MDMA poeder... ervaringen??

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Jeller zei:
Frisko zei:
Jeller zei:
helder op mdma :openmouth:

het dichtste wa er bij in de buurt komt is voor mij 'wakker'
wakker wel ja,maar nie wakker zoals op speed...
je word er toch behoorlijk waus van als je het mij vraagt...
mits goed spul uiteraard!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
ja tuurlijk, maar je zal er niet van in slaap vallen hehe
je kan wel vlugger inslapen als je dat wilt.. je eet- en slaapritme blijft nog redelijk intact ivm speed
itt speed bedoel je...
naja voor de 1ste malen lijkt het miss zo ja,maar ik weet dat ik van mdma zeker wel evenveel keelpijn enz heb gehad als van speed...
speed eet ik ook gewoon mee hoor....daarstraks een paar lijnen gehad en heb net pizza gegeten.
en nee het is geen bucht speed :)
ik eet beter met speed als met mdma

T.

Newbie
ik vind speed echt geen goede drug...waarom weet ik niet precies. Ik vond het effect ook niet veel hebben, en de dag erna afkick...
MDMA vind ik echt dé shit!
heb vroeger ook regelmatig xtc genomen, maar t'is toch heel wat anders vind ik. Je bent met MDMA veel relaxter en chiller dan bij bepaalde pillen(hangter natuurlijk af wat er in je pil zit).
Met MD nooit problemen, geen afkick, geen eetproblemen..
nog nooit gehad en gebruik het regelmatig hoor

Psykaholik

Wijs gebruiker
T. zei:
ik vind speed echt geen goede drug...waarom weet ik niet precies. Ik vond het effect ook niet veel hebben, en de dag erna afkick...
MDMA vind ik echt dé shit!
heb vroeger ook regelmatig xtc genomen, maar t'is toch heel wat anders vind ik. Je bent met MDMA veel relaxter en chiller dan bij bepaalde pillen(hangter natuurlijk af wat er in je pil zit).
Met MD nooit problemen, geen afkick, geen eetproblemen..
nog nooit gehad en gebruik het regelmatig hoor
met mdma heb ik ook geen problemen
maar met speed kan ik gewoon rustig eten terwijl ik aan het flippen ben
en nergens geen last van eig dag derna
mja zal wel gewente zijn wss

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik had laatst 2 gram besteld. 1 gram voor een vriend van mij en 1 voor mijzelf. het was onze eerste keer. We werden wel gewaarschuwt dat het sterk spul was. maar we zijn wel wat gewent. Dus wij hadden allebij 3/4 gram in een fluwtje gelegd en het fluwtje doorgeslikt met wat drinken erbij. En na ongeveer 10 min Te relaxed. We hadden die andere 1/4 in onze trip ook nog opgelikt. We betaalde 20 eu per gram, maar het is het zeker waard. ECHT TOP SPUL!!!!!! Je gaat er echt wel HARD van Me hele beeld begon te trillen, en ik Had ontzettend moeite met praten. Maar het gevoel, is nie te omschrijven gewoon perfect :grin::grin:

Pillen stellen niet zoveel meer voor vergeleken bij 1 gram puur MDMA.

Ik zeg MDMA Kristallen SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR SPUL!!!!!!!!!! :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Ik had laatst 2 gram besteld. 1 gram voor een vriend van mij en 1 voor mijzelf. het was onze eerste keer. We werden wel gewaarschuwt dat het sterk spul was. maar we zijn wel wat gewent. Dus wij hadden allebij 3/4 gram in een fluwtje gelegd en het fluwtje doorgeslikt met wat drinken erbij. En na ongeveer 10 min Te relaxed. We hadden die andere 1/4 in onze trip ook nog opgelikt. We betaalde 20 eu per gram, maar het is het zeker waard. ECHT TOP SPUL!!!!!! Je gaat er echt wel HARD van Me hele beeld begon te trillen, en ik Had ontzettend moeite met praten. Maar het gevoel, is nie te omschrijven gewoon perfect :grin::grin:

O MIJN FUCKING GOD
weer zo een
denk ook wel echt da je HARD geflipt hebt van je TOPSPUL
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
zal er voor de rest ma nie op ingaan want :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

spacekonijn

Badass junkie
hoe halen mensen het sowieso in hun hoofd meteen 3/4 gram te nemen??? doe je dan totaal geen onderzoek voordat je iets gebruikt?

