Meer voele

Gemini

Badass junkie
Petrovic zei:
Aking zei:
dr bij zuipen

Dit werkt wel extra verslavend...

Klopt, als je cocaine hebt gebruikt en je drinkt daar alcohol bij, wordt er een nieuwe stof in je lichaam gevormd, cocaethyleen. Cocaethyleen heeft een werking die vergelijkbaar is met cocaïne zelf, maar ze duurt langer en het gevoel is wat euforischer. Je bent minder opgejaagd en als je enigzins dronken was, voel je je een stuk nuchterder.
Je kan drinken wat je wilt, dronken wordt je niet meer, je remmen vervagen.
Maar cocaethyleen versterkt de zin naar cocaïne waardoor de kans groter is dat opnieuw gebruikt wordt. Ook gaan je hersens een linkje leggen dat als jij dikwijls cocaine gebruikt als je alcohol op hebt, je een volgende keer als je een biertje drinkt ontzettende zit in een lijntje hebt.
En omdat je het idee hebt dat je niet dronken wordt en dan hoogstwaarschijnlijk meer drinkt dan normaal, is de kater de dag erna des te groter.
Ook heeft deze stof een vaatvernauwende werking en veroorzaakt het een toename van je hartslag. Niet erg goed voor je hart dus, wat oldskool al zei.

Jeller

Badass junkie
mja toch, coke zonder alcohol zou ik toch nooit doen.. kweet dat het slecht is, maar t hoort er toch beetje bij zeker?

Gemini

Badass junkie
Jeller zei:
mja toch, coke zonder alcohol zou ik toch nooit doen.. kweet dat het slecht is, maar t hoort er toch beetje bij zeker?

Ik kan me ook niet heugen wanneer ik voor het laatst coke heb gebruikt zonder alcohol, maar het is belangrijk dat je bewust bent van de risico's. Ik vind coke zonder alcohol niet leuk, omdat ik het zo gewend ben. Als ik van te voren de risico''s had geweten had ik er misschien niet op die manier aan begonnen.

4 fmp

Belezen gebruiker
El_Bitch zei:
Zijn er manieren om meer effect te hebbe als je coke snuift?
Want tegenwoordig heb ik er weinig aan..

:grin:

Ja niet snuiven maar spuiten, de rush van je leven :hearteyes:

Maar meer merken met alleen snuiven? Denk het niet. Sterk advies, blijf er vanaf! Of...

take it up to the next step...... :wave:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik raad dit niet aan maar heb is per ongeluk met me dronken kop een heel sealtje in 1x opgesnoven. Zonde van je coke maar dat halfuurtje ga je net dood :openmouth:

inferno33

Bewuste gebruiker
Jippie :tongueout:

Ik denk dat drinken uiteindelijk de enige weg is:P of basen en spuiten, maar daar zou ik niet aan beginnen

Sarz

Belezen gebruiker
inferno33 zei:
Jippie :tongueout:

Ik denk dat drinken uiteindelijk de enige weg is:P of basen en spuiten, maar daar zou ik niet aan beginnen

Ah jwel joh.. Wanneer gaan wij nou is een lekker crackpijpje roken ipv die saaie jonko's in tussenuur :wink:

raizeredge

Wijs gebruiker
Klopt, als je cocaine hebt gebruikt en je drinkt daar alcohol bij, wordt er een nieuwe stof in je lichaam gevormd, cocaethyleen. Cocaethyleen heeft een werking die vergelijkbaar is met cocaïne zelf, maar ze duurt langer en het gevoel is wat euforischer. Je bent minder opgejaagd en als je enigzins dronken was, voel je je een stuk nuchterder.
Maar cocaethyleen versterkt de zin naar cocaïne waardoor de kans groter is dat opnieuw gebruikt wordt. Ook gaan je hersens een linkje leggen dat als jij dikwijls cocaine gebruikt als je alcohol op hebt, je een volgende keer als je een biertje drinkt ontzettende zit in een lijntje hebt.
En omdat je het idee hebt dat je niet dronken wordt en dan hoogstwaarschijnlijk meer drinkt dan normaal, is de kater de dag erna des te groter.
Ook heeft deze stof een vaatvernauwende werking en veroorzaakt het een toename van je hartslag. Niet erg goed voor je hart dus, wat oldskool al zei.[/quote]

