MDMA poeder... ervaringen??

Luisa

Newbie
MDMA = Vies maar wel lekker

Vies is het echt ja! Ik heb het 2 weken geleden gedaan, Ik moest bijna kotsen toen ik het opdronk! toen het begon te werken was ik het al vergeten. later nam ik nog een slok, was ook vies. de volgende dag als ik er aan dacht kreeg ik steeds kots neigingen. maar het was het wel waart, het was super! Ik was helemaal van het padje.. :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Re: MDMA = Vies maar wel lekker

Luisa zei:
Vies is het echt ja! Ik heb het 2 weken geleden gedaan, Ik moest bijna kotsen toen ik het opdronk! toen het begon te werken was ik het al vergeten. later nam ik nog een slok, was ook vies. de volgende dag als ik er aan dacht kreeg ik steeds kots neigingen. maar het was het wel waart, het was super! Ik was helemaal van het padje.. :)

het is idd niet echt lekker, daarom kan je eht beter in een fluwtje draaien en doorslikken :) :grin:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
bij gebrek aan drank hebben ik en een maat het gewoon op onze tong gelegd en opgezogen, tja smaakt wel vies maar dat spul werkt al na 10 a 15 minuten. Direkt in de bloedbaan via je tong.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
spliffsnatcher zei:
bij gebrek aan drank hebben ik en een maat het gewoon op onze tong gelegd en opgezogen, tja smaakt wel vies maar dat spul werkt al na 10 a 15 minuten. Direkt in de bloedbaan via je tong.

in je bloedbaan via je tong :rolleyes: :rolleyes: :confused:

A

Anonymous

Gast
Je tong- en wangmembranen kunnen inderdaad mdma opnemen, maar of het direct in de bloedbaan komt dat weet ik niet.

Wortel

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
BobG zei:
Je wangmembranen kunnen inderdaad mdma opnemen, maar of het direct in de bloedbaan komt dat weet ik niet.

lijkt me sterk,,,, dan zou je het al na 1 min moeten merken :rolleyes:
Klopt wel alleen daar word maar zo`n klein beetje van opgenomen dus dat voel je niet eens....

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
waarom onder je tong leggen als je kan slikken, omdat niemand het in zin kop haalt om het onder zen tong te leggen vanwege de smaak.

Maar dat wilt niet zeggen dat het niet werkt he. Ooit motilium smelttabletten gezien die werken op dezelfde manier.

Eenmaal in je bloed wilt nog niet zeggen trippen he. MDMA komt in je bloed maar werkt pas wanneer het afgebroken wordt.

A

Anonymous

Gast
Pff spliffsnatcher, mdma werkt zodra je het verteerd als je het slikt.

Waar heb je je info vandaan?

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
shulgin --> comments on tihkal en pikhal

en het feit dat ik ing scheikunde ben zal er ook iets aandoen :wink:

anders logsich nadenken helpt ook al, bloed is niet meer dan transport. het eigenlijke effect van eender welke stof gebeurt door de invloed van die stof op lichaamsonderdelen. mdma werkt in op je thalamus waardoor de juiste hormonen naar de serotonine receptors worden gestuurd. En die zetten dan weer de afgeving vanserotonine ingan. Verder heb je ook nog de stimulering van je synapsen en dendrieten maar dat is weer een ander hormoon. MDMA is dus niet de actieve stof op zich. Maar is meer de sleutel om het proces te starten.

Vertering van stof is opname in bloedbaan, gelukkig maar anders kreeg je lichaam nooit de energie opde juiste plaatsen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
qlo zei:
wat is best voor de eerste keer: poeder of pille ?

groet
poeder is altijd het beste (als het puur is toch)
kun je zelf doseren
xtc pillen en mdma poeder is hetzelfde
bij xtc zijn gewoon bindmiddelen aan toegevoegd.
wat natuurlijk nie wil zeggen da ze bij mdma poeder gene rommel bijdoen voor genoeg winst te maken

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Deze zomer heb ik ook regelmatig mdma poeder gebruikt. Lekker spul, maar ik ga ermee stoppen nu. Volgens mij is dit iets wat je niet teveel moet doen als je wat ouder bent...

Psilo

Bewuste gebruiker
Wat is het verschil tussen 100 mg MDMA poeder met 100mg 3,4-methylenedioxymethamphetamine en een pilletje van 600 mg met 300 mg versneden calciumcarbonaat en 200 mg manitol en 100 mg 3,4-methylenedioxymethamphetamine?

Als je dat een verschil vindt moet je even op de pilletjes kauwen voordat je ze inslikt.......

boy

Bewuste gebruiker
Psilo zei:
Wat is het verschil tussen 100 mg MDMA poeder met 100mg 3,4-methylenedioxymethamphetamine en een pilletje van 600 mg met 300 mg versneden calciumcarbonaat en 200 mg manitol en 100 mg 3,4-methylenedioxymethamphetamine?

