Microdoseren 1p-lsd

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb in ADE een hardtechno feest staan. Meestal gebruik ik hier mdma of 3mmc. Echter ben ik wel een beetje klaar met de katers de dagen erna en wil dus proberen een kleine dosis 1p-lsd te nemen. Ik ga gegarandeerd wel eerst wat drankjes drinken dus ik zal aangeschoten aankomen op t feest. 2 vragen:
1. Wat voor dosis raden jullie me aan dat ik net even wat energieker wordt en de muziek wat lekkerder gaat klinken, maar niet dat ik hard ga trippen? Heb ervaring met 50 tot 200microgram.
2. Als ik dan een dosis neem, hoelang zou ik hiervan effect houden? Hoelang zou ik energieker op t feest staan tot t begint uit te werken?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Dit is in mijn optiek geen microdosen, maar ik snap wat je bedoelt.

Voor een goed maar niet al te trippend effect zou ik 75 tot 125 nemen. Vanaf liftoff houdt het effect zeker 6 uur aan, als je een beetje mindfull bent 8 tot 12 uur.

Wat je nog even in overweging moet nemen is je ervaring met lsd in openbare ruimtes en het handelen van mindfucks. Ook in lage dosering kun je ergens van schrikken of in een negatieve loop raken. Kun je dat relativeren? Jezelf uit de situatie praten of bedenken even ergens anders heen te lopen? Dat maakt veel uit.

Ik vind (1-p)lsd een geweldige party-drug. Energie, empathie, super chille high.
Maar nogmaals, ook in lage dosering kunnen allerhande mindfucks optreden.

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
75mcg vond ikzelf al heel merkbaar, met een heavy headspace.
Maar per persoon kan het wellicht ook wat verschillen.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
@Nathaniel
Ik heb toevallig vorige week 75mic genomen thuis. Was vrij actief qua energie maar t was t net niet qua een volwaardig tripgevoel. Tegelijkertijd soms ook een beetje aparte zware benen. 125mic is echt te erg trippen en dat gaat denk ik ook echt veel te intensief worden op zo'n feest. Mn 2e keer lsd was 50mic en daarna mdma. Stond toen echt flink te trippen en ging daarna lekker vanwege de mdma. Hele vage avond. Ik ben nu veel meer ontwikkeld en ervaren op psychedelica en als persoon. De eerste keer dat ik 75microgram nam wist ik niet wat me overkwam. Nu was t een beetje "mwah". Daarom twijfel ik dus erg over de dosis.

Omdat ik nu weet hoe psychedelica in mijn hoofd werkt en de mindset die ik erbij krijg hoe die voelt, denk ik dat ik ergens tussen 25 en 50 moet gaan zitten?

Een beetje t zelfde als dat je 2cb in lage dosis neemt voor t xtc-light effect / of hoge dosis voor echt te gaan trippen

Nathaniel

Wijs gebruiker
Als ik het zo hoor lijkt 50 me prima.

In mijn ervaring is het eerste uur nadat het effect begint het heftigst. Gezien de duur van lsd kun je overwegen dat uur thuis of in rustige pre-party setting te doen. Dan ga je het feest in als je helemaal lekker erin zit, lsd duurt lang zat om het zo te doen.

Nog een misschien beetje rare tip is om een week voor het feest ook lsd te doen. Door de tolerantie heeft de lsd de week erna dan minder trippend effect maar blijven energie en high wel behouden, in mijn ervaring in elk geval, iedereen reageert anders keep that in mind😉

Die zware benen herken ik trouwens ook wel. Vooral van 2c's, die zijn voor mij dan ook minder geschikt als party-drug. Van lsd krijg ik eerder een beetje wobbly, lichte benen. Raar gevoel en mentaal soms wat onzekermakend maar zeer geschikt voor coole dansmoves hahaha!

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
@Nathaniel @JeetjeMineetje
Hoe zie jij dit in combinatie met alcohol? Dempt alcohol het effect? Het gaat mij vooral om dat ik nog veel energie heb en de muziek en lampen/lasers net ff wat lekkerder binnenkrijg. Ik zal denk enkele biertjes drinken dat ik net eventjes iets aangeschoten ben maar ook licht aangeschoten hoor. Hoe meer je drinkt hoe meer lsd? Of werkt t zo niet?

XMR

Wijs gebruiker
@Nathaniel @JeetjeMineetje
Hoe zie jij dit in combinatie met alcohol? Dempt alcohol het effect? Het gaat mij vooral om dat ik nog veel energie heb en de muziek en lampen/lasers net ff wat lekkerder binnenkrijg. Ik zal denk enkele biertjes drinken dat ik net eventjes iets aangeschoten ben maar ook licht aangeschoten hoor. Hoe meer je drinkt hoe meer lsd? Of werkt t zo niet?
Alcohol valt lekker te combineren met lsd. Ik heb op die combo (100ug lsd en vele biertjes) een erg leuk festival gehad. Het haalt de visuals niet echt weg, maar maakt de headspace wel iets minder serieus en vager.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Alcohol valt lekker te combineren met lsd. Ik heb op die combo (100ug lsd en vele biertjes) een erg leuk festival gehad. Het haalt de visuals niet echt weg, maar maakt de headspace wel iets minder serieus en vager.
100mic is toch veels te trippend? Je wilt toch de euforie en energie zonder een echt volwaardig tripgevoel? Dan zou ik denk k veel meer richting 50-75 uitkomen? Ik kan t echt volledig verkeerd hebben hoor en verbeter me dan maar👍.