heel herkenbaar dit. als ik ga drinken dan begint het al heel gauw te komen

DAVID0FF

Experimenterende gebruiker
Vreemd, ik gebruik regelmatig maar heb nooit zin in alcohol, het komt gewoon niet in me op. Het gevoel van coke is toch hemels, wat heeft alcohol daarbij te zoeken? heb al wel eens een glas wijn ingeschonken maar dat is dan na 30 min warm zonder 1 slok gedaan te hebben.
Misschien volgende keer dan toch eens proberen...
Of misschien niet

joe

Tony Montana

Belezen gebruiker
Gemini zei:
Petrovic zei:
Aking zei:
dr bij zuipen

Ook heeft deze stof een vaatvernauwende werking en veroorzaakt het een toename van je hartslag. Niet erg goed voor je hart dus, wat oldskool al zei.

Nou, dan ben ik een apart geval denk ik.
Ik heb altijd goed spul, maar ben ik echt super dronken. Kan dan niet meer blijven staan of fatsoenlijk pissen op de wc. (meestal is dat zo na een krat bier ofzo)

Maar dat het niet goed is... dat is idd zo. Wat ik zelf wel merk is dat als je veel drinkt en ook snuift (best veel +/- 2 gr. per persoon) dat je hart echt hard tekeer gaat.

partyspacer

Petrovic zei:
Aking zei:
dr bij zuipen

mee oneens, als ik dronken ben voel ik het effect van coke bijna niet.
heb ik ook niet het gevoel dat ik na een uurtje opnieuw moet gaan snuiven ofzo, niks aant handje.

ik heb het laatst broodnuchter gedaan, ik voelde me zooo ontzettend goed!
mn ponypack was nog niet helemaal op en ik wilde deze bewaren voor het weekend. het is me gelukt maar de coke zat de hele week in mn kop, het enige waar ik aan kon denken was coke...

conclusie: coke in nuchtere toestand veel verslavender!

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Tony Montana zei:
Nou, dan ben ik een apart geval denk ik.
Ik heb altijd goed spul, maar ben ik echt super dronken. Kan dan niet meer blijven staan of fatsoenlijk pissen op de wc. (meestal is dat zo na een krat bier ofzo)

Maar dat het niet goed is... dat is idd zo. Wat ik zelf wel merk is dat als je veel drinkt en ook snuift (best veel +/- 2 gr. per persoon) dat je hart echt hard tekeer gaat.
Natuurlijk je snuift dus je gebruikt een stimulerend middel. En dan alcohol verdooft ene beetje.
Alcohol droogt je namelijk ook uit. En je denkt dat het allemaal wel gaat, maar als je coke en alcohol mengt werkt dit vaatvernauwend, dus je bloedvaten worden dunner zegmaar en het bloed gaat er moeilijker door.

Change

Newbie
een vriend van mij zegt dat reddbull ideaal is .. dat het langer standhoudt
heb zelf nog mr 1x coke gedaan, en vond het wel meevallen mr niet De drugs!

Atropa

Bewuste gebruiker
Haha, net onder de oppervakte is iedereen in deze sectie een neuk konijn.

Maar on topic, als je coke nuchter gebruikt is de verleiding om op andere tijdstippen 'effe een puntje' te doen groter dan wanneer je uitsluitend 's weekends in een dronken bui wat snuift.

Daarintegen bestaat het gevaar dat je naar verloop van tijd, na wat glazen alcohol echt zware zin krijgt in sos omdat je alsware de helft van de cake al hebt, en de andere helft nog niet, die de cocaethyleen vormt. Maar de hersenen wordt door de ene helft (alcohol) iets lekkers voorgehouden en daar gaan velen dan ook naar de andere helft op zoek.

