mephedrone verslaving

spacewoman

Experimenterende gebruiker
Er staat niks over mephedrone in het forum verslaving,iemand al ervaring ermee of iemand die je kent?
Ik kan voor mezelf zeggen dat ik al 7maanden geen meow meer gebruik aangezien ik op een gegeven moment zo klote voelde dat ik acuut mee stopte.
Mis het wel ontzettend en ben weer begonnen met kleine beetjes..dan is de craving welliswaar niet aanwezig en ook geen comedown.
Maar zou toch weer die (rush) willen ervaren want het was ieder weekend feest in me hoofd en lichaam..leuke tijden dat wel alleen de dagen erna.
Als je bommetjes van 160mg ervan maakt is het gewoon klaarkomen door je hele lichaam,heerlijk alleen binnen no time weer afgelopen..
Explosie in je onderbuik dat is de juiste beschrijving ervoor en niet te vergeten de heerlijke hallucinaties ervan in combinatie met ketamine en wiet..toptijd.
Depressies,depressies,leeg,klote,suicidaal nu heb ik die gevoelens nog steeds hoor geef de drugs niet de schuld want het ligt uiteindelijk toch aan de persoonlijkheid.
Lees graag ervaringen
Groetjes

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik heb nog geen maand geleden 25 gram meph aangeschaft, waarvan 12 "weggegeven". Het was de bedoeling om ongeveer in totaal 20 weg te geven, maar dit was er niet van gekomen omdat ik het zelf nam. Elke dag nam ik telkens kleine beetjes om de zoveel tijd (30 min tot 2 uur), bijna de hele dag door. Je voelt je lekker energiek, praten gaat goed, bewegen gaat iets té soepel, je ziet er niet opgefokt uit en het voelt alsof alles lekker op rolletjes loopt.
Dit ging 2 weken zo door, tot het op was. Ik heb ook constant tegen mezelf gezegd: "na dit koop ik een lange tijd niet meer", want ik voelde gewoon hoe verslavend het was. Nu zit ik zonder en moet zeggen dat ik ook geen drang heb om te nemen, maar toch was ik me er erg van bewust dat dit net zo goed de foute kant op kon gaan als ik helemaal geen zelfcontrole had en niet zoveel afwist van het spul. En het feit dat je zoveel neemt zonder het echt door te hebben is ook wel een beetje eng. Maar het is toch wel erg lekker spul. :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik vond mephedrone in het begin een ontzettend aangenaam stofje, welliswaar had het wel wat scherpe en onafgewerkte kanten naar mijn mening, toch vond ik het best een goed stofje. Ik merkte dat de craving inderdaad wel best groot is, maar het was voor mij geen probleem.

Ik heb het een aantal maanden later nog een aantal keren gebruikt en merk er nog maar weinig van in vergelijking met wat ik er de eerste keren van merkte, hetgeen wat ik dan merk is nog voornamelijk de craving. Geen idee hoe dat komt, maar het zorgt er wel voor dat mephedrone stukken minder interessant is geworden voor mij. Maar zelfs als ik dat gevoel er wel nog van kreeg, dan nog zou ik het denk ik niet zo vaak gebruiken. Ik vind het nogal een slopend stofje. Ik begrijp dan ook goed waar je het over hebt.:)

seth

Gast
Mephedrone was ongeloofelijk lekker, maar Ik vond de negatieve kanten zo hard aanwezig dat ik het ook niet meer wil gebruiken. Al ben ik zeker dat als het me aangeboden werd ik geen nee zou zeggen. Heb al serieus getwijfeld om opnieuw te bestellen, maar heb me tot nu toe kunnen inhouden. :wink:

Sublimo zei:
Ik vond mephedrone in het begin een ontzettend aangenaam stofje, welliswaar had het wel wat scherpe en onafgewerkte kanten naar mijn mening, toch vond ik het best een goed stofje. [/quote

Lekker duidelijk! wat bedoel je nou in hemelsnaam met onafgewerkte kanten?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Geiser Sosa zei:
Sublimo zei:
Ik vond mephedrone in het begin een ontzettend aangenaam stofje, welliswaar had het wel wat scherpe en onafgewerkte kanten naar mijn mening, toch vond ik het best een goed stofje.

Lekker duidelijk! wat bedoel je nou in hemelsnaam met onafgewerkte kanten?

Dat er nog te veel nevenwerkingen optreden bij gebruik.

Ben er zelf ook zwaar hooked aan geweest. (username) De cravings zijn zodanig aanwezig dat het je op sommige momenten helemaal overneemt en je gewoon MOET pakken. Zo kon ik op een paar uurtjes bijna een hele gram leegkuisen. Probeer je gebruik van mephedrone (of varianten zoals 3mmc etc.) zeker zo beperkt mogelijk of gelegenheidsgebonden te houden. Het lijkt allemaal heel onschuldig maar dat is het zeker niet.

Bovenaan