XMR

Wijs gebruiker
100mic is toch veels te trippend? Je wilt toch de euforie en energie zonder een echt volwaardig tripgevoel? Dan zou ik denk k veel meer richting 50-75 uitkomen? Ik kan t echt volledig verkeerd hebben hoor en verbeter me dan maar👍.
Dat ligt er volledig aan wat je zelf gewend bent en hoe je lichaam erop reageert. Ik ga van 100 zeker wel trippen, maar niet zo extreem dat ik mijzelf en headspace niet meer kan controleren. Als je niet/heel licht wilt trippen zou ik 50 doen zoals jullie hierboven al besproken hadden.

Nathaniel

Wijs gebruiker
De joligheid van aangeschoten zijn klikt prima op de speelse energie van lsd. Maar maak het niet te bont. Een rond draaiende psychedelische wereld is niet chill en versterkt het duizelig- en misselijkheid effect van de alcohol.

Ik denk dat je van je persoonlijke tripdosis ongeveer de helft af moet halen. Die zal zo tussen 100 en 150 zijn. 50 tot 75 dus. Ik denk dat iedereen bij 100 sowieso wel wat visuals krijgt.

Het voornaamste zat 'm voor mij wel echt in het ervaring op doen in openbare ruimtes. Met ervaring ben je tot 100 echt wel safe.

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Ik heb toevallig vorige week 75mic genomen thuis
Weet je toevallig nog hoe lang je effect had? Ik had een keer 100mcg op een festival genomen (geen alcohol erbij). Bij mij ging het na 3 uur uitwerken en door de tolerantie weinig effect van wiet of mdma. Dus mss wel iets om mee te wegen dat, eenmaal uitgewerkt, boosteren lastig wordt.

Ik weet niet hoe je gaat op 2c-b, ik ga daar op festivals prima op, mss voor jou ook het overwegen waard.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Weet je toevallig nog hoe lang je effect had? Ik had een keer 100mcg op een festival genomen (geen alcohol erbij). Bij mij ging het na 3 uur uitwerken en door de tolerantie weinig effect van wiet of mdma. Dus mss wel iets om mee te wegen dat, eenmaal uitgewerkt, boosteren lastig wordt.

Ik weet niet hoe je gaat op 2c-b, ik ga daar op festivals prima op, mss voor jou ook het overwegen waard.
De 75mic was de piek na 2 uur wel weer voorbij maar de energie bleef wel. Ik denk dat ik eerst gwn rustig wat drankjes drink, daarna de 50 inneem als ik de sfeer en de venue heb leren kennen. En daarna eindig ik met 1 of 2 bescheiden bommetjes 3m. Dan valt de kater ook reuze mee. Anders kan ik van dat spul als ik ga snuiven makkelijk 1,5gram opmaken in een uur of 6 tijd.

2c-b is echt een stofje dat ik zeer vaak gebruikt heb echter de laatste keer had ik daar op een festival niet zo'n goeie ervaring mee. Extreem zware benen dus dansen zat m er toen niet in voor me totdat ik maar overging op snuiven van 3cmc. Toen was de bodyload weg. Toch wel zonde van de 2cb. Ga dat niet weer riskeren.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik twijfel toch wel enorm over de dosering. Ik heb hier en daar wel gelezen dat mensen toch wel een bodyload krijgen en toch flink trippen ook al bij een lage dosering omdat t dus een drukke omgeving is. Ik ga naar een donkere club. (Reckless free your mind club 25okt) Dit kan een soort claustrofobisch gevoel misschien geven denk ik? Ik dacht zelf toch nog iets lager te gaan zitten met een dosering? Zelf dacht ik aan 25mic?

Ik ga wel eerst enkele biertjes en drankjes drinken dus ik zal aangeschoten zijn. Wat raden jullie me aan?

Stratora

Bewuste gebruiker
Dat is een interessante vraag.
Ik denk namelijk ook een beetje die richting op te gaan tijdens een festival.
Mdma leuk maar als het over is dan is het bij ook over en dat kan dan al na een uurtje of 4 zijn.
Ben inmiddels 67 en moet dus ook een beetje aan het gestel denken en denk er dus ook aan om eens een micro dosis 1p-lsd van 20ug of hooguit 30 a 40 ug te gebruiken op een festival.
Net genoeg om wat euforie mee te krijgen en niet voldoende om volledig op pad te gaan, gewoon lekker los...
Overigens....net 20ug 1p-lsd genomen en heerlijke trance aan het luisteren.....een testje zeg maar...:innocent:

Laatst bewerkt:

TripFlip

Belezen gebruiker
Mdma leuk maar als het over is dan is het bij ook over en dat kan dan al na een uurtje of 4 zijn.
Ben inmiddels 67 en moet dus ook een beetje aan het gestel denken en denk er dus ook aan om eens een micro dosis 1p-lsd van 20ug of hooguit 30 a 40 ug te gebruiken op een festival.
Net genoeg om wat euforie mee te krijgen en niet voldoende om volledig op pad te gaan, gewoon lekker los...
Overigens....net 20ug 1p-lsd genomen en heerlijke trance aan het luisteren.....een testje zeg maar...:innocent:
Ben benieuwd naar de resultaten. :grinning:

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
En......hoe was het?

Bovenaan