Mescaline

J0rrit

Badass junkie
iemand zei me dat dit ook in de smartshop was te krijgen? is dat waar, wat moet ik me erbij voorstellen dan?en hoe duur voor 1 normale dosis?

Mindless1985

Badass junkie
Mescaline is niet in de smartshop verkrijgbaar. Peyote cactus zaadjes wel, en van het sap van de peyote cactus kun je mescal maken, een soort van drankje met een licht trip effect. Van mescal kun je mescaline maken, een poeder waar je flink van kunt gaan trippen. Ik lees vaak dat 2c-b op mescaline lijkt, en 2c-b heb ik wel gehad, daar kun je ook genoeg trip reports van lezen hier op het forum :)

Correct me if I'm wrong.

Mindless1985

Badass junkie
Hmm, je hebt gelijk, ik lees er net wat over op internet. Ok, schrap dat stukje van mescal maar xD

mescaline komt wel van de peyote cactus

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
het zit idd in de peyote en san pedro cactus, deze kun je kopen in de smartshop
maar voor een goede dosis zul je meer als 1 cactus nodig hebben, wat het wel redelijk duur maakt...

vogel

Bewuste gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
maar voor een goede dosis zul je meer als 1 cactus nodig hebben, wat het wel redelijk duur maakt...

weet je dat wel zeker meer als 1 cactus nodig,,, :confused:
van mescaline ga je flink trippen toch?
je wil toch niet dat iemand zich een zeer onaangename psychichs trauma
eet aan die cactussen

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
vogel zei:
Psychedelic_Fairytale zei:

weet je dat wel zeker meer als 1 cactus nodig,,, :confused:
van mescaline ga je flink trippen toch?
je wil toch niet dat iemand zich een zeer onaangename psychichs trauma
eet aan die cactussen
Dosering peyote

Het is moeilijk om aan te geven hoeveel mescaline één peyote cactus bevat, dit hangt af van de ouderdom en groei omstandigheden van de cactus. Een gemiddelde peyote dosering is ongeveer 12-30 gram, wat overeenkomt met 6-15 (of meer) cacti van 2 gram.
als je de san pedro pakt kun je dus mss voor de eerste keer wel toekomen met 1 cactus (van 15-20 cm)
maar als je kiest voor de peyote zul je er toch een pak meer moeten kopen...
Dosering: san pedro
Bij cacti met een gemiddelde hoogte van 15 -20 cm en een gemiddelde doorsnee van 3,5 cm is één tot anderhalve cactus genoeg voor een lichte tot gemiddelde trip, twee tot twee-en-een-halve cactus voor een sterke trip.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb me laten vertellen dat je voor een trip 27g gedroogde peyote nodig hebt. Hoeveel cactussen van hoe oud dat zijn weet ik niet, maar aan eentje heb je niet genoeg tenzij het een heeeeel oud exemplaar is (denk aan 15-25 jaar).

Mescaline trekt me heel erg aan!! Ik heb er mooie dingen over gelezen. Het effect lijkt (voor zover ik weet) wat op LSD en paddo's.

Het is volgens mij ook chemisch te vervaardigen maar hoe dat zit weet ik niet. In PIHKAL wordt er over geschreven, en ik meen me te herinneren dat er toen geen cactus aan te pas kwam.

Mindless1985

Badass junkie
Ze zeggen dat de trip van 2c-b heel erg op Mescaline lijkt. Nou kan ik je weinig over Mescaline vertellen maar van de 2c-b kun je flink trippen :)

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Okay, ff wat opheldering :P Mescaline komt inderdaad voor in de San Pedro en Peyote cactus.

Je hebt van de San Pedro ongeveer 500gr nodig (das een stuk zo groot als van je hand naar je elleboog, je hele bovenarm zeg maar). Daar snij je dat de bovenste laag vanaf tot dat je op de witte kern uitkomt. Eet ververlgens al het groene op en je hebt een mooie ervaring die ongeveer 12 uur duurd. San Pedro is echter heel smerig en moeilijk verteerbaar, je lichaam zou dus wel eens heftig in opstand kunnen komen. Je kunt ook de San Pedro in stukken snijden en deze voor een paar uur inkoken. Het sap dat je dan overhoud produceerd ongeveer hetzelfde effect. Kosten: ongeveer 35 tot 70 euro

Van de Peyote heb je wat minder nodig, echter de peyote zal ergens tussen de 15 en 20 jaar oud moeten zijn, deze kosten dan ook wel vaker ergens tussen 60 en 150 euro. Deze kun je net als de San Pedro opeten of koken. Het voordeel van de Peyote is dat hij meestal geen stekels heeft wat de consumptie ervan vergemakkelijkt.

Succes ermee :wink:

Audio Scum

Belezen gebruiker
Volgens mij kon je van de Peyote onbeperkt eten en als je kristalen hebt was het iest van 300 tot 500 mg (volgens mij dan?).

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat zou goed kunnen, maar de peyote zoals ze normaal verkocht wordt zal denk ik ergens rond de 100gr wegen ofzo (die zijn dan zo een 20 jaar oud). Van kirstallen van een peyote of het echte geextraheerde poeder ervan heb je maar heel weinig nodig. Zeker geen 100 to 300gr. Maar ik moet zeggen dat ik zelf geen ervaringen met cactussen heb en er dus naast de basis info weinig over kwijt kan.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ow crap, ik heb me verkeken :P Ik dacht dat 100 to 300 gram en niet mg, dat veranderd de zaak :P Dat zou inderdaad een goede dosis kunnen zijn.

caatje

Badass junkie
Op het reggeafestival in Ruigoord had er iemand een fles drank bij met een rups erin. Die rups zou vol mescaline zitten. Het ging er dus om dat je om de beurt een slok nam tot de fles leeg was en degene met de laatste slok moest de rups eten (of een deel ervan).

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Yup, die rups zuigt zich vol met alcohol en diegene die hem dan naar binnen werkt is in voor een leuke avond. Helaas zit er geen mescaline in, anders haalde ik flink wat van die Mescal :grin:

Bovenaan