• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MF-PVP Tripreport (de aller zwakste pyrro?)

ILoveRCs

Wijs gebruiker
MF-PVP (3-Methyl-4-fluoro-α-pyrrolidinovalerophenone) reportje.
Tolerantie met pyrros: 0 (laatste keer was A-PHP in 2021)
MF-PVP: de zwakste van de huidige pyrros die te koop zijn heb ik gehoord, veel vinden m t niet waard. De meningen die ik over MF-PVP gehoord heb zijn: van matig tot maximaal "ok". daarom perfect om uit te proberen zonder leip te gaan zonder pyrro tolerantie.
Sowieso een fluor variant van een pyrro kan natuurlijk alleen maar zwak zijn zou je denken. iig sowieso niet potent..

extra info: Mogelijk nog wat benzo in systeem van gister/vanmorgen. Drink het samen met een wijntje, kan zeker invloed hebben op ervaring

Dosis range onbekend, wel van sommige mensen gehoord dat ze pas vanaf 30mg iets voelde.|
Dus ik doe kleine lijntjes. max ~10mg

T00:00: 7mg lijntje
T00:05: geen effect
T00:10: nog niks
Totaal: 7mg IN

Smaak is zeer neutraal, geen satanisch sperma. klein beetje chemische drip, prima. brand een heel klein beetje.

T00:15: 10mg lijntje
T00:20: geen effect, mss 1% bruxisme?
T00:25: zelfde..
Totaal: 17mg IN

T00:30: 11mg lijntje
T00:35: Net iets meer energie, voel me amper fijner ofzo maar merk toch wel dat ik iets meer typ.
T00:40: niks veranderd.
Totaal: 28mg IN

T00:45: 12mg lijntje
T00:50: Je zou zeggen na 40mg dat ik wel iets zou mogen voelen, toch?
T01:00: Krijg er amper energie van.. 5mg nep is nog extremer. werkt dit uberhaupt wel met snuiven? ga iig zeer zeker geen fluorides roken..
Totaal: 40mg IN

T:01:05: 10mg lijntje, please doe iets.... begin er onderhand geïrriteerd van te raken hoe zwak deze "motherfucking pvp" is
T:01:10: maar ff nieuw wijntje pakken en wat drum n bass aan. t klinkt mss gek aangezien de vreselijke reputatie van pyrro's maar tot zo ver is dit een belediging naar pyrro's..
T:01:15: toch maar meer? wil wel iets ervaren behalve licht bruxisme. oh wacht mn been beweegt wel op en neer op de beat (zeg maar zo stuiterend op je tenen terwijl je zit). meest extreme effect tot zo ver haha.
Totaal: 50mg IN

T:01:20: 13mg lijntje. inmiddels heb ik maarliefst 3x een vingerknip gedaan en m'n hoofd paar keer bewogen op de beat.
T:01:25: Lichte spierspanning op random plekken zoals mn voeten zoals bij een goeie lijn NEP kristallen.
T:01:30: Meer random spieren die ff hallo komen zeggen, verder tja..
Totaal: 63mg IN

T:01:35: 23mg afgewogen, best veel.. maar goed als ik zie wat de vorige lijntjes deden... toch de neus in, kom maar op pyrro, geef me een lel.. want die heb ik nodig.
toch geniet ik wel meer van de muziek, iets euforischer. maar dan denk ik, nu pas?? biij A-PHP was ik bij 25mg al flink onder invloed
T:01:40: ff spraakbericht doen naar vriendin. toch brand t achteraf wel klein beetje.
T:01:45: praten gaat wel lekker. inmiddels ook een mail binnen van de goedkeuring van mijn leeftijd voor een bepaalde RC vendor. (ja dat bestaat echt, moet je foto van ID maken en dingen afschermen) en ze hebben ook nog best vette dingen
Totaal: 86mg IN

T:01:50: nou na 86mg begin ik eindelijk ongeveer 10mg van het effect van a-PHP te ervaren met 83mg!! MDPV draait zich om in zn'n graf..
T:01:55: dit voelt zoveel veiliger dan wat ik gewend was met A-PHP. negatief in de zin van geldverspilling maar positief in de zin van geen random psychose omdat je per ongeluk 5mg te veel hebt genomen
T:02:00: alsnog voelt dit heeeel licht vergeleken met a-php. maar goed voel me iig wel vrolijker, en wat actiever. echter libido is 0. wat ik van een pyrro niet verwacht had, kan best omslaan later maar goed niet belangrijk voor nu. Toch wil ik nog ff naar de 100mg gaan het hierbij laten, want zon report live typen is toch bijzonder saai..