Als je dat een verschil vindt moet je even op de pilletjes kauwen voordat je ze inslikt.......

Dat hangt van de zuiverheid van het poeder / kristal af. Het is in vaste vorm namelijk mdma-hcl. Stel dat de zuiverheid 60% is, dan heb je dus 60% MDMA en 40% overige (hcl + eventuele afvalstoffen en versnijdingsmiddelen).

De stoffen in die pil, naast de MDMA, doen geen schade en veroorzaken verder ook geen tripeffect. Calciumcarbonaat zou het maagzuur moeten neutraliseren, maar ik weet niet bij welke hoeveelheid dat echt effect heeft. Manitol is gewoon een fijne suiker.

Psilo

Bewuste gebruiker
boy zei:
Psilo zei:

Dat hangt van de zuiverheid van het poeder / kristal af. Het is in vaste vorm namelijk mdma-hcl. Stel dat de zuiverheid 60% is, dan heb je dus 60% MDMA en 40% overige (hcl + eventuele afvalstoffen en versnijdingsmiddelen).

De stoffen in die pil, naast de MDMA, doen geen schade en veroorzaken verder ook geen tripeffect. Calciumcarbonaat zou het maagzuur moeten neutraliseren, maar ik weet niet bij welke hoeveelheid dat echt effect heeft. Manitol is gewoon een fijne suiker.

Is het verschil niet juist dat kristal MDMA de zoutvorm is, dus gebonden als base met het zuur HCl? Zodat het makkelijker oplosbaar is in water en dus snelller opgenomen wordt in het lichaam?

boy

Bewuste gebruiker
De vaste vorm is 3,4-methylenedioxy-N-methamphetamine-hydrochloride, een zout. De MDMA-vrijebase gebonden aan het HCL-zout dus. Het lost inderdaad vrij snel op in water.

edit

maarten s

Newbie
MDMA

zommes: Bericht verwijderd, was irrelevant en bovendien volledig in hoofdletters. Volgende keer eerst kijken en dan posten aub.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Re: MDMA

maarten s zei:
MAAR HOE KOM JE AAN GOEIE MDMA.

men neme 250g bloem, 250g suiker, 250 ml melk en 4 eieren.

men breken de eieren en voegen dit bij de rest en mixen dit tot alle klonters weg zijn

men giet het resultaat in een met boter gesmeerde bakvorm en zet het gedurende 45 min in een op 180 graden voorverwarmde oven...

men halen het eruit, late afkoelen en tadaaa... smulle maar

ah oei mdma, ik dacht een vier-vierdegebak

(lees forum regels btw)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
maarten s zei:
:confused: verder gaat het nog wel? :mrgreen:

jaja, alles goed, en me jou?

het was gewoonweg omda er hiere opt forum sta:

Sticky: Let op: Vragen/dealen naar/in drugs = direct ban

dus, niemeer vrage waar ge mdma kunt vinde :tongueout:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Ik kan alleen maar liggen van mdma poeder,,pfffff whaaa,ooowww...
en als je genoeg genomen hebt kan je wat motiefjes gaan zien op plafond.

Ik vind er persoonlijk geen zak aan igg en er komt bijna niks zinnigs meer uit je mond.

Het lekkere gevoel dat je krijgt staat niet in contrast met de chemische na gloed die mdma je de dag erna geeft...bah wat vind ik dat smerig spul een waar chemokuurtje..

wicket

Experimenterende gebruiker
een gast gaf me een keer een nakkie en zij dat het keta was. mar de effecten van keta kwamen niet egt(volens mij, kheb nog noit op). ik werd wel vet eurofisch en blij maar tegelijke tijd vet hyper en para in mn hoofd dat was ee echte mindfuck. kheb gewoon zitte janke op een gegeven moment, na het eurofische deel :P maar nou vraag ik me af was dit wel keta of mdma poeder?

iig hebbik nooit meer bij hem gehaald want ik wil mn dealers kunnen vertrouwen en niet wantrouwen

eltoro

Newbie
Is mdma ook relaxed om thuis te gebruiken met bv je vrouwtje? Of kun je het beter gebruiken tijdens een avond stappen? Last but not least; wat is jullie ervaring met mdma en wiet/hash? :stoned:

MetaalKonijn

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Het lekkere gevoel dat je krijgt staat niet in contrast met de chemische na gloed die mdma je de dag erna geeft...bah wat vind ik dat smerig spul een waar chemokuurtje..

Valt ook wel weer mee... Als je 't niet tevaak doet.

Bovenaan