Mexican Haze?

Stabby

Newbie
Ik heb niet zoveel ervaring met wiet. Ik heb het een paar keer gedaan, de laatste is inmiddels al meer dan een jaar geleden. Nu ben ik toevallig iemand tegengekomen die me binnen een half uur Mexican Haze bezorgt. Kan ik daar bij een zeer kleine hoeveelheid nog redelijk nuchter bij blijven? Ik wil gewoon wat relaxen en achteraf beter slapen. Ik wil het vanavond al uitproberen (minieme hoeveelheid), maar mijn ouders mogen het niet zien. Ze gaan niet in mijn ogen staren ofzo, het mag gewoon niet zoveel opvallen.

Didy

Belezen gebruiker
Als het meer dan een jaar geleden is zou ik toch rustig aan proberen.
Neem een paar hijsjes en kijk hoe je er op reageert.
Hoe wil je het trouwens roken?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Stabby zei:
Het hoeft niet meer, het bleek een oplichter te zijn... Ik heb het nog op tijd kunnen afbollen.

Bullcrap, die vent bedacht zich gewoon dat hij niet aan minder jarige kindjes drugs wil dealen en omdat jij bang bent om hier af te gaan zeg je dat het een oplichter was en jij er boven staat. We hebben je wel door. :wink:

Just kidding, maar je vraagt er om met zo'n hopeloos topic.

Arenshi

Bewuste gebruiker
Als je nog maar een paar keer weed hebt gerookt, hoe kon je dan weten dat je dealer een oplichter was?

Kan er iets aan mijn voorganger gedaan worden alsjeblief?

dain

Bewuste gebruiker
Er was overlaatst in de grashopper in Eindhoven een aanbieding Mexican Haze, het riekt als een hazesoortje, smaakt wel ok, en heeft een aangenaam effect. Al bij al geen slechte haze.

cropp

Badass junkie
als een dealer mij ``mexican hase`` aanbied dan sla ik dat mooi af, hij kan zomaar iets verzinnen en als hij verteld dat het hase is vangt hij er meer voor...

hase koop je in de shop en niet op straat, zonder proefjointje...

lurch

Experimenterende gebruiker
cropp zei:
als een dealer mij ``mexican hase`` aanbied dan sla ik dat mooi af, hij kan zomaar iets verzinnen en als hij verteld dat het hase is vangt hij er meer voor...

hase koop je in de shop en niet op straat, zonder proefjointje...
idd haze word bijna nooit door dealers verkocht heb het zelf 2 keer meegemaakt 1 was vette bagger zooi smaakte naar een of andere zure zooi. en die 2 keer was bij een kennis die zelf planten had neergezet die was wel goed te roken en werd er lkkr stoned van

Bovenaan