Meer effect bij meer MDMA

Donsdek

Newbie
Dag, ik (26, m) had een maand of 4 terug voor het eerst XTC genomen en ik had pilletjes die ongeveer uitkomen op 1.1 keer mij lichaamsgewicht aan MDMA. Ik had er toen 2 bij met de instelling er 1,5 te pakken, maar genoot al genoeg met 1 pilletje dat ik na die eene niet meer heb bijgepakt.

Nu komt er over een paar weken weer een festival aan en ben dan van plan om weer wat te snoepen. Ik zie alleen dat soms wordt aangeraden tussen de 1 a 1,5 of zelfs 2x mijn lichaamsgewicht te nuttigen voor het volledige effect. Bij sommige posts zie ik zelfs dat er soms nog heel wat meer wordt gepakt. Zou ik er dus nog meer van kunnen genieten als ik nu wel een grotere dosis van anderhalf pilletje zou pakken?

WildeWillie

Experimenterende gebruiker
Jaa je kan best wel veel hebben voordat je echt te veel neemt en bijvoorbeeld out gaat of een blackout krijgt. Ik heb dit zelf een keer meegemaakt, maar dat was echt pas met ongeveer een hele gram mdma in 1x. Ik heb er zelf weinig van meegemaakt dus ook geen negatieve ervaring aan overgehouden (gelukkig). Maar van het feest dus ook helemaal niks meegemaakt, dus een beetje zonde van de tijd en drugs.

Voor mij was m’n dosis altijd situatie afhankelijk, op een festival wou ik niet TE hard gaan. Anders zat ik het hele feest te chillen in een chil area en kreeg ik zo alsnog weinig van het feest zelf mee. Maar op een after of gewoon bij iemand thuis, vond ik het juist lekker om zo hard te gaan.
Op een festival was het dus voor mij vaak een halve pil van 180-200mg, dus 90-100mg per dosis. Op een after was het al snel een hele pil en als er mdma kristallen waren namen we soms wel eens een theelepeltje in 1x. Die laatste vond ik zelf altijd nog wel het leukst. Lekker knuffelen met je vrienden en vertellen hoeveel je van ze houdt xD alleen is dat voor mij wel echt iets wat ik alleen in een huis setting zou willen doen. Meestal moest ik dan ook wel eerst even kotsen en daarna knoeperdje hard gaan. Je gaat er trouwens wel echt uitzien als the walking dead xD dat is iets wat ik ook niet echt fijn vind op festivals.

WildeWillie

Ik denk als je content bent met de ervaring van de vorige keer je het gerust bij die hoeveelheid kunt houden🤗
Dit is inderdaad wel een hele goede. Als je gewoon lekker gaat op de dosis die je nu neemt. Gewoon lekker daar aan vasthouden. Dan bouw je ook geen hogere tolerantie op en als het goed is zoals het is, waarom zou je dan meer willen🤷🏻‍♂️

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
maar dat was echt pas met ongeveer een hele gram mdma in 1x. Ik heb er zelf weinig van meegemaakt dus ook geen negatieve ervaring aan overgehouden (gelukkig).

Het is niet zo verstandig op een openbaar forum te verkondigen dat je geen negatieve ervaring hebt aan overgehouden.
Beter erbij zeggen dat 1 gram MDMA ongelooflijk dom en onverstandig was.
In bepaalde gevallen kan 1 gram dodelijk zijn of ernstige neveneffecten bezorgen en levensgevaarlijke situaties.

WildeWillie

Het is niet zo verstandig op een openbaar forum te verkondigen dat je geen negatieve ervaring hebt aan overgehouden.
Beter erbij zeggen dat 1 gram MDMA ongelooflijk dom en onverstandig was.
In bepaalde gevallen kan 1 gram dodelijk zijn of ernstige neveneffecten bezorgen en levensgevaarlijke situaties.
Thanks voor je feedback, had ik niet bij stilgestaan en die extreme gevolgen was ik me ook niet bewust van. Dus bedankt voor het delen. Ik moet ook zeggen dat deze dosis ABSOLUUT niet de bedoeling was en ook NOOIT van mn leven nog een keer zal doen. We hadden deze avond mdma in de puurste vorm (vloeibaar) en dat is helemaal misgegaan met het doseren. Als ik dit zo hoor ben ik ontzettend dankbaar dat het met een sissertje is afgelopen.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Dag, ik (26, m) had een maand of 4 terug voor het eerst XTC genomen en ik had pilletjes die ongeveer uitkomen op 1.1 keer mij lichaamsgewicht aan MDMA. Ik had er toen 2 bij met de instelling er 1,5 te pakken, maar genoot al genoeg met 1 pilletje dat ik na die eene niet meer heb bijgepakt.

Nu komt er over een paar weken weer een festival aan en ben dan van plan om weer wat te snoepen. Ik zie alleen dat soms wordt aangeraden tussen de 1 a 1,5 of zelfs 2x mijn lichaamsgewicht te nuttigen voor het volledige effect. Bij sommige posts zie ik zelfs dat er soms nog heel wat meer wordt gepakt. Zou ik er dus nog meer van kunnen genieten als ik nu wel een grotere dosis van anderhalf pilletje zou pakken?
Blij dat je toch even je vragen hier dropt voor je zomaar wat gaat doen.
Ik denk niet dat je meteen om zal vallen als je fors gaat over doseren maar goed is het zeer zeker niet.

Vind je sweet spot door langzaam te zoeken. Als je teveel pakt dan heb je vele minder plezier van de leuke effecten en veel meer last van de negatieve effecten. Kaakscbaatsen, waus zijn en dan heb ik het nog niet over de kater. Ook ik heb door onverstandig aankloten geleerd. Geloof me, een week na het feest nog steeds het gevoel hebben dat je bij de Appie zo tussen de toiletrollen kan vallen is niet tof.
Mijn startdosering ligt op 80mg (ik weeg 84kg}. Na anderhalf uur doseer ik 1x bij met 60/80mg en daar hou ik het bij. Maar nogmaals, jouw sweet spot kan zomaar op een iets andere dosering liggen.

Eindstand, less is more. Cliché maar echt waar. Zo kun je ook nog eens langer van de euforische effecten genieten omdat je je brein niet frituurt. Veel plezier en gebruik alsjeblieft bewust.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Was het niet gewoon GHB? Dat werd hier meestal in de volksmond ook wel eens vloeibare xtc genoemd.
Haha die middelen lijken echt niet genoeg op elkaar daarvoor. :laughing:

Als mij "liquid xtc" werd verkocht en ik voel een ghb roes opkomen zou ik flink teleurgesteld zijn. Zeker als ik ook wat energie wil.

Nathaniel

Wijs gebruiker
In mijn ervaring nemen bij hogere dosering de positieve effecten (euforie, empathie, energie) af en de negatieve (kaakspanning, slechte focus, algehele "vaagheid") toe.

Kan leuk zijn thuis of op een after met goede vrienden maar in principe niet wat ik met mdma wens te bereiken.

Bovenaan