Microdosis psylocybine

Trippie94

Newbie
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een paar vraagjes over iets waar ik niet zoveel over kan vinden. Ik heb een tijdje methylfenidaat geslikt(voor add) en ik werd ik heel bang van, hartkloppingen, hyperventilatie, ik voelde me gewoon heel slecht. Ook tegen wiet kan ik niet goed, word ik een beetje paranoia van :rolleyes:
Nou heb ik toch wel last van mijn add maar ik zie het niet zitten om nog met andere medijnen te gaan expirimenteren.
Toevallig ben ik een artikel tegen gekomen over elke dag een microdosis psylocybine nemen. Nou is mijn vraag als ik dit ga doen hoeveel ik dan zou moeten nemen als ik bijv 1 portie atlantis koop. Ik heb geen weegschaal. En zou dit wel verstandig zijn?(ivm angstklachten)

Ik hoop echt dat iemand me hierbij kan helpen :)

Bobsacamano

Badass junkie
Hey Trippie,

Welkom op het forum. Als eerste zou ik graag dat artikel willen lezen. Maar sowieso zou ik het afraden zonder weegschaal. Je hebt geen idee hoeveel je neemt. Ook zou ik zelfmedicatie afraden je reageert al niet lekker op een aantal medicijnen en drugs dus ik zou dan zeker geen psychedelica aanraden zelfs niet in onafgewogen microdosis.

Veel psychedelica zijn totaal onschadelijk voor het lijf maar kunnen wel flinke grip hebben op de geest.

Wil je het toch proberen koop een weegschaaltje. Ik weet niet wat de dosis zou moeten zijn van een microdosering psilocybine

Trippie94 zei:
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een paar vraagjes over iets waar ik niet zoveel over kan vinden. Ik heb een tijdje methylfenidaat geslikt(voor add) en ik werd ik heel bang van, hartkloppingen, hyperventilatie, ik voelde me gewoon heel slecht. Ook tegen wiet kan ik niet goed, word ik een beetje paranoia van :rolleyes:
Nou heb ik toch wel last van mijn add maar ik zie het niet zitten om nog met andere medijnen te gaan expirimenteren.
Toevallig ben ik een artikel tegen gekomen over elke dag een microdosis psylocybine nemen. Nou is mijn vraag als ik dit ga doen hoeveel ik dan zou moeten nemen als ik bijv 1 portie atlantis koop. Ik heb geen weegschaal. En zou dit wel verstandig zijn?(ivm angstklachten)

Trippie94

Newbie
Bobsacamano zei:
Hey Trippie,

Welkom op het forum. Als eerste zou ik graag dat artikel willen lezen. Maar sowieso zou ik het afraden zonder weegschaal. Je hebt geen idee hoeveel je neemt. Ook zou ik zelfmedicatie afraden je reageert al niet lekker op een aantal medicijnen en drugs dus ik zou dan zeker geen psychedelica aanraden zelfs niet in onafgewogen microdosis.

Veel psychedelica zijn totaal onschadelijk voor het lijf maar kunnen wel flinke grip hebben op de geest.

Wil je het toch proberen koop een weegschaaltje. Ik weet niet wat de dosis zou moeten zijn van een microdosering psilocybine

Trippie94 zei:
Hallo,

http://www.vice.com/nl/read/word-je-een ... dosing-190

Trippie94

Newbie
Exceptional Insight zei:
ADD is natuurlijk ook zonder medicatie gewoon goed te doen. Waarom probeer je dat niet?
Dat probeer ik mn hele leven al maar word zo moe van mezelf soms.. heb er echt last van en mn vriend ook :rolleyes: heb dus alleen methylfenidaat geprobeerd maar daar reageerde ik zo slecht op dat ik er binnen 2 weken mee ben gestopt.

