Meerwaarde 3MMC / 2MMC

Fitzy

Newbie
Ok…

onderhand ervaren gebruiker van meerdere uppers, disso’s etc.

maar wat is nu de meerwaarde van 3/2 mmc op het gebied van sociaal party gebruik ten opzichte van MDMA?

mij ga echt prima op MDMA / 6Apb voor een avond (in principe 3 maanden regel).
Is er een reden dat ik 3mmc of 2mmc zou inwisselen ten opzichte van eerstgenoemde?
Kan je langer door maar is het meer cravings bijpakken? Is het verschil er eig niet?

Alle info welkom!

Highonlife

Bewuste gebruiker
3-MMC is verslavender en brengt hoogstwaarschijnlijk meer ellende met zich mee. Ik zou het lekker bij MDMA laten. MDMA is een van de meest veilige harddrugs die ik ooit gebruik heb en gaf bovendien ook gewoon het beste effect. Laat 3-MMC maar lekker links liggen. Het enige voordeel van 3-MMC ten opzichte van MDMA is dat je er minder waus bij loopt, maar dat kan ook een valkuil zijn. De drempel om 3-MMC te nemen ligt daarbij lager, waardoor het ook verslavender is.

Casrus

DF-koning
2-MMC geen ervaring mee, vond 3-MMC beter dan MDMA en ook beter dan de (-recent ingeslagen) 6-APB en 5-MAPB ( heb er nog wat van).

Voor mij was 3-MMC een betere, goedkopere, optie dan coke + MDMA. En een véél betere sexdrug.

Maar kijk er A.U.B. mee uit.

Laatst bewerkt:

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ok…

onderhand ervaren gebruiker van meerdere uppers, disso’s etc.

maar wat is nu de meerwaarde van 3/2 mmc op het gebied van sociaal party gebruik ten opzichte van MDMA?

mij ga echt prima op MDMA / 6Apb voor een avond (in principe 3 maanden regel).
Is er een reden dat ik 3mmc of 2mmc zou inwisselen ten opzichte van eerstgenoemde?
Kan je langer door maar is het meer cravings bijpakken? Is het verschil er eig niet?

Alle info welkom!
@Casrus Cravings vallen echt mee als je wat nadenkt hoor. Ik deed een maand met 3 gram 3mmc. 2 mmc is meee om zondag je gras af te rijden. MDMA en 6apb blijken dan weer schitterend. Zelf nog nooit xtc geproefd maar ik verlang echt het te proberen. Ik ken gewoon niemand. Wat pep zou er ook inloggen vandaag.

Laatst bewerkt:

G.Amer

Bewuste gebruiker
Voor mij ligt het aan de setting. Ik gebruik het heel afentoe (1, max 2 keer per jaar) op een feestje waar gedronken wordt. Zelf ben ik dan wel klaar met drinken na een paar drankjes.

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Ik raad je af om over te gaan naar 3M/2M.
Het is natuurlijk mogelijk als en een sterke mindset hebt en met mate kan gebruiken.
Toch neigt t al snel een gewoonte te worden en te veranderen in een verslaving.

3M word over het algemeen prettiger ervaren doordat de high gecontroleerd is zonder weinig nadelen.
2M word vooral uitgelegd als een wat meer opgejaagd gevoel met iets minder eufforie.
Ook werkt het stukken langer doordat je niet kan slapen door naeffecten die wel 12 uur kunnen duren.

Bovenaan