T02:05. 15mg. ook goed..
Totaal: 101mg IN. Vind het wel prima geweest zo. ben zelfs een beetje slaperig..

Weet nog niet 100% zeker of ik het hierbij laat maar dit is mijn ervaring met 100mg, het is een extreem zwakke pyrro. echt, echt heel zwak. maar dat heb ik als prettig ervaren deze keer. Roken/vapen van pyrros ga ik dan ook nooit doen want moet al kotsen van het idee om zaad te roken. Heb er nog meer liggen die wat beruchter zijn, wie weet doe ik daar ooit een report over. Maar dit was voor mij al zeer uniek en zal bijna nooit voorkomen dat ik de A-PiHP, A-2DPV, MDPHP en 5-DBFPV ook maar aan zal raken..

Conclusie: als je een groot fanaat bent van zaad van baal zal MF-PVP je gigantisch teleurstellen, de MF lijkt voor "miss fortune" te staan of zo. mss 1/5 van de potentie van a-PHP en mss wel 1/10e van de potentie van a-PVP. Als je nog nooit pyrros hebt gedaan en toch iets wil proberen (wat ik over t algemeen zou afraden!) zou ik dit aanraden, cravings zijn er bijna niet omdat het zo matig is.. rush is er amper. niet extreem helder denken zoals bij A-PHP. eigenlijk heeft t helemaal niks wat pyrros zo verslavend maken. Wat dat betreft best veilig spul.
Over t algemeen heeft t milde effecten, heel lichte euforie, iets praatgrager, iets meer genieten van muziek.

Kan ook zijn dat t gevaped moet worden maar ik ga echt geen fluoride vapen. van m'n leven niet.

edit: toch ruik ik eigenlijk achteraf nog wel lichtelijk die zaad lucht van pyrros in m'n neus. erg genoeg om toch sporadisch te kokhalzen. (een simpele neusspray met alleen water werkt hier heel goed tegen merk ik)

edit2: toch merk ik wel dat het toch iets potenter is dan gedacht. nu benzos uitwerken. maar gelukkig nog steeds mild, toch stukken beter onder controle te houden dan de originele pyrros. wat wijn en een hele kleine portie Flubrotizolam houden mij iig gegrond.

edit3: "Weet nog niet 100% zeker of ik het hierbij laat maar dit is mijn ervaring met 100mg" zei ik, heb t niet gedaan, toch meer genomen maar wel beperkt. denk dat ik uiteindelijk zon 150mg IN heb genomen. goed te doen vergeleken met 250mg a-PHP

tot slot: laat pyrros liggen als je dit niet gewend bent, ook al is MF-PVP mild voor zover een pyrro kan zijn, het blijft link spul en je zoekt sneller het randje op, dan je normaal gesproken doet, dit komt door overmoed die ze genereren. Dit had ik bij a-PHP in extreme mate en toen ging het uiteindelijk fout.

Laatst bewerkt:

ILoveRCs

Wijs gebruiker
ja snuiven is echt vies.. ben er uiteindelijk ook wat langer mee door gegaan, shocker.. maar roken lijkt me nog erger. in capsule dan nog beste ja, maar oraal schijnt slecht te werken bij pyrros, vandaar pluggen? beter smaken niet alle pyrros naar zaad..

LucidLucy

Verslaafde in herstel
beter smaken niet alle pyrros naar zaad..

Het is het enige wat ik nog weleens mis van pyros. De smaak van goeie hit van de pijp.