stel dat het wel pure mdma was dan was t mss niet goed afgelopen

Psykaholik

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
hoe halen mensen het sowieso in hun hoofd meteen 3/4 gram te nemen??? doe je dan totaal geen onderzoek voordat je iets gebruikt?

stel dat het wel pure mdma was dan was t mss niet goed afgelopen
mss
ben ik wel 1000% zeker van da het nie goed was afgelopen
ma fuck it laat ze doen
tis gewoon maar te hopen voor hun da ze nooit geen goede drugs in hun handen krijgen

need weed: hou oud ben je eig

Frisko

Badass junkie
need^weed zei:

awel voor u een welgemeende %^&*
TOP SPUL,laat me nie lachen kerel!!!
je mag blij zijn da je nog leeft en prul gehad hebt,want als je 750 mg in 1 keer neemt van goed spul dan was je nu dood!!!!,dan was de ambulance miss zelfs te laat voor je!!!
denk toch na voor je zoiets zegt!!
aub hé :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
LoL een vriend van mij had ook 3/4 gram gedaan. Hij zei dat dat best te doen was en ik heb niet veel vergelijk onder het mdma poeder dus.... ik vond het nogal krachtig spul. En geen prul. Maar als ik jullie zo hoor hebben jullie nog veel krachtiger poeder. En doe niet of ik dom ben ik informeer heus wel voordat ik zoiets neem. Hij had het toch zelf ook gedaan, en hij leefde ook nog..... BTw jullie kunnen best wel wat softer reageren hoor, ik had heus niet zoveel genomen als ik niet wist dat het met dit poeder kon!!!!!!!

schranziewanzie ik ben 16, k weet heus wel wat ik doe en ik informeer ook goed voordat ik koop,,,,, Dat jullie nou zwaarder poeder hebben en er minder van hoeven te gebruiken kan ik ook niet helpen. Dit is misschien prul voor jullie, maar ik vond het goed te doen en nogmaals had ik heus niet 3/4 gram gedaan als ik niet zeker wist of dit kon.

:wave:

Frisko

Badass junkie
need^weed zei:
LoL een vriend van mij had ook 3/4 gram gedaan. Hij zei dat dat best te doen was en ik heb niet veel vergelijk onder het mdma poeder dus.... ik vond het nogal krachtig spul. En geen prul. Maar als ik jullie zo hoor hebben jullie nog veel krachtiger poeder. En doe niet of ik dom ben ik informeer heus wel voordat ik zoiets neem. Hij had het toch zelf ook gedaan, en hij leefde ook nog..... BTw jullie kunnen best wel wat softer reageren hoor, ik had heus niet zoveel genomen als ik niet wist dat het met dit poeder kon!!!!!!!

schranziewanzie ik ben 16, k weet heus wel wat ik doe en ik informeer ook goed voordat ik koop,,,,, Dat jullie nou zwaarder poeder hebben en er minder van hoeven te gebruiken kan ik ook niet helpen. Dit is misschien prul voor jullie, maar ik vond het goed te doen en nogmaals had ik heus niet 3/4 gram gedaan als ik niet zeker wist of dit kon.

mjah
echt slim ben je dan toch niet als je 20€ gaat uitgeven aan MDMA die je dan vervolgens bijna in 1 keer inneemt;dan sta je 4u later weer nuchter haha.kan je nog beter gewoon pillen kopen als je dit al goed vind!!!

voor 5€ minder heb ik 1gr waar ik 2 avonden vd kaart van ben!!!
ik geef je 1 tip...
zoek degelijk spul!!! :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:

allemaal goed en wel
maar stel u nu eens voor
neem aan da het uw eerste keer mdma poeder was
deze keer was het duidelijk prul anders pak je geen 3/4de
je komt mij tegen op een fuif en je vraagt of ik niks bij heb voor te verkopen
en ik verkoop jou een gram mdma
en jij denkt o mdma heb ik nog al gedaan dus pak je 3/4de in
dan kunnen ze je gegarendeerd afvoeren in een ambulance
weet nu nie hoeveel je gewend bent met pillen maar ben er bijna zo goed als zeker van da als ik je een capsul geef met 200mg mdma (1/5de dus)
da je ZEER HARD aan het flippen bent.
en jah da je hard geflipt hebt mag ik hopen na 3/4de van een gram
anders zou het maar heel erg zijn :wink: :wink: :wink: :wink:
let er ma mee op wa je doet je bent nog ma 16

