Mephedrone & truffels?

no_obkiller

Experimenterende gebruiker
Ik ben van plan om vandaag of morgen te gaan trippen op een portie truffels. Dit ga ik alleen doen. Nou vroeg ik mij af of het in jullie ogen (on)verstandig is om de trip in 'positieve' banen te leiden door erbij wat lijntjes mephedrone te snuiven? Welliswaar zijn er geen onderzoeken beschikbaar over meph, maar wat is jullie filosofie hierover? Paddo's en MDMA is een veelvuldig gebruikte methode, maar omdat meph een amfetamine (met welliswaar mdma-achtige effecten) is, en truffels toch weer iets anders zijn dan paddo's, kan het natuurlijk zijn dat er een onverwachte neurotoxische effect optreed, of anderzijds een gevaar op randpsychotische verschijnselen tijdens of na de trip. Heeft er iemand ervaring met het combineren van tripmiddelen (in het bijzonder truffels) met mephedrone, methylone, 4fmp of andere vergelijkbare rc's? Nog verdere tips?

De insteek is trouwens een trip te hebben waar ik iets mee kan, alleen heb ik geen zin in een mindfuck, vandaar een mogelijke combo met meph. Ik heb al eerder paddo's gegeten, zonder badtrip en met positieve effecten, maar dat was met vrienden en daardoor vooral een ''grote lachkick en Wow gast zie je dAt??-avond'' :wink:
Deze keer wil ik toch eens wat dieper inmezelf kijken, tevens ook genieten van visuals, maar niet TE.

De truffels, nog advies? Soort, hoeveelheid. Ben man, 75kg en 1.80.

Dank u

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ah joh ga gewoon lekker rustig zitten op je kamer met 10-15 euro aan truffels en laat het over je heenkomen, ontspan je op bed en als je zin hebt om te bewegen ga dan lekker het park/bos in. Fuck die mephedrone.

no_obkiller

^^
Dat is ook de insteek, maar STEL, ik voel me de verkeerde kant op gaan, kan een lijntje meph me dan weer de positieve kant op sturen?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
zou kunnen als je echt fout gaat, maar geloof me als het even druk in je hoofd word is het beter om daar tijdens een paddotrip natuurlijk mee om te gaan, daarmee wil ik zeggen: je voelt je kut, oke wees dan eerlijk tegen jezelf, misschien zit iets je in je leven dwars en wil je daar eigenlijk even over nadenken, of misschien wil je gewoon naar buiten en bewegen of dansen, een douche is ook heerlijk en kan geweldig werken, ga er niet meteen meer dope tegenaan flikkeren, zeker niet als je wat dieper wilt gaan :)

Maar goed het kan niet verkeerd zijn om achter de hand te hebben en als jij denkt dat het echt beter is dan moet je er zeker mee experimenteren, wil ook niet de les lezen ofzo he :wink: Maar ik zou zelf gewoon nooit een chem gaan snuiven bij paddo's.

Groet,

Adreno :wave:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
no_obkiller zei:
maar omdat meph een amfetamine (met welliswaar mdma-achtige effecten) is

Het is een cathinone. Geen amfetamine.

En ik denk niet dat mephedrone je zal helpen om dieper in jezelf te komen. Daarvoor doe je het beste alleen de truffels gebruiken.

afraidtech

Bewuste gebruiker
ik heb het 1 keer gedaan, had wel een complete trip maar niet de mindfucks wat ik prettig vond, lekker helder maar wel de visuals.

paddobenne

mijn vriendin werd bang op 4-aco-dmt en vond het beter na een lijntje meph.
ofdat dat nu echt werkte? misschien omdat ze het dacht dat het hielp?

en als je al goed tripte met vrienden waarom zou het dan mis gaan alleen? ik trip liever alleen, niemand die je afleid enzo.

doe de duif

Belezen gebruiker
Truffels vond ik zwaar, mijn vriending vond het TE zwaar dus combineren vind ik niet aan te raden.
Dat fuckt alles een beetje up.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het een candyflip achtig effect zal geven.. net zoals dat je op paddos of lsd mdma erbij neemt; het laat je makkelijker filosoferen, doordat je lichte praatkicks krijgt van de mephedrone. Ook zal je waarschijnlijk een groot(er) love gevoel krijgen in je trip.

Het kan geen kwaad denk ik. Wil het zelf mss ook wel proberen!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Of misschien geeft het een totaal ontnuchterend effect en is heel het 'doel'' van je trip om zeep geholpen.

Als je bang bent dat je fout gaat kun je beter wat benzo's in huis halen.

De diepste en ''nuttigste'' reis in jezelf maak je wanneer je er in zit en weet dat je er niet meer uit kan voordat het is uitgewerkt. Van echte confrontaties tijdens een trip leer je het meest, just like in real life!

Spy-gisch

Mijn ervaring is dat, zeker met 2c-b, mephedrone de trip verneukt; Nauwelijks visueel meer, hoge doses, weinig effect.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Het is maar of je de truffeltjes op dat moment voor de fun doet, of voor een les..

ieder zo zijn voorkeur.

mephuser

Belezen gebruiker
Nou.... Ik zou het zelf nooit proberen.. Ik heb al genoeg aan elk apart, dus waarom zou ik het willen proberen.

doe de duif

Belezen gebruiker
Hoe is dat experiment nu verlopen?
Veel dergelijke vragen hier maar zeldzaam een relaas ervan.

Ik heb beide al apart genomen maar combineren klinkt me niet aantrekkelijk.

Bovenaan