Mexico

Japio

Newbie
hallo,

ik vertrek binnen een 6 tal weken naar mexico.
gisteren toen ik in mijn bed lag was ik aan het denken van "zou ik het 2 weken kunnen volhouden niet te blowen?"

1 ding staat al. ik smokkel niks mee :openmouth:
maar zou ik in mexico makkelijk aan een paar jointjes geraken ?

iemand daar al ervaring mee ?

BacingsPen

Badass junkie
Niemand reageert omdat iedereen denkt, jezus voor die 2 weekjes...

Dus gewoon 2 weken stoppen! er is niks op tegen een keer niet te blowen geloof me!

spacekonijn

Badass junkie
nee niemand reageert omdat er niet veel mensen hier in mexico geweest zijn denk ik

maargoed overal is aan wiet te komen waar dan ook als je maar goed je best doet he en mazzel hebt

ts

Bewuste gebruiker
Beetje rondvragen daar bij wat locals, wiet lijkt me niet zo'n groot probleem, alleen beetje zorgvuldig zijn aan wie je het vraagt.

Heb zelf met succes in het buitenland wel is wat coke en speed gescoord, is alleen wat prijzig, maar ja dat moet je er dan voor over hebben. Je hebt ook geld om naar mexico te vliegen :wink: Succes

heidrun

Belezen gebruiker
maak je geen zorgen japio,
ik ben een zeer zware blower, maar zelfs ik kom m'n vakanties door.
ik kan alleen niet zo goed eten.

als er niets voor handen is dan kan je wel zonder hoor, die verslaving zit voor het grootste gedeelte tussen je oren

Japio

Newbie
heidrun zei:
maak je geen zorgen japio,
ik ben een zeer zware blower, maar zelfs ik kom m'n vakanties door.
ik kan alleen niet zo goed eten.

als er niets voor handen is dan kan je wel zonder hoor, die verslaving zit voor het grootste gedeelte tussen je oren

2 weken zonder weed is niet alleen het probleem.
ik heb net het zelfde probleem dat ik dan niet zo goed eet.
als ik een dag of 2 niet normaal heb gegeten dan val ik onmiddelijk rond de 2 killo af.

de laatste dagen eet ik niet zo veel als gewoonlijk en ik zie er nu al mager uit :/

miauw

Newbie
Ik was 3 weken geleden in Mexico (Cancun) en in het centrum staan gewoon ventjes die "weed weed" tegen je roepen dus ik neem aan dat ze het dan ook wel aan je kunnen verkopen.

BacingsPen

Badass junkie
dan moet je wel heel veel blowen als je eetpatroon helemaal verstoort raakt :confused:

ok de eerste paar dagen kan het wel maar daarna ook nog?

Bovenaan