Methoxetamine

sjoerd101

Belezen gebruiker
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Dat spul klinkt zeker chill! maar klinkt niet alsof het goed verkrijgbaar is..

sjoerd101

Belezen gebruiker

Edit: het is tegenwoordig verkrijgbaar op veel engelse RC sites! Ik ga het zeker bestellen.. ik laat het weten als het binnen is!

Denk da je in goede richting zit om eindelijk deze te bekomen'p2 np'.phenyl-2-nitropropane.met o.a benzaldehyde,nitroethane,methylamine en hcl weet je wel?see you in the other world... :stoned:

Beanhead

Badass junkie

Methoxetamine

Een dissociatief met hogere binding aan de opiatenreceptoren :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: . Heb het al een maandje nauwlettend in 't oog gehouden maar de prijs valt me nog wat tegen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Methoxetamine ! :hearteyes:

Het ziet er veelbelovend uit ! :rock:

sjoerd101

Belezen gebruiker

Update van de prijs:

Dit zijn de prijzen van de nieuwe batch, die eind november in de UK arriveert.
Van de officiele vendor:

Hi Sjoerd,

Sorry for the delay in responding, we have only just today decided the RRP prices..

0.5g = £30
1g = £50 ---> £50/g
2g = £90 ---> £45/g
5g = £200 ---> £40/g
10g = £350 ---> £35/g

These prices include VAT.

Kind regards
Julian

Dit zijn betere prijzen dacht ik zo! aangezien een normale dosering 25 mg is..

Vanaf eind november te koop!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Methoxetamine mag dan legaal zijn, hier gaan ze toch niet zo blij mee zijn. :grin:

Chris Pontius

Badass junkie

Klinkt goed. Misschien maar binnenhalen als er nog wat positieve dingen op Df over worden gepost. :)

Intoxication

Bewuste gebruiker

ja das wel een punt maar dan nog: ketamine is nog goedkoper..
kan iemand nu concreet zeggen wat het verschil dan is met keta: jullie omschrijven 'zonder de scary parts, maar als je keta goed gebruikt, wtf zijn scary parts, nooit meegemaakt :confused: persoonlijk denkik niet gwn aan veel verschillen , de amine-groep of chloor groep ligt gwn op een andere plek ? denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine :confused: ?

Einstein

Badass junkie

Intoxication zei:
denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine :confused: ?
Beanhead zei:
Een dissociatief met hogere binding aan de opiatenreceptoren :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Dit dus. Heb weinig over methoxetamine kunnen vinden, maar ervan uitgaande dat Beanhead deze info niet uit zijn mouw schudt zou ik zeggen dat het (afhankelijk van welke opioïdereceptor) wat verdovender wordt of misschien een salvia- of DXM-achtig tintje erbij krijgt: salvia is de bekendste dissociatieve opioïde-agonist, DXM werkt zowel op opioide- als NMDA-receptoren, blijkbaar net zoals methoxetamine. Het aantal atomen maakt geen drol uit en sowieso bevat een methoxetaminemolecuul een ander aantal atomen dan ketamine.

Chris Pontius

Badass junkie

Het tripreport op bluelight klinkt anders wel een tikkeltje anders.
En 25mg voor 1 dosis spreekt me ook wel aan. :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Intoxication zei:
ja das wel een punt maar dan nog: ketamine is nog goedkoper..
kan iemand nu concreet zeggen wat het verschil dan is met keta: jullie omschrijven 'zonder de scary parts, maar als je keta goed gebruikt, wtf zijn scary parts, nooit meegemaakt :confused: persoonlijk denkik niet gwn aan veel verschillen , de amine-groep of chloor groep ligt gwn op een andere plek ? denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine :confused: ?

Hetgeen wat ik gehoord heb is dat het juist meer "scary parts" heeft. Dit omwille van het feit dat je een "heldere" k-hole zou ervaren i.p.v. een wazige. En doordat je alles beter beseft, heb je dan ook meer angsten.