Voor de rest was alles kut. Maar die heerlijke smaak 🥰

(Oké genoeg verheerlijkt voor vandaag. Rotzooi is het haha)

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Heb ooit 1x 30mg gesnoven, niks van gevoeld en weggepleurd. Ergste pyrro om te roken is volgens mij 4-cl-pvp wat stinkt naar poep.

A-D2PV had nog iets unieks.
waardeloos. ik moest dus ook zoals je in mn report leest, veel nemen. kom er net ook achter dat mn MDPHP gewoon freebase 0.5 gram is (in HCL verpakking) ipv de 1 gram HCL die ik heb gekocht.. dusja heb nog maar een beetje a-pihp genomen omdat MFPVP zon teleurstelling was. ook zo fucking smerig. zaad in het kwadraat. A-D2PV staat ooit nog eens op t lijstje.

Het is het enige wat ik nog weleens mis van pyros. De smaak van goeie hit van de pijp.

Voor de rest was alles kut. Maar die heerlijke smaak 🥰

(Oké genoeg verheerlijkt voor vandaag. Rotzooi is het haha)
voor zover je die smaak kunt verheerlijken. :tearsofjoy:

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Ik ben serieus hoor! Als je het maar vaak genoeg gebruikt hebt, is het een van de heerlijkste smaken. Zal wel te maken hebben met het feit dat je lichaam weet dat je dopamine tot een maximum gelanceerd wordt.
is de smaak echt zo anders dan de geur? bij t snuiven is t iig geen pretje

ILoveRCs

Wijs gebruiker
wil nog 1 ding toevoegen aan deze "zwakke pyrro" heb uiteindelijk zon 600mg genomen, daarna 4-mpd. en vanavond dacht ik een subtiel bommetje van 25mg mdphp. freebase. nou, behalve dat mn hart t erg zwaar had, was er ook meer. deuren die op een kiertje stonden (en zelfs dichte deuren) bewogen, geluiden in de gang, zoals sleutels. gelijk met grootste mes naar de gang. er was niemand , gelukkig ook niet vermoord door een hallucinatie! toen meclonazepam 1mg , pyrazolam 3mg en metizolam 5mg genomen. nu weer lekker "oer-oer dom en zorgeloos", soms met 1 oog dicht typen, dat niveau. wil niet weer t risico lopen dat er (schim)mensen in mn slaapkamer staan toen ik 250mg a-php en wiet (En ervoor nacht door op mdma en pep). dus dan maar een mongool worden, veel relaxter. absoluut beste in dit geval. ook gelijk op een chineze marktplaats zitten kijken wat ik met op zo'n moment stabiel zou krijgen. medicijnen met namen die ik monteer amper kan uitspreken. als ik ze al kan lezen met 2 ogen. Maar uh je weet niet wat je ziet. paar tientjes voor een kilo raw pharma powders. dat is nou wat het spul daadwerkelijk waard is.

zelfs een slechte pyrro is bizar in uitwerking , je merkt er ook niks van in het begin, eigenlijk is alles kut eraan, behalve de rush, die mfpvp eigenlijk niet eens had.. mn gedachten/fantasieën werden alleen steeds verder gedegenereerd tot een ongemakkelijk punt. wat alleen maar voor nog meer dopamine zorgt en waardoor je er in door gaat. :expressionless:
de mdphp capsule echter was echt de druppel cum die de emmer liet overlopen. dat ik denk waarom heb ik mezelf dit nou toch weer aangedaan.... zelfs a-pihp deed bijna niks vergeleken met die een capsule.
Maarja als je dan al die benzo's achter de rug hebt en je weer een stabiele beperkte bent dan is t wel weer oke.