Narayani

Bewuste gebruiker
Ik word ook wel eens moe van mezelf, zonder ADD te hebben. Het is maar waar je de grens trekt als het gaat om je karaktertrekken toeschrijven aan een diagnose. Ik ken je verder niet natuurlijk maar ik zie zo veel mensen die fout maken, dus ik hoop dat jij wel een duidelijk beeld hebt van de dingen waar je zelf iets aan kan doen vanuit je eigen kracht en wat je hoopt 'op te lossen' met middelen. Het is best link om zelf te gaan dokteren lijkt me.

MeejheM

Badass junkie
microdoseren van organisch materiaal waarvan je de potentie niet weet, geen weegschaal hebt, en geen enkele aanwijzing dat het zou moeten helpen zou ik niet aanraden.

voor ADD heb je een aantal medicijnen die bewezen hebben te werken, er zit wat verschil tussen, maar grotendeels wel in dezelfde categorie. heb je je klachten met je arts besproken toen je na 2 weken stopte?

veel medicijnen hebben in het begin flinke bijwerkingen, maar die nemen met verloop van tijd meestal af. 2 weken vind ik redelijk kort om een conclusie te trekken, en misschien heeft je behandelend arts nog wel andere opties om te proberen.

bij psychische aandoeningen is het vinden van het juiste medicijn met de minste bijwerkingen vaak even zoeken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Trippie94 zei:
Dat probeer ik mn hele leven al maar word zo moe van mezelf soms.. heb er echt last van en mn vriend ook :rolleyes:
Ik denk dat iedereen daar, tot op zekere hoogte, wel eens last van heeft. En als je vriend moe van je wordt, moet je geen paddo's eten, maar een nieuwe vriend zoeken.

Bobsacamano

Badass junkie
Lol idd :P

Maar wat me ook opvalt in het stuk van Vice dat die gast iedere dag een microdosis neem dat slaat ook al nergens op. Je zou het om de 3 dagen moeten doen.

Exceptional Insight zei:
Trippie94 zei:
Dat probeer ik mn hele leven al maar word zo moe van mezelf soms.. heb er echt last van en mn vriend ook :rolleyes:
Ik denk dat iedereen daar, tot op zekere hoogte, wel eens last van heeft. En als je vriend moe van je wordt, moet je geen paddo's eten, maar een nieuwe vriend zoeken.

timeless

Newbie
Microdose, heb ik al erg vaak gedaan wat ikzelf fijn vind is om op maandag te beginnen met 130mg gedroogd wat mij dan een erg fijne stimulans geeft de gehele dag zowel fisiek en mentaal.
Dan dinsdag neem ik rond de 150mg wat mij dezelfde boost geeft als de dag ervoor,woensdag zit ik tegen de 200mg wat dan nog steeds een fijne boost geeft maar tolerantie is al zeker merkbaar.
Dan donderdag neem ik ook rond de 200mg,dan stop ik voor deze week,en zal de therapeutische werken aan het einde van het weekend niet meer merkbaar wezen en is de tolerantie weer volledig verdwenen en kan zo dus elke week doorgaan.
Ik vind het een geweldige methode en maakt mij ook echt een beter mens,kan alles veel beter relativeren waardoor er minder stres onstaat,op fisiek gebied presteer ik op 150% van mn normale kunnen hand oog coordinatie is sterk verbeterd en reactie vermogen neemt ook sterk toe.
psilocybine verboden! Het moet standaard zijn in ieders dagelijks leven.

He,

In plaats van een nieuw topic te starten, ga ik hier even verder. In ben ook van plan om binnenkort eens te gaan microdoseren met truffels, nu mijn welverdiende vakantie eraan begint te komen. Ik heb echter nog geen ervaring met truffels, omdat mijn vrienden hier niet zo van zijn en ik dit niet (voor een 1e x) alleen wil doen, tenzij het om een lage dosis gaat. Wel heb ik al ervaring met ayahuasca :kots: , dus mocht de microdosis iets te zwaar uitvallen, dan weet ik misschien al wel wat voor visuals ik kan zien . :hearteyes:

Maar dat laatste wil ik er eigenlijk totaal niet mee bereiken. Nee, ik doe het vanwege de positieve effecten, zoals meer creativiteit en focus. Mijn vragen aan de experts zijn:
- Welke truffels ik het best kan gebruiken en waar ik ze het beste kan bestellen?
- Welke start dosis raden jullie aan voor de 1e dag?
- Hoe vaak per week max? om de dag/ iedere dag/ 2 x per week/ 3 x per week? Pauze na x aantal weken?
- Inname gebeurt gewoon door goed te kauwen?

