• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mecoldetamine

t: 20:41 beetje gesnoven (ik gok ongeveer 20 mg)

t: 20:53 ben met moeite een druipend beetje mxe weg aan het slikken en merk een beetje een wankelend effect.

t: 20:56 voel een beetje een alcohol achtige waas/ andere woorden voor die wankelijkheid denk ik.

t: 21:04 ik leg nog maar een beetje erbij, wil een wat spannendere ervaring hebben vandaag.
zelfde als start dosis. de geur is trouwens niet als mijn vorige ervaringen met methoxetamine maanden geleden.
de smaak is wel bijna hetzelfde, hij ruikt naar het goedje wat ze ook in speed verwerken wat naar zoete appels ruikt.
je zou denken dat deze batch versneden is, maar qua effect zou ik dit niet zeggen, het is denk ik gewoon een aangename toevoeging.
ik vind het wel jammer want nu voelt het niet alsof ik hetzelfde middel nam als eerder, smaak en geur vind ik wel belangrijk.
ondanks dat ik het niet meer zou doen had ik laatst 2 gram speed gekocht om lekker een avondje te kunnen snuiven.
maar toen ik het zakje open deed kwam ik er achter dat deze speed de zoete appel stof had,
waar ik op hoopte was die chemische schoonmaak speed lucht waar ik zo vertrouwd op was,
het effect weegde het niet op tegen de geur, ondanks dat die appelspeed heel goede speed was.
en maar goed ook anders had ik weer speed gebruikt wat ik eigenlijk niet meer wil doen.

t: 21:15 ben vanmiddag naar de tandarts geweest en had verdovingen gekregen, nu voelt mijn hele gezicht een beetje hetzelfde,
de rest van mn lichaam vooral mn buik lijkt ook verdoofd maar dat voelt heel anders aan, beetje prikkelend.

t: 21:50 ik voel m'n wereld af en toe een beetje draaien net als met alcohol.
ik neem nog een beetje bij weer ongeveer wat ik eerder nam.

t: 22:01 Coldplay concert aan gezet op mn versterkerd op 3fm :rockband:

Bovenaan