Meest euforische nummer!!

Meester P

Newbie
Hoihoi ik ben P.

ik ben nieuw op dit forum maar kijk soms wel mee,
Sinds oud en nieuw 2011 gebruik ik xtc/mdma ( 6 keer gedaan).

Ik heb veeeel muziek geluisterd onder invloed en ik heb gemerkt dat ik en de mensen rond mij,
die ook gebruiken 1 nummer hebben die ze het meest euforisch vinden.
Ik hou totaal niet van de muziek van 30 seconds to mars maar het nummer "kings and queens" is zo! euforisch, jezus christus echt een aanrader!

Ik zou graag jullie keuzes willen zien voor meest euforisch nummer zodat we er allemaal van kunnen genieten!

groetjes P

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Tandem van Protest the Hero. De eerste keer dat ik het nummer luisterde moest ik al huilen ( vooral vanwege de emotie van de zanger en de tekst). Dit is het enige nummer waar ik dat bij heb. En onder invloed krijg ik het hele nummer kippenvel en voel ik me echt verbonden met de zanger. Heerlijk!

Meester P

Newbie
thanks!! morgen draai ik op een groot illigaal festival in de spacehoek :P
dus rond de 80 mensen spacen morgen lekker op jullie nummers!~
more please!

oja, iedereen is uigenodigd, het is in Eindhoven je kan er met een tent kamperen en alles,
pm me voor meer info! een groot drugsfeest :openmouth:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Edit: zien jullie de filmpjes? ik kan ze zelf niet zien maar ik weet zeker dat ik ze er goed heb neergezet. Ik zet voor de zekerheid ook nog f normale links neer.

Nee, je hebt ze niet goed neergezet. Alleen de code na de "=" kopiëren en dan markeren en de "youtube" knop gebruiken.

urtinriZ

Belezen gebruiker

Voor de hardstyle liefhebbers :)
Text past precies bij het xtc idee, en de melodie is gewoon heel vrolijk

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
urtinriZ zei:
Voor de hardstyle liefhebbers :)
Text past precies bij het xtc idee, en de melodie is gewoon heel vrolijk

Dus ook voor jou, de code na de "=" kopiëren!

Dakpan

Experimenterende gebruiker
Johandewitt zei:
alles van above and beyond. maar vooral deze

[Above and Beyond - Good for me]

zo in combinatie met de clip. heerlijk !
Inderdaad een erg lekker nummertje. Moet je eens de club mix versie van dat nummer luisteren, die vind ik ook echt heerlijk.

Ik doel dan vooral op het stukje tussen 3:00 en 6:00, wat ik mooi vind. De eerste 2 minuten en het laatste gedeelte (vanaf 7:00 tot het einde) zijn helaas wel lelijk.

Bij mij stond me iTunes heel de nacht op repeat. En dan wel op het nummer Beatiful Lies van Mt Eden. Jezus wat heb ik daar lang op gespaced.

Bovenaan