• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Microdosis LSD in Pisa

cheiron

Bewuste gebruiker
Dosering: 1/4e zegel "Avatar"
Tijdstip: 09:25 am

Vreemde situatie, in het parkje waar ik de kwart zegel neem gebeurt een ongeluk met een klein kindje dat van n trap dondert, inclusief ambulance. Met de zegel onder mn tong hoor ik de sirene naderen. Alsof de verstoring van de statistische waarschijnlijkheid al is begonnen...

Ik ben alleen, en net gearriveerd per vliegtuig. Het is warm. Ik twijfel hoeveel ik zal nemen, is n kwart teveel of juist te weinig?

Ik houd de zegel zeker 15 minuten onder mijn tong. De eerste effecten zijn dan vrijwel direct waarneembaar. Scherper bewustzijn, deyails springen naar voren. Ik bekijk het water dat kolkt. Dan loop ik richting historisch centrum. Terwijl ik loop komt hij hard opzetten. Nog steeds erg sterke zegels, dit is zeker geen threshold dosi (ik schat wat ik nu binnen heb op 40-50 ug) . Ik wil eigenlijk even liggen op wat gras, maar dat is hier overal verboden... . De reactie is nu nog sterk fysiek : alsof de energie in mijn lijf loskomt, stroomt, in beweging, deblokkeert. Langzamerhand groeit de betekenis van alles wat ik zie.

Ik voel mijn lijf op een subtiele manier transparanter worden. Alsof alles om mij heen dieper doordringt tot in mijn systeem. De stad voelt als een vloeibaar bad van bewustzijn, mijn lijf is de open hand die door het water strijkt.

Wat een bouwwerken. Niet perse mooi, maar wel fucking groot. Wat een werk, wat een onderneming. Ik beleef Pisa door de ogen van een middeleeuwse blik.

Het filosofische gaat tegelijkertijd samen met een mannelijke interesse in alles wat vrouw is. Alles is mooier, ook de vrouwen.

Dwalend door de stad bereik ik mijn hotel, waar ik nu dus lig uit te rusten. Tijd na inname +3:15, dus veel sterker dan dit zal het niet worden. Misschien dat ik later nog wat toevoeg, als het noemenswaardig is.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat is nog eens een locatie! Leuk reportje. :)

cheiron zei:
Het filosofische gaat tegelijkertijd samen met een mannelijke interesse in alles wat vrouw is. Alles is mooier, ook de vrouwen.
Ik heb met tripmiddelen over het algemeen dat ik vrouwelijke schoonheid zie vanuit een "artistiek" (weet er het goede woord niet echt voor...) oogpunt, in plaats van een typisch mannelijk oogpunt. Als ik trip met anderen en er worden (lompe) opmerkingen gemaakt over een mooie vrouw die langskomt, dan kijk ik er totaal niet zo naar en komt er niets van mijn kant en dat is dan weleens awkward. :rolleyes: Weer een reden om alleen te trippen. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Leuk reportje! Klinkt toch als een mooie dosering om zo'n tocht door de stad net wat interessanter te maken, veel meer lijkt me in een vreemde stad in het buitenland niet echt verantwoord in ieder geval.

cheiron

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Dat is nog eens een locatie! Leuk reportje. :)

dat was t zeker :)

Helenas zei:
Wat kan jij mooi schrijven zeg!

dank je :)

Psychedelibee zei:
Leuk reportje! Klinkt toch als een mooie dosering om zo'n tocht door de stad net wat interessanter te maken, veel meer lijkt me in een vreemde stad in het buitenland niet echt verantwoord in ieder geval.

ik heb later toch nog n halve zegel bijgeslikt... Ik zat er goed in en t leek me wel ok. Dat leverde later op de avond toch nog wel n beetje para gedachten op, drugs in t buitenland enzo. Hoewel ik wist dat het nergens op sloeg, had ik er toch wat last van. Verder nog wel n mooie trip door de stad gehad, bizarre architectuur, of nou ja, dat valt eigenlijk wel mee, misschien is indrukwekkend massief een betere omschrijving, maar ik was er wel gefascineerd door, vooral het idee, hoe moet je denken om dit soort gebouwen duizend jaar geleden te bouwen.

Ook nog waanzinnig lekker ijs gegeten bij n psychedelische ijssalon, die zelf ter plekke ijs maakte met gekoelde stikstof. Lekker weird :grin:

Bovenaan