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
need^weed zei:

allemaal goed en wel
maar stel u nu eens voor
neem aan da het uw eerste keer mdma poeder was
deze keer was het duidelijk prul anders pak je geen 3/4de
je komt mij tegen op een fuif en je vraagt of ik niks bij heb voor te verkopen
en ik verkoop jou een gram mdma
en jij denkt o mdma heb ik nog al gedaan dus pak je 3/4de in
dan kunnen ze je gegarendeerd afvoeren in een ambulance
weet nu nie hoeveel je gewend bent met pillen maar ben er bijna zo goed als zeker van da als ik je een capsul geef met 200mg mdma (1/5de dus)
da je ZEER HARD aan het flippen bent.
en jah da je hard geflipt hebt mag ik hopen na 3/4de van een gram
anders zou het maar heel erg zijn :wink: :wink: :wink: :wink:
let er ma mee op wa je doet je bent nog ma 16

idd uit die 15 regels tekst die hij getypt heeft kan ik al afleiden dat hem nog HEEL wa te leren heeft!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
daarom lees ik hier ook, om te leren frisko + dat ik alleen me ervaring plaats . hoeven jullie mij niet af te kammen dat ik in jullie ogen prut spul had, als ik geen ander vergelijk heb. dan alleen dit, is het toch niet gek dat ik het goed vond. Ik had trouwens een half uur na inname ook gekotst dus, dt bleek wel dat het wat teveel was..... :openmouth:

Frisko

Badass junkie
need^weed zei:
daarom lees ik hier ook, om te leren frisko + dat ik alleen me ervaring plaats . hoeven jullie mij niet af te kammen dat ik in jullie ogen prut spul had, als ik geen ander vergelijk heb. dan alleen dit, is het toch niet gek dat ik het goed vond. Ik had trouwens een half uur na inname ook gekotst dus, dt bleek wel dat het wat teveel was..... :openmouth:
mjah,dan zou ik toch maar 1 ding goed onthouden van hier te lezen als ik van jou was...en dat is NOOIT of te NOOIT zo een stomme dingen te doen...
het was al te veel zei je,...
ik weet niet wat je gewoon bent,je gewicht enz enz,maar 16j,dan kan je gewoonweg nog niet ZOVEEL gewoon zijn :)
maar van goeie mdma kan je bij 200 of 250mg zelfs al kotsen dus...
nooit op woorden afgaan van mensen,als je weet hoe het eruit ziet en de smaak weet enz kan je goeie wel herkennen meestal...maar als je het echt wil weten laat het testen!!! :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
ja ma als je na een half uur kotst wil nie direct zeggen da je te veel hebt hoor.
frisko is ook zo een ervaren kotser :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
en dat is helemaal nie omdat hem teveel heeft gepakt.
das gewoon uw maag wss die ff protesteert.
maar ja tis allemaal nog goed afgelopen.
maar let maar op wa je doet.
de meeste drugs van tegenwoordig is nu wel rommel.
maar je moet maar eens het geluk hebben (of pech) tis maar hoe je het bekijkt da je echt heel goede drugs vind.
dan kan het nog wel eens zeer slecht aflopen :) :) :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Toch denk ik niet dat het zo slecht was als jullie denken, want jij noemt nou smaak. Maar het smaakte wel Ontzettend goor heeeelll scherp, zelfs al legde je een paar korrels op je tong was het al heel sterk te proeven en echt Blehhh vies. Het was een beetje geel achtig poeder, zat in een sealtje (duh) en het was gewoon poeder (korrels) soort suiker achtigge kruimeltjes met af en toe een iets opvallend groter (kristalltje) ertussen.

ben blij dat jullie mij nu wel gewaarschuwd hebben, want in ander geval had ik nu de hele tijd met de gedachten rond gelopen dat 1 gram normaal is, en ik een keer een andere dealer tegen het lijf liep en die mij ook MDMA zou verkopen, en dan ongeveer van jullie kwaliteit, dan had ik dus dood geweest. dus daarvoor eff bedankt, alleen volgende keer wat milder reagereen aub. Ik surf naar deze site om te leren en te praten met ervaren mensen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Toch denk ik niet dat het zo slecht was als jullie denken, want jij noemt nou smaak. Maar het smaakte wel Ontzettend goor heeeelll scherp, zelfs al legde je een paar korrels op je tong was het al heel sterk te proeven en echt Blehhh vies. Het was een beetje geel achtig poeder, zat in een sealtje (duh) en het was gewoon poeder (korrels) soort suiker achtigge kruimeltjes met af en toe een iets opvallend groter (kristalltje) ertussen.

