youperdepoep zei:of pech dat je waardeloze m hebt...

) ben wel benieuwd wat er uit komt. Misschien had ik al iets aan de prijs kunnen merken.. Maar goed, het was een leuke avond. CestMoi zei:. Maar goed, het was een leuke avond.![]()
kiekert zei:Ik zou nooit poeder kopen. Er is namelijk maar één reden te bedenken dat een dealer het verpoedert en dat is om er iets dat geen MDMA is door te versnijden.
W.F.L. zei:Louche zaakjes dus!!
Ga daarom voor pep!
![]()
Als het niet gaat zoals het gaat, zoek de zwevert met de witte petknolselderij zei:zaterdag op Awakenings weer eens op de MDMA na lange tijd, Q-base was de laatste keer dat ik mdma heb gehad. Was egt rotzooi toen ik hebe en hele gram gegeten voordat ik ging (wel egt goed maar toch n hele gram is niet normaal)
dus ik ben benieuwd deze keer
Dubz zei:Als het niet gaat zoals het gaat, zoek de zwevert met de witte petknolselderij zei:zaterdag op Awakenings weer eens op de MDMA na lange tijd, Q-base was de laatste keer dat ik mdma heb gehad. Was egt rotzooi toen ik hebe en hele gram gegeten voordat ik ging (wel egt goed maar toch n hele gram is niet normaal)
dus ik ben benieuwd deze keer![]()
W.F.L. zei:Louche zaakjes dus!!
Ga daarom voor pep!
![]()
VrouwmensenVrouwmens zei:OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN
weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN![]()
Dubz zei:VrouwmensenVrouwmens zei:OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN
weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN![]()
![]()
Vrouwmensen op Awakenings![]()
![]()
Vrouwmensen op Awakenings met MDMA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MDMA-meet op Awakenings dan maar?![]()
see you there homie!knolselderij zei:ik ben de gene met groene bladeren bovenop een bruine knol
00:00 Hardtechno zaal dan maar?

westergas zei:Ik heb een partijtje poeder bemachtigd maar vind het er maar vreemd uitzien. Geen kristal te bekennen maar echt zeer fijn "stof" is het eerder. De geur is wel echt ouderwets MDMA (anijjjjjs) dus ik hoop er het beste van...
Kleur is lichtbruin btw...
Iemand hier wel eens van dat vage poeder gehad waar ie wel lekker van ging? De kristallen die ik van vroeger gewend ben zagen er wel heeeeel anders uit....
TeKNoZem zei:Je kan kristallen toch ook gewoon crushen. Dan veranderd 't ook in poeder mits je lang genoeg doorgaat, is het dan ook ineens geen MDMA meer? ;o
westergas zei:Ik heb een partijtje poeder bemachtigd maar vind het er maar vreemd uitzien. Geen kristal te bekennen maar echt zeer fijn "stof" is het eerder. De geur is wel echt ouderwets MDMA (anijjjjjs) dus ik hoop er het beste van...
Iemand hier wel eens van dat vage poeder gehad waar ie wel lekker van ging? De kristallen die ik van vroeger gewend ben zagen er wel heeeeel anders uit....
berten zei:Heb rond Oktober MDMA poeder gekocht, was ook lichtbruin met sterke annys geur van een betrouwbare bron. Het was poeder omdat het bedoeld was om pillen te drukken... Was prima materiaal alleen graak je met een paar likjes er niet hé het is poeder en geen kristal dus heb je er meer van nodig. 100mg poeder of 100mg kristal is een wereld van verschil je mag al veel likjes poeder nemen om het gewenste effect te bereiken dus beter weeg je het af en maak je bommetjes/capsules.

k00k zei:berten zei:Heb rond Oktober MDMA poeder gekocht, was ook lichtbruin met sterke annys geur van een betrouwbare bron. Het was poeder omdat het bedoeld was om pillen te drukken... Was prima materiaal alleen graak je met een paar likjes er niet hé het is poeder en geen kristal dus heb je er meer van nodig. 100mg poeder of 100mg kristal is een wereld van verschil je mag al veel likjes poeder nemen om het gewenste effect te bereiken dus beter weeg je het af en maak je bommetjes/capsules.
Dit is erg informatief hahaDan weet ik dat voor de volgende keer. Bedankt!
![]()
![]()
k00k zei:westergas zei:Ik heb een partijtje poeder bemachtigd maar vind het er maar vreemd uitzien. Geen kristal te bekennen maar echt zeer fijn "stof" is het eerder. De geur is wel echt ouderwets MDMA (anijjjjjs) dus ik hoop er het beste van...
Ik had afgelopen zaterdag dat fijne stofje met lichtbruine kleur. Ik had 6 dipjes gehad en voelde er niks van... PB me even als jij wel lekker erop ging![]()

Dubz zei:(chemisch) anijsachtig is goed. Beste (vind ik) is bommetje (in een vloeitje of oplosbare capsule), maar dan moet je wel een beetje kunnen afwegen, je pakt namelijk snel teveel. (weegschaaltjes in milligrammen zijn voor twee tientjes te koop)
Vingerdippen kan ook, pak zelf meestal 2 of 3 pinkies. Zal ongeveer 40 mg per dip zijn.
Smaak is dan wel uberranzig en killer voor je tandglazuur, dus iets bij de hand om flink weg te spoelen is een aanrader.
Veel plezier ermee![]()