Maar dat is slechts wat ik erover heb gehoord. :)

Er is slechts een batch hiervoor geweest, er is nog maar weinig over bekend.

Waarschijnlijk aan het einde van deze maand kunnen we het uitproberen. :grin:

Stylus

Belezen gebruiker

Ik ga dit goedje in de gaten houden, klinkt goed!

Hashja

Bewuste gebruiker

Intoxication zei:
(...)de amine-groep of chloor groep ligt gwn op een andere plek ? denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine :confused: ?

In de (organische) chemie is de ordening van atomen erg belangrijk. Stoffen kunnen hetzelfde aantal atomen hebben maar totaal verschillende werkingen, hier zijn 2 soorten van.
Je hebt diastereomeren en enantiomeren.

Een diastereomeer is als een molecuul hetzelfde aantal atomen bezit, maar verschillend geordend. Zo heb je bijvoorbeeld alcohol (C2H5O) en (dimethyl)ether (ook C2H5O). Hetzelfde aantal moleculen, maar 2 totaal verschillende stoffen. (kookpunt verschilt 101,5°C)
(Ethanol)
(dimethylether)

Een enantiomeer is een molecuul dat het spiegelbeeld van de ander is, en daardoor verschillende eigenschappen bevat. Vaak farmaceutisch.
Een voorbeeld is ibuprofen. Hiervan is een R en een S variant. De een is een spiegelbeeld van de ander. (S)-Iboprofen is een pijnstiller zoals op de markt, maar het spiegelbeeld hiervan, (R)-ibuprofen is inactief en werkt niet.
Nog een voorbeeld is Naproxen. De S variant is actief als pijnstiller maar de R variant is zelfs sterk lever gif.

megatrippie

Belezen gebruiker

zeer interessant. ook de prijs valt zeker niet tegen. Goed in de gaten houden. Als dit een beetje verkrijgbaar gaat worden gaan we dit zeker proberen :grin: .

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

En ze blijven de datum maar verschuiven. :(

vork

Belezen gebruiker

Hahaha,jep dat is waar. Het lijkt mij een erg intressante stof, zeker wat van bestellen :)
Al kon ik weinig vinden hoe het met de kater van dit goedje zit

Einstein

Badass junkie

Gezien de gelijkenis met ketamine zou ik gokken dat er geen kater aan vast zit. Kan natuurlijk anders zijn.

sjoerd101

Belezen gebruiker

Methoxetamine - nu verkrijgbaar in de betere RC webshop!
Morgen ontvang ik mijn halve grammetje! :grin:
Ik zal even laten weten of het wat is, het klinkt iniedergeval veelbelovend..

vork

Belezen gebruiker

Is het eigenlijk aangekomen?. Zo ja dan ga ik ook bij een bekende rc shop iets bestellen :) Kan natuurlijke altijd een andere shop zijn maar ik ga de shop hier niet noemen haha. En zoveel shops hebben dit niet

sjoerd101

Belezen gebruiker

Ja het is aangekomen, In 1 woord: heftig.
had er na het lezen van een aantal reports en mijn Keta tollerantie niet heel veel van verwacht, maar het is echt tof spul. 25 mg genomen, begon na 10 min wat te voelen, beetje een warm cozy opiaat gevoel, dit ging na een half uur over in een sterk dissasociatief gevoel, draaierig en dergelijke,waarna het na nog een half uur nog sterker dissasocief werd en het steeds 'kouder' werd, de opiaat gevoelens verdwenen zegmaar. toen na een half uur begon ik langzaamaan wat helderder te worden voelde me nog steeds best energiek en scherp een beetje een 'strak' gevoel.
Dit effect hield nog zo'n 2u aan totdat ik me weer back to baseline voelde, al met al een vette trip. Veel heftiger maar ook anders dan keta. Had niet direct de neiging meer te nemen zoals bij keta. Dag erna nergens last van.

vork

Belezen gebruiker

Wauw,tof spul dus :grin: Nice report zeker even wat bestellen. Was 25 mg goed of zou je een andere dossis adviseren? Deze vraag is puur theoretisch maar zou je hiermee een soort van k-hole kunnen bereiken aangezien het op keta lijkt?