Coke + alcohol is erg risicovol als je veel vrije tijd hebt waarin je niet echt iets doet. Met name als je financieel ook nog eens dik gezaaid bent.

raizeredge

Wijs gebruiker
partyspacer zei:
Petrovic zei:
Aking zei:
dr bij zuipen

mee oneens, als ik dronken ben voel ik het effect van coke bijna niet.
heb ik ook niet het gevoel dat ik na een uurtje opnieuw moet gaan snuiven ofzo, niks aant handje.

ik heb het laatst broodnuchter gedaan, ik voelde me zooo ontzettend goed!
mn ponypack was nog niet helemaal op en ik wilde deze bewaren voor het weekend. het is me gelukt maar de coke zat de hele week in mn kop, het enige waar ik aan kon denken was coke...

conclusie: coke in nuchtere toestand veel verslavender!

dat is bij iedereen verschillend. bij mijzelf ik doe vaak alleen coke met drinken heel soms zonder drank maar als ik erbij drink dan moet ik door gaan anders ga ik me klote voelen en als ik er niet bij drink heb ik het niet

Drientje

DF-koning
yeti zei:
El_Bitch zei:

wasknijpers op je tepels en voorhuid zetten :mrgreen:
Coke is alleen maar leuk als je:

- met zijn tweeën bent
- allebei naakt bent
- niet erbij drinkt (alcohol)
- geïnteresseerd bent in lange, ruwe en eindeloze seks tot je helemaal kapot geneukt bent
- niet geïnteresseerd bent in heerlijke orgasmes

Pick your choice!

xpressurself

Bewuste gebruiker
Leef je effe COMPLEET uit op iets van een hometrainer als je coming down krijgt zodat je hartslag door het dak heen schiet. Dat geeft je wel weer het gevoel dat je leeft :grin:

Judas

Wijs gebruiker
Meer voele?

Zoek de rand van een overdosering op. Snuif zoveel dat je naar lucht ligt te happen als een vis op het droge en je hart met spijkers doorboort lijkt te worden. Dan voel je zoveel meer dude :openmouth:
Dan voel je een immense drang om te overleven.
Dan voel je een spijt groter dan de kosmos.
Dan voel je jezelf nietiger dan dat laagje poeder in je seal...

xpressurself

Bewuste gebruiker
yeti zei:
Meer voele?

Zoek de rand van een overdosering op. Snuif zoveel dat je naar lucht ligt te happen als een vis op het droge en je hart met spijkers doorboort lijkt te worden. Dan voel je zoveel meer dude :openmouth:
Dan voel je een immense drang om te overleven.
Dan voel je een spijt groter dan de kosmos.
Dan voel je jezelf nietiger dan dat laagje poeder in je seal...

Ik voel een mooi verhaal opkomen? :P

Judas

Wijs gebruiker
xpressurself zei:
Ik voel een mooi verhaal opkomen? :P

Jij voelt meer zonder coca amigo! ' Meer voele' met je 6e zintuig & intuitie :) Zo mag ik het horen!
Dat verhaal is al uit mijn pen gekropen maar erg lang geworden. Te lang voor DF-topics vrees ik. Ga ik jullie niet lastig mee vallen. Wie weet ligt er over 9 maanden een leuk sosa-romannetje van Yeti in de schappen?
Schrijven over je coca-ervaringen is trouwens een aanrader voor iedereen om lang clean te blijven. Al schrijvende neem je meer afstand van je zelf: Zie je met je geestesoog voor je wat die stuff allemaal met je doet. Zelfbewustzijn = kracht. Om te stoppen met dope of er gecontroleerd mee om te kunnen gaan :wink:

anoniempje

Bewuste gebruiker
kappen ermee!!!!!

je raakt alleen dieper verzonken in de shit

ik ga dan ook absoluut geen tips geven om je meer naar de klote te helpen( al heb ik er genoeg :grin: )

xtc4fun

GHB , af en toe een lijntje coke en een slokje bier voor de dorst
dan wanneer je er genoeg van hebt wat valium :wink:

DSVM

Zo stoned worden dat je niks meer kunt... En dan een lijn nemen.
Je voelt je PERFECT

lullo

Drientje zei:
yeti zei:
El_Bitch zei:

wasknijpers op je tepels en voorhuid zetten :mrgreen:
Coke is alleen maar leuk als je:

- met zijn tweeën bent
- allebei naakt bent
- niet erbij drinkt (alcohol)
- geïnteresseerd bent in lange, ruwe en eindeloze seks tot je helemaal kapot geneukt bent
- niet geïnteresseerd bent in heerlijke orgasmes

Pick your choice!
Maar dan is het ook wel heeeeel erg leuk :hearteyes:

Bovenaan