no_obkiller
Experimenterende gebruiker
Ik ben van plan om vandaag of morgen te gaan trippen op een portie truffels. Dit ga ik alleen doen. Nou vroeg ik mij af of het in jullie ogen (on)verstandig is om de trip in 'positieve' banen te leiden door erbij wat lijntjes mephedrone te snuiven? Welliswaar zijn er geen onderzoeken beschikbaar over meph, maar wat is jullie filosofie hierover? Paddo's en MDMA is een veelvuldig gebruikte methode, maar omdat meph een amfetamine (met welliswaar mdma-achtige effecten) is, en truffels toch weer iets anders zijn dan paddo's, kan het natuurlijk zijn dat er een onverwachte neurotoxische effect optreed, of anderzijds een gevaar op randpsychotische verschijnselen tijdens of na de trip. Heeft er iemand ervaring met het combineren van tripmiddelen (in het bijzonder truffels) met mephedrone, methylone, 4fmp of andere vergelijkbare rc's? Nog verdere tips?
De insteek is trouwens een trip te hebben waar ik iets mee kan, alleen heb ik geen zin in een mindfuck, vandaar een mogelijke combo met meph. Ik heb al eerder paddo's gegeten, zonder badtrip en met positieve effecten, maar dat was met vrienden en daardoor vooral een ''grote lachkick en Wow gast zie je dAt??-avond''
Deze keer wil ik toch eens wat dieper inmezelf kijken, tevens ook genieten van visuals, maar niet TE.
De truffels, nog advies? Soort, hoeveelheid. Ben man, 75kg en 1.80.
Dank u
De insteek is trouwens een trip te hebben waar ik iets mee kan, alleen heb ik geen zin in een mindfuck, vandaar een mogelijke combo met meph. Ik heb al eerder paddo's gegeten, zonder badtrip en met positieve effecten, maar dat was met vrienden en daardoor vooral een ''grote lachkick en Wow gast zie je dAt??-avond''
Deze keer wil ik toch eens wat dieper inmezelf kijken, tevens ook genieten van visuals, maar niet TE.
De truffels, nog advies? Soort, hoeveelheid. Ben man, 75kg en 1.80.
Dank u