Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Angramar Temenos zei:Ik ga niet afzeiken verder, dit is al genoeg gedaan en ik heb er weinig aan toe te voegen.
Als je het toch gaat doen (hopelijk niet), test je product. Neem eerst een sleutelpunt en kijk wat je daarvan voelt.
Deep Blue zei:Smoort of drinkt wa, maar voor coke is te vroeg.
[mama-modus, maar tis nodig]

STRANQER zei:Hallo allemaal,
Ik zou binnenkort graag eens cocaine willen proberen samen met een meisje dat ik goed ken.
ik zou graag willen weten hoeveel wat een normale dosis is..
Gr STRANQ3R
\PS,, oja zij is 15 jaar oud,, en zij stelde t voor dus zeik alsjeblieft niet
knolselderij zei:15 jarige meisjes staan in t algemeen niet sterk genoeg in de schoenen voor coke, om nee te zeggen ookal heb je zin
Drinken! dat is lekker goed voor haar wil je zeggen. Op mijn 15de was ik nog niet eens 1x dronken geweest, dus dat is ook niet zo vanzelfsprekend. Nu, op 17 jarige leeftijd drink ik nog steeds bijna nooit, omdat ik weet dat het zeer slecht is voor de hersenen.W.F.L. zei:Maar ik twijfel eerlijk gezegd aan je intelligentie dus negeer mijn advies maar en doe nog maar een jaartje of 3 aan drinken..![]()
blu zei:Dit topic is echt een pedagogische kernramp.

Shizzah zei:tegenhouden kunnen we deze jongeman en dame toch niet als ze het echt willen..
ik ga je daarom aanraden om te zorgen dat er iemand bij is die (18+ is en) enige ervaring heeft met het gebruiken van cocaine en dat hij of zij ook de doseringen voor jullie kan bepalen!
0347vianen zei:ej jongens laat deze jongen eens met rust en beantwoord gwoon zijn vraag. samen een halfje is genoeg.
STRANQER zei:Wat een ziek idee eigenlijkIk was denk dronken/stoned toen ik dit postte want dit zou ik nuchter niet doen,, srry allemaal voor de overlast. Hoe verwijder ik een post?
0347vianen zei:ej jongens laat deze jongen eens met rust en beantwoord gwoon zijn vraag. samen een halfje is genoeg.