ben blij dat jullie mij nu wel gewaarschuwd hebben, want in ander geval had ik nu de hele tijd met de gedachten rond gelopen dat 1 gram normaal is, en ik een keer een andere dealer tegen het lijf liep en die mij ook MDMA zou verkopen, en dan ongeveer van jullie kwaliteit, dan had ik dus dood geweest. dus daarvoor eff bedankt, alleen volgende keer wat milder reagereen aub. Ik surf naar deze site om te leren en te praten met ervaren mensen.

jah srry ma kan me der echt in opjagen
stel u nu voor ge was dood aan een overdosis
dan is het weer drugs is slecht, drugs is dit, drugs is dat en blablabla....
als ge normaal met drugs omgaat is er geen gevaar aan
mensen die kapot blijven deraan zijn mensen die ofwel ZWAAR overdrijven met wa ze pakken
of het grootste probleem da ze combineren met alcohol
als ge iets nieuws hebt wa ge nog nie gedaan hebt gewoon altijd met een heel lage dosis beginnen.
bijpakken kan je nog altijd dus .......

en ben er zeker van da je drugs niks waard was
of wat natuurlijk ook zou kunnen zijn is da je denkt da je een gram gekocht hebt.
en het maar 0.5 gram ofzo geweest is.
dan zou 3/4 nog wel wa veel zijn maar da zou wel al wa beter kunnen :wink: :wink: :wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
daar zou je wel is heel goed gelijk in kunnen hebben, want ik zelf denk niet dat deze dealer troep verkocht, maar k weet niet of 2 gram in een sealtje kan? en ik weet ook niet of er verschillende grote van sealtjes zijn. want ik kreeg 1 sealtje en het werd mij verteld dat het 2 gram was en dat heb ik dus door 2 en gedeeld en daar weer 1/4 van af..... zodat ik 3/4 overhield maar miss was het al die tijd bij elkaar maar 1 gram dat ik dus 0,375g genomen heb. :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik denk dat dit eerder het geval geweest zou zijn, want Ik ging wel echt HARD, wat ik al vertelde met me beeld dat ernstig haperde en vreselijk trilde.... Het was gewoon heftig, en ik ben heus niet niks gewent..... dus vndaar....... :wink: :wink: :openmouth: :openmouth:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Dus daarom zou ik het raar vinden als Het echt troep was, zoals je eerst beweerde, omdat je van troep volgens mij niet ZOo hard gaat :) :grin: :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
daar zou je wel is heel goed gelijk in kunnen hebben, want ik zelf denk niet dat deze dealer troep verkocht, maar k weet niet of 2 gram in een sealtje kan? en ik weet ook niet of er verschillende grote van sealtjes zijn. want ik kreeg 1 sealtje en het werd mij verteld dat het 2 gram was en dat heb ik dus door 2 en gedeeld en daar weer 1/4 van af..... zodat ik 3/4 overhield maar miss was het al die tijd bij elkaar maar 1 gram dat ik dus 0,375g genomen heb. :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

0.375g zou nog altijd te veel zijn zenne als het echt puur zou zijn
weet nu wel niet wa je weegt?
en wa je bedoeld met dat je al wa gewend bent.
weet ook nie hoe regelmatig je het pakt.
maar als het puur zou zijn en je pakt dan 0.375g
komt toch overeen met 4 pillen van redelijke kwaliteit tegenwoordig

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Ja maar dan nog 4 pillen, zeg nou zelf dat is goed te doen :sunglasses: Vind ik niet echt veel zeker niet als je een nacht doorgaat
bedoel in ene keer pakken he :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
maar iedere pil verschilt natuurlijk wel
maar tegenwoordig moogt ge blij zijn als er nog 90mg mdma inzit

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ja maar toch vind ik het vreemd, ergens moet gewoon een fout zitten OF het is troep wat me heel sterk lijkt, of dat van die grammen klopt niet.... ergens moet iets fout zijn, ik zou het liefst willen dat je nu hier heen komt en dezelfde doses doet die ik heb gedaan, en kijken of je het dan nog rotzooi vind, want miss moeilijk te geloven (nadat k dat had geschreven van dat eerste stukje) maar het ws egt TOP!!!! Dus ergens moet een fout gemaakt zijn dan......... k snap het zelf ook niet meer nou :confused: :confused: :confused: :rolleyes: :rolleyes:

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Ja maar toch vind ik het vreemd, ergens moet gewoon een fout zitten OF het is troep wat me heel sterk lijkt, of dat van die grammen klopt niet.... ergens moet iets fout zijn, ik zou het liefst willen dat je nu hier heen komt en dezelfde doses doet die ik heb gedaan, en kijken of je het dan nog rotzooi vind, want miss moeilijk te geloven (nadat k dat had geschreven van dat eerste stukje) maar het ws egt TOP!!!! Dus ergens moet een fout gemaakt zijn dan......... k snap het zelf ook niet meer nou :confused: :confused: :confused: :rolleyes: :rolleyes:
zal u 2 tips geven
1- koop een weegschaal kan je controleren of het 1 gram is
2- weet nie van waar je bent maar als het van holland bent breng het toch gewoon eens naar een testcentra dan weet je het direct of het goeie is of nie

Frisko

Badass junkie
need^weed zei:
Tuurlijk ben ik van NL :rolleyes: en kost dat nog veel geld zo'n test?? Ben wel benieuwd wat daaruit zou komen ja ....
test is gratis zelfs d8 ik!
ik denk eerlijk gezegd ook dat je gewoon goeie mdma had maar eeeeeeecht geen zuivere gram dan hé!!
eerder een halve of nog minder,maar ik zou teruggaan naar die dealer,die heeft je der dik ingenaaid dan als je het mij vraagt.
als je 1gr in een vloei zou draaien,dan zou je een prop van ongeveer 1.5cm of meer doorsnee hebben,lijkt me nie evident om die door je keel te jagen met drinken,...
neej van 200mg ga je loeihard al joh,zeker als je niet wekelijks gebruikt...
let er maar op int vervolg ja,en koop een weegschaal :grin: :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik denk dat het van die grammen gewoon niet klopt, want als jij zegd dat als je het in een fluwtje draait 1 gram dat het dan een prop van 1,5 cm word dt dt niet klopt met het fluwtje wat ik had.... dus dat zal wel niet kloppen dan, Maar de kwaliteit zal voor de rest wel goed zijn geweest dan...

Kortom de grammen die ik noemde (die mij genoemd zijn) kloppen dus gewoon niet . (punt) :wink: :) :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Ik denk dat het van die grammen gewoon niet klopt, want als jij zegd dat als je het in een fluwtje draait 1 gram dat het dan een prop van 1,5 cm word dt dt niet klopt met het fluwtje wat ik had.... dus dat zal wel niet kloppen dan, Maar de kwaliteit zal voor de rest wel goed zijn geweest dan...

Kortom de grammen die ik noemde (die mij genoemd zijn) kloppen dus gewoon niet . (punt) :wink: :) :mrgreen:
jah kan zijn
het fijt is gewoon da je nooit van je leven 0.75 gram kan pakken als het goed spul is
je bent idd wss fel geript met de hoeveelheid da je gehad hebt
echt een weeg kopen
kameraad van mij overtijd ook ging een gram sos kopen
komt bij mijn thuis aan met die gram
d8 ik van we zullen het eens wegen
was da gewoon 0.4 gram :confused: :confused: :confused:
dealers zijn vettige rippers zeker met van die mannekes gelijk u die der nie gek veel vanaf weten
want een gram is eig best wel veel

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
tja als je beweert 3/4 gram te hebben genomen in een keer moet het wel slecht spul zijn geweest. Vorige week had ik nog geeneens een derde deel daarvan op en ik stond de hele avond lekker te spacen..

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
need^weed zei:
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:

goede voornemens :)

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
is ook voor je eigen veiligheid! :)

Frisko

Badass junkie
need^weed zei:
misverstanden???
dikke ripperij ja :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik kreeg dit spul van een vriend van mij en die heeft het van een dealer, maar ik heb vandaag aan die vriend gevraagd hoe dat nou precies zat. Hij zei dat het toch niet helemaal puur was maar hij weet het ook niