Meisjes met bier

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Ik ben heel benieuwd, hoe jongens bier bij meisjes eigelijk vinden staan tijdens het uitgaan? is het een afknapper of staat het juist goed?
Ik drink tijdens het uitgaan altijd bier, want met een breezer voel ik me zo tuttig :rolleyes: Maar wat staat volgens jullie nou beter bij een meisje; Breezers/Smirnoff ice of bier?? :beer:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.

Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:

En wijn is.. :smoke:

Mesh5

Newbie
Tja ligt denk ik ook aan de omgeving.

Hockey feest? Bier!
Boerenbijeenkomst? Bier!
Date in een restaurant? Wijn of een non-alcoholische drank!

Persoonlijk maakt het me niet uit, als het maar niet ongepast is.

caatje

Badass junkie
Wat maakt het uit wie wat drinkt? Bier is voor mannen? Nee dat denk ik niet. Is het dan ook zo dat mannen die breezers drinken homo's zijn?

68899

Bewuste gebruiker
PRINCEZS_ zei:
Ik ben heel benieuwd, hoe jongens bier bij meisjes eigelijk vinden staan tijdens het uitgaan? is het een afknapper of staat het juist goed?
Ik drink tijdens het uitgaan altijd bier, want met een breezer voel ik me zo tuttig :rolleyes: Maar wat staat volgens jullie nou beter bij een meisje; Breezers/Smirnoff ice of bier?? :beer:

Wanneer gaan we samen stappen?? Lekker aan het bier... :beer:

Lana

Wijs gebruiker
Ik zuip me met alles een stuk in m´n kraag, kan mij het schelen.
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost :beer:
Dan maar een manwijf, daar stoor ik me niet aan.

Lana

Wijs gebruiker
Ik vind trouwens dat meer meiden zo zouden moeten denken, wordt het een stuk leuker op. Ik hou niet van die tutten die nuffig van hun damesdrankje staan te nippen.

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik drink wel vaker pils, met uitgaan, soms heb ik echt zin in een lekker biertje :beer:
Ben de enige van mijn vriendinnen die af en toe bier drinkt :beer:

zommes

Badass junkie
MissDior zei:
Ik drink wel vaker pils, met uitgaan, soms heb ik echt zin in een lekker biertje :beer:
Ben de enige van mijn vriendinnen die af en toe bier drinkt :beer:

Bij jou is zelfs karnemelk geen afknapper... :wink:

pepito

Bewuste gebruiker
PRINCEZS_ zei:
Wat staat er beter?? :confused: Smeer je het in je haar dan?? :beer: of ben ik gewoon wat te oud voor dit topic? :mrgreen:

pepito

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost :beer:

hmmm :hearteyes: mag ik door het haar op je borst kroelen??? :hearteyes: :hearteyes:

Lana

Wijs gebruiker
pepito zei:
Lana zei:

hmmm :hearteyes: mag ik door het haar op je borst kroelen??? :hearteyes: :hearteyes:

Kom maar op, krijg je meteen een stomp op je bakkes :P :grin:

pepito

Bewuste gebruiker
Lana zei:
pepito zei:
Lana zei:

Kom maar op, krijg je meteen een stomp op je bakkes :P :grin:

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: ga door je maakt me gek.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jaja

Bewuste gebruiker
Man/vrouw; wat maakt 't uit; voor zover 't de drankjes aangaat, uiteraard.
Ik drink niet voor de show, en ook niet in wedstrijdverband.

minn

Badass junkie
Als ik een beetje leuk wil doen, doe mij dan maar een wijntje. Bier staat gewoon voor lompheid, alcohol staat zowieso voor lompheid.
Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Vind het wel relax als mijn meid ook gewoon bier drinkt, is toch niet meer dan normaal.. :confused:
Sowieso heb ik er een hekel aan als ze dure drankjes drinken, telt allemaal mee op aan wat ik uitgeef op zo'n avond

Avond alleen bier-drinkers: E hooguit 25 euri
Avond met dure zuipers: E minstens 45 euri
en dan ben ik ook nog eens de enige die uitsluitend bier drinkt, alleen 1 of 2 tequila tussendoor

minn

Badass junkie
^ mee eens. Als iemand me wat aanbiedt is het vaak ook gewoon bier. Tenzij wijn even duur is, of tenzij het een enorme badass eikel/patser is, dan wordt het iets vet duur, dubbel en mét ijs.

matthijs

Badass junkie
Zoete witte wijn dat is echt het allerergste wat ik kan bedenken. Zó vies en zó ordinair. Breezers ook niet eigenlijk. Rode wijn of martini ofzo is ok. Is nooit leuk als een meisje helemaal niets drinkt.

Lana zei:

Dat is altijd gteniaal. Daar kan je altijd leuk mee feesten!

ZI09

Bewuste gebruiker
Mannen bier, vrouwen bier, aliens bier, iedereen bier, iedereen plezier.
:beer: heuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj.

El Retro

Wijs gebruiker
Vind het juist leuk als een vriendin bier drinkt. Ik snap echt niet waarom ze geen bier zouden mogen drinken, of dat het niet zou staan? :confused:

^_^

Bewuste gebruiker
Als ik het zie bij een onbekend meisje vind ik het neutraal, niet aantrekkelijk maar ook zeker geen afknapper. Als het mijn meisje is vind ik het juist fijn dat ze ook bier drinkt scheelt mij wat eurotjes, niet dat ik gierig ben. Maar mix drankjes zijn toch wel duurder en ik moet langer wachten terwijl ik verder wil feesten :)

Alleen heb wel een hekel aan zwaar dronken mensen die tegen me aan lopen en lomp doen.

Bovenaan