Ik verkies truffels boven lsd, paddo's, 2-cb, want legaal en makkelijk verkrijgbaar.
Thnx

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb het nooit gedaan eigenlijk met psylocybine. Het is voor mij een te lastig product om te doseren en ook de korte werkduur staat me tegen. Ik doe het zelf 1 keer per week met LSD dat bevalt heel goed.

Misschien kan iemand anders er meer over vertellen met deze stof.

GerookteZalm zei:
He,

In plaats van een nieuw topic te starten, ga ik hier even verder. In ben ook van plan om binnenkort eens te gaan microdoseren met truffels, nu mijn welverdiende vakantie eraan begint te komen. Ik heb echter nog geen ervaring met truffels, omdat mijn vrienden hier niet zo van zijn en ik dit niet (voor een 1e x) alleen wil doen, tenzij het om een lage dosis gaat. Wel heb ik al ervaring met ayahuasca :kots: , dus mocht de microdosis iets te zwaar uitvallen, dan weet ik misschien al wel wat voor visuals ik kan zien . :hearteyes:

Maar dat laatste wil ik er eigenlijk totaal niet mee bereiken. Nee, ik doe het vanwege de positieve effecten, zoals meer creativiteit en focus. Mijn vragen aan de experts zijn:
- Welke truffels ik het best kan gebruiken en waar ik ze het beste kan bestellen?
- Welke start dosis raden jullie aan voor de 1e dag?
- Hoe vaak per week max? om de dag/ iedere dag/ 2 x per week/ 3 x per week? Pauze na x aantal weken?
- Inname gebeurt gewoon door goed te kauwen?

Ik verkies truffels boven lsd, paddo's, 2-cb, want legaal en makkelijk verkrijgbaar.
Thnx

Oké bedankt, wanneer blijkt dat het met truffels niet gaat zal ik lsd ook overwegen, moet ik alleen nog even op zoek naar een goede dealer. Laat je het dan iedere X weer opnieuw testen, omdat de sterkte per zegel kennelijk sterk schijnt te variëren? Tot zover laat ik de optie van truffels nog wel even open, ben benieuwd of er anderen met ervaring hier op het forum aanwezig zijn :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
GerookteZalm zei:
Oké bedankt, wanneer blijkt dat het met truffels niet gaat zal ik lsd ook overwegen, moet ik alleen nog even op zoek naar een goede dealer. Laat je het dan iedere X weer opnieuw testen, omdat de sterkte per zegel kennelijk sterk schijnt te variëren? Tot zover laat ik de optie van truffels nog wel even open, ben benieuwd of er anderen met ervaring hier op het forum aanwezig zijn :)
He GerookteZalm, welkom op het forum! Voor zover ik weet zit hier niemand op het forum die ervaring heeft met truffels microdoseren. Wel zijn er meerdere die ervaring hebben met LSD microdoseren en verder heb ik DOC, 2C-P en 2C-B wel eens voorbij zien komen volgens mij.

Hier vind je een documentje die James Fadiman naar deelnemers voor zijn onderzoek over microdoseren stuurde. Hier staat als richtlijn 1 tot 2 gr truffels in, dus zou daarmee beginnen.

Verder heb ik een algemeen topic over microdoseren geschreven wat je wellicht interessant vind. Dit topic is ook meteen bedoeld om ervaringen te verzamelen, zou mooi zijn als je hier ervaring(en) met truffels microdoseren ook in zou kunnen zetten.

Bovenaan