Weetwiel al ik volgende keer pyrros ga doen, ik op zn minst naast mn huidige 400 benzo's ook phenibot (ja bot), mogelijk pregabalin, gabapentin, antipsychotica etc in huis heb,. een normaal persoon zou zeggen waarom de fuck zou je nog een pyrro doen dan? Een kee per 3 jaar moet kunnen, met alle vreselijke gevolgen van dien. toch heeft t iets. hoe cool om iets te hebben waarbij meth en crack gewoon een kop koffie zijn.. wie weet, dat ik over 3 jaar mss eindelijk eens zal bevatten dat ik in de ochtend begin na goede slaap. 250mg max ofzo, met constant kleine portie benzos.

laatste dan: 128 bovendruk,100 onderdruk, 68 hartslag, (2 uur geleden had ik 178/119/114)

Heb weer (veel meer dan nodig) domme shit geluld. maar goed pyrros = duivels spul afblijven aub. er is maar 1 scenario wat ik zou kunnen bedenken wanneer a-PHP perfect voor zou zijn. maar dit kan ik niet zeggen. (ik wou hier een heel ontremde opmerking maken, maar besloten achterwegen te laten omdat er altijd wel weer iemand is die mij vanaf dat moment haat)

Eindelijk klaar met mn bullshit verhaal. nu ga ik een lijstje maken met alle API zooi die ik graag wil hebben omdat het letterlijk 1000x goedkoper is dan NL med prijzen.

Truste :zzz:😴

Laatst bewerkt:

ILoveRCs

Wijs gebruiker
t was oprecht nodig, niet alleen voor m'n hart maar ook nog voor het para zijn, en woon alleen, heb geen hond ofzo. dus ja. maar moet zeggen dat die 3 benzo's samen best lekker waren , mag ook wel. maar dom dat je d'r van word niet normaal.

@ILoveRCs dammm boi
Al die dingen die je merkt/ervaart zijn helaas normaal
hahaha ja achteraf is het ook grappig. op dat moment want minder. postbode belde me net wakker met een nieuwe gram MDPHP HCL deze keer. niet omdat ik die besteld had maar ik een halve gram freebase had gekregen ipv 1 gam HCL. Kom ik bij mn pc, liggen daar 2 gigantische messen een flunitrazolam. die thank god niet genomen heb na die 3 andere benzo's.

@ILoveRCs mdphp oraal is bizar potent hoor
ja ik dacht 25mg is toch common. wat is het probleem. maar goed ik had het van freebase gemaakt. betekend dat eigenlijk dat het dan meer mg is? omdat HCL minder puur is.

Vandaar dat je het in pellet vorm hebt
ik begrijp m ja, heel goed zelfs. neem aan wel van HCL variant. denk dat een halve pellet al genoeg is als ik t iig kan vergelijk met 25mg freebase.

al met al, t was weer een ervaring hoor.., niet zo erg als bij a-php gelukkig dat ik het direct door wc had gespoeld. bedankt dat niet iedereen alleen maar is begonnen over hoe vreseljik pyrros wel niet zijn, heb ik zelf ook wel gemerkt.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
ja ik dacht 25mg is toch common. wat is het probleem. maar goed ik had het van freebase gemaakt. betekend dat eigenlijk dat het dan meer mg is? omdat HCL minder puur is.
Nee. HCL is niet minder puur ook. Freebase is gewoon zonder zouten waardoor het makkelijker te verdampen is.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Nee. HCL is niet minder puur ook. Freebase is gewoon zonder zouten waardoor het makkelijker te verdampen is.

Wat overigens wel maakt dat je het gewicht aan zouten niet in de mix hebt. Freebase zou dus wel degelijk puurder moeten zijn in de zin van: meer potent op hetzelfde gewicht.

De zouten zijn geen onzuiverheden, maar freebase is wel puurder per gewicht.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Wat overigens wel maakt dat je het gewicht aan zouten niet in de mix hebt. Freebase zou dus wel degelijk puurder moeten zijn in de zin van: meer potent op hetzelfde gewicht.

De zouten zijn geen onzuiverheden, maar freebase is wel puurder per gewicht.
oke dus mijn capsule met 25mg freebase zou dus qua potentie overeenkomen met een hogere mg HCL. bijv 30-35mg of iets (geen idee hoeveel % t verschil is). thanks !

Bovenaan