Einstein

Badass junkie

vork zei:
Deze vraag is puur theoretisch maar zou je hiermee een soort van k-hole kunnen bereiken aangezien het op keta lijkt?
Puur praktisch lukt het waarschijnlijk ook wel, aangezien het op keta lijkt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Nice ! :grin:

Alleen die laatste foto is nog niet te zien.

sjoerd101

Belezen gebruiker

Ik zou 50 mg aanraden, dan word het pas echt chill! dit heb ik gisteren ervaren.

t begint dan echt meer op trippen te lijken: je snapt er helemaal niks meer van, dingen zoals tijd zijn echt onbegrijpelijk. Ook hele vette Closed eyed visuals. ik zweefde over een gedetaileerd landschap heen als ik mn ogen dicht deed. ik kon ook echt zelf bepalen wat voor landschap ik zag!
Plus een lekker euforisch gevoel, heb de hele trip zitten glimlachen.
Ik was tijdens mn space alleen en heb voornamelijk op mijn bed gelegen, muziek geluisterd maar ook gewoon in stilte met mijn ogen dicht gelegen. Al met al heeft de ervaring zo'n 3 uur geduurd.

Heb nu nog steeds 175 mg van de 250 mg die ik had over!
€40 voor een halve gram leek duur, maar heb er nu al 2 avonden plezier van gehad!
Oja en je kan er wel wat moelijker van slapen, heeft nadat t uitwerkte nog zo'n 2u geduurd voor ik sliep.
Dag erna helemaal nergens last van, voelde me zelfs wat beter dan normaal! dit is een groot pluspunt voor mij, Drugskaters zijn de reden dat ik met de meeste stimulerende drugs gestopt of geminderd ben, en wat vaker keta ben gaan gebruiken.

Nu maar weer even in de kast laten liggen, ik vermoed dat tolerantie snel optreed. hier heb ik met keta ook na 2 avonden achter elkaar al last van, moet dan min. 2 weken wachten voor het weer goed werkt.

Over eventuele lange termijn bijwerkingen is zoals bij alle RC's nog niets bekend, al vermoed ik dat dat bij deze stof wel mee zal vallen, bij stimulerende RC's zoals 4MMC is risico op schade volgens mij veel groter.

Al met al kan ik methoxetamine echt aan iedereen die van keta of van trippen houd aanraden!
Bestel het wel bij een officiele vendor! dat kan je ff checken op 'de naam van deze drug - .co.uk'

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Dankjewel ! :grin: Dat is leuk om te lezen... Kun je ook zeggen dat het helderder is dan ketamine ? Zoals men beweert heeft.

Weet jij toevallig welke wisselkoers ze gebruiken ? :grin:

klinkt echt wel netjes allemaal :grin:
hoe lang heb jij moeten wachten op je bestelling?
had een bericht gehad dat het vorige maandag verzonden zou worden...
maar heb tot op heden nog niets ontvangen :(
ik hoop echt wel dat het er voor de feestdagen is :grin:

sjoerd101

Belezen gebruiker

Heeft iets minder dan een week geduurd voor ik het binnen had..
Helderder dan ketamine? bij een lage dosis misschien. T is juist veel verwarrender dan keta, maar wel op een onweis toffe manier. Je snapt er niks meer van, dat maakt je ook niks meer uit en je vind het onwijs grappig dat je er niks meer van snapt zeg maar.
Visueel is het ook veel toffer dan keta.
Kleuren versterken, behang beweegt en dergelijke.

salvation

Belezen gebruiker

Dit spul lijkt me zeer interessant! Op welke wijze nemen jullie het in? Las al dat oraal/sublinguaal een stuk beter werkt dan snuiven.

Bovenaan