Medicijnen online

Practuna

Belezen gebruiker
Hallo,

Er zijn best veel sites, bvb waar men beweerd anabolen te kunnen bestellen zonder recept van een doktor.
Dit is neem ik aan nep toch? Ook verkopen ze vaak zogenaamd ook nog een aaallemaal benzodiazepine's wat gewoon.. voor geschreven moet worden.

uhm, dit is toch te mooi om waar te zijn, kan niet want als het echt zou zijn, zouden deze sites onmiddelijk opgedoekt worden, of ben ik nou dom?? xD

Ik vraag dit omdat ik gewoon wat werkende benzo's wil hebben, die ik nooit van mijn psychiater zou krijgen 'al zou iemand hem bedrijgen met een pistool' (zou ik nooit doen natuurlijk.) Deze pillen zou ik gebruiken om af en toe lekker stoned te worden, even geen angst meer te hebben enzovoort, helaas word ik angstig van wiet anders ging ik gewoon naar de coffeeshop, helaas pindakaas, dat THC mij een gestoord gevoel geeft.

Sorry maar dit kan toch niet waar zijn, zomaar medicijnen bestellen van zo'n site en verwachten dat er geen neppers/of gewoon niets in de postbus ligt binnen een paar dagen alsof je vitaminepillen besteld?

Mvg, Erwin

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Dom ben je niet, maar wel naïef. Ik heb een aantal keer besteld op zulke sites en het was telkens legit. Anoniem verkopen op internet met bitcoins werkt prima en de overheid heeft nooit genoeg capaciteit om zulke sites allemaal op te doeken.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dom ben je niet, maar wel naïef. Ik heb een aantal keer besteld op zulke sites en het was telkens legit. Anoniem verkopen op internet met bitcoins werkt prima en de overheid heeft nooit genoeg capaciteit om zulke sites allemaal op te doeken.
Darkweb en clearweb is wel een verschil hè. Op clearweb zitten er veel scammers bij.

Bovenaan