wordt opgenomen. Op natuurlijke wijze komt er echt geen zetmeel in je bloed. Maar goed, je zal aan het spuiten van die pillen echt niet dood gaan nee, maar ik raad het je niet aan.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Je zult vrijwel direct knock out gaan. Lijkt me niet echt een boeiende ervaring.

Van wiki:

"Midazolam wordt veelvuldig gebruikt voor intraveneuze sedatie. De inwerktijd is snel (binnen 1 minuut) en de werkingsduur is in de praktijk ongeveer 30 minuten. Daarnaast wordt midazolam regelmatig gebruikt als pre-anestheticum, voor het inleiden van algehele narcose, waarna de anesthesie wordt verdiept met een ander intraveneus anestheticum, dat eventueel ook voor onderhoud van algemene anesthesie kan worden toegepast of een gasvormig anestheticum. Midazolam (voor injectie) is een heldere vloeistof."

Soma

Bewuste gebruiker
Ik had ergens gelezen dat midazolam wel oplosbaar is in water, maar alleen onder een ph van 4, kan dat?

Martijn.

Belezen gebruiker
Soma zei:
Ik had ergens gelezen dat midazolam wel oplosbaar is in water, maar alleen onder een ph van 4, kan dat?
Midazolam heeft een identieke substituent, een zogenaamde imidazolring, iets cyclisch in ieder geval. Daar komt de naam midazo-lam dus vandaan. In zuur milieu springt deze ring open waardoor het molecuul oplosbaar wordt in water. Om het op te lossen, moet je dus licht aangezuurd water gebruiken. Je bloed is licht basisch. Daardoor zal de ring zich weer herstellen zodat de stof nog perfect werkzaam is. :wink:

ronnai

hazejunk zei:

Amerikanen zijn sowieso gek qua drugsgebruik.
Maar oxycontin is wel extreem fijn :hearteyes:
Maar goed die spuit ik niet maar snuif ze gewoon als ik ze recreatief gebruik :P

ik heb aantal dozen Dormicum 10mg liggen, zou t zelfde moeten zijn. Is niet echt bedoelt voor eens serieuze roes, dus je moet er veel van nemen. Ik heb een grote gewenning, maar bij een lage tot medium werking, zou je toch 30-40mg minimaal (om wat te voelen). Ik nam (toen ik nog geen zware gewenning had) eens 70mg, tot ongeveer 20min na inname heb ik herinneringen. daarna niets meer... maar m'n gsm zei alles.. ik had sms'en verstuurd naar vrienden die ik jaren niet gezien had, heel gevoelig, soms 10 sms'en lang WOW wat was dat
Dormicum/midazolam is er niet voor gemaakt om te injecteren, zeker niet (niet dat ik zeg dat andere pillen dat wel zijn) maar de grens tussen bijna niets te voelen en helemaal van de kaart zijn is klein.
neem een rohypenol dan hé

even over oxycotin spuiten. Ik ga het volgende week proberen. Kwaliteit van heroine gaat achteruit, ookal via mn beste connecties. De crisis in Amerika is veel vroeger begonnen maar begint al in EU ook. Dus oxycotin is alternatief voor mensen die chinezen e.d. Mensen die spuiten. Als je niet veel hero gewoon bent, dan zal je er veel effect van hebben (als je 40mg+/tab hebt). Die amerikanen zetten 20mg/spuit, maar waren ook niet veel gewoon. Dus ik ga t ff proberen

Sorry voor bump, heb dit "gegoogled)

Bovenaan