Methadone dosis?

benzzzy

Badass junkie
Ik heb een degelijke hoeveelheid methadone weten te bemachtigen en vroeg me af wat een zeer lage dosis is voor iemand met Waarschijnlijk relwtief weinig tolerantie.
En wat ong de duratie is voor een enkele dosis.

benzzzy

Badass junkie
Zal maar eens met 2mg beginnen.

Kan hier geen fuck over vinden maar 2mg lijkt mij een zeer voorzichtig begin punt.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
5mg is de standaard dose , dat is iemand die ook wat tolerantie heeft. Die neemt het zodat hij geen heroine neemt.

Ga niet hoger als 5mg en geen alcohol of benzodiazepines erbij.

Maar als je een rush verwacht moet ik je teleurstellen. Helpt goed tegen pijn :wink: heb het vaak gebruikt zelf als oxycodon op is.

benzzzy

Badass junkie
Maar als je een rush verwacht moet ik je teleurstellen. Helpt goed tegen pijn :wink: heb het vaak gebruikt zelf als oxycodon op is.
Zoek ook niet Echt een rush in methadon.
Was Gwn nieuwsgierig.
Heb er nog eens 2mg bij gedaan en vrij weinig.

Heb nog geen 2 weekjes terug ook wel 500mg oxycodone gedaan en 110g kratom in die periode dus Mischien tolerant who knows.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
5mg is de standaard dose
Was Gwn nieuwsgierig.

Heb nog geen 2 weekjes terug ook wel 500mg oxycodone gedaan en 110g kratom in die periode dus Mischien tolerant who knows.

Dan heb je zeker een tolerantie waar je u over kan zeggen. Onderschat dat niet met opioïden. Toen ik (jaren terug) stopte had ik na 4 maanden clean nog steeds een tolerantie die wel mee viel . Maar het wel degelijk ondrukte de werking, blijft zo lang in systeem zitten, dat als je weer gebruikt na4 maanden (heb zelfs 1 jaar gelezen) het nog steeds niet helemaal op de base lijn zitten.

Hangt natuurlijk compleet af van hoelang en hoeveel je welke (dagelijks?) opiaat of opioïd hebt gebruikt/gebruikt de toleratnie.

Mja het is zoals je beschrijft simpelweg gemaakt om de zucht naar andere opioïden te onderdrukken.

Doe voorzichtig.

Naar mijn mening heb je door die 500mg oxydone nu een dijk van een tolerantie , deze dosis kan al een suicide poging genoemd worden..

Je lichaam is een tempel wees er voorzichtig mee! :innocent:

Farmaceutical Inc

Experimenterende gebruiker
In de psychiatrie wordt dit methadon product per milliliter toegediend. Een zeer getraumatiseerde militair terug van zending kreeg dit product. Op een dag kreeg hij 30 milliliter een klein bekertje, hij weigerde, en zei ' Dan ga ik dood '. De dienstdoende had 3.0 milliliter als 30 milliliter gezien per ongelijk. Hij had dus slechts 3 milliliter nodig. Dat is een bodem in een klein bekertje gebruikelijk in de psychiatrie. Let dus goed op, krijg je het in milligram of in milliliter per bekertje, deze getraumatiseerde militair zou overleden zijn als hij de 30 milliliter had genomen, een bodemje uit een klein bekertje of een klein bekertje er lijkt op het oog heel weinig verschil. Maar in werkelijkheid is het 't verschil tussen leven en dood.

poppy

Experimenterende gebruiker
Was Gwn nieuwsgierig.

Heb nog geen 2 weekjes terug ook wel 500mg oxycodone gedaan en 110g kratom in die periode dus Mischien tolerant wh
pas je wel op? een lichamelijke verslaving ligt op de loer bij jou als ik het zo lees

Zweevteev

Wijs gebruiker
Was Gwn nieuwsgierig.

Een tolerantie heb je erg snel bij oxycodon hoor. Na 3 dagen moest ik meer dan 2x het dubbele nemen om nog dezelfde rush te ervaren als bij de eerste keer met 20mg.

Bovenaan