MDMA poeder/kristallen doseren

feesten

Newbie
Ik heb al een paar keer xtc gebruikt en vond dat bijna elke keer geweldig, laatste keer was heel vet alleen bij de inslag werd ik duizelig m'n beeld begon te trillen en ik heb nog net niet gekotst (wel gekokhalsd). nu hoor ik van ongeveer iedereen die ook (pure) mdma in poeder of kristalvorm heeft gebruikt dat veel chiller vind omdat de inslag minder heftig is en ze zich gewoon chiller en lekkerder voelen. nu ben ik van plan om binnenkort ipv pillen ook mdma te doen maar ik vraag me af hoe je dit het beste kan doseren, ik bedoel als je en likje neemt weet je toch nooit hoeveel je precies neemt en neem je dus al gauw te veel? of juist te weinig. afwegen lukt ook niet echt want ik heb geen weegschaal daarvoor en op een festival ofso is dat ook lastig dus hoe doen jullie dat? en wat vinden jullie lekkerder pilvorm of poeder/kristallen?

Fool

Badass junkie
Weegschaaltje bestellen? Die dingetjes zijn niet zo duur :)

Je moet geen geintjes uithalen waarvoor je de 'apparatuur' niet hebt, dat is hetzelfde als gaan diepzeeduiken zonder duikpak. :wink:

Maargoed, er zit stiekem letterlijk geen enkel verschil tussen pillen en MDMA poeder, behalve dat je met de laatste nauwkeuriger kunt doseren als je een weegschaal hebt. Beiden bevatten (mits je pillen/poeder oké is) enkel MDMA en dit lost dan ook op in je maagzuur om daarna verder opgenomen te worden. Het verschil is puur psychologisch en maakt voor de effecten ook niets uit.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ten eerste: van 10mg meer of minder zal je nooit van je stokje gaan. Daarbij doseer je MDMA op een feest meestal door je vinger nat te maken, in het zakje te steken en dat op te likken. Dat is nooit meer dan een halve pil want zo veel past er niet op je vinger.

Als het goed is weet je ook hoe veel er in je zakje zit, dus daardoor kun je ook een beetje, een klein beetje, inschatten hoe veel je hebt gehad. Ik zou gewoon een lik nemen, kijken hoe je je voelt en je daar op aanpassen.

peach

Experimenterende gebruiker
Heb hier ook paar gram liggen.....wie kan ons een goede weegschaal adviseren? evt svp met een linkje

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MusicIsLife zei:
Dat is nooit meer dan een halve pil want zo veel past er niet op je vinger.

Whahaha sorry maar dat is echt een belachelijke aanname. Heb mensen gezien die volledig nokkie gingen op die manier, het past zeker wél op je vinger. Dippen met een nat vingertopje is nog onzekerder doseren dan een geteste pil in stukjes breken.

Kristallen of poeder zijn goed te doseren mits je een weegschaaltje en bijvoorbeeld capsules gebruikt. Met een natte vinger is het letterlijk natte vingerwerk.

Josimo zei:
Heb hier ook paar gram liggen.....wie kan ons een goede weegschaal adviseren? evt svp met een linkje

Het maakt in principe niet veel uit, als je maar minimaal tot 0.01 gram kunt wat MDMA betreft. Dat is nauwkeurig genoeg. Mocht je andere middelen gaan gebruiken kan het raadzaam zijn een weegschaal tot 0.001 gram te kopen maar die zijn wel duurder.

Kijk even bij onze vrienden van Azarius:
http://azarius.nl/headshop/scales/preci ... al-scales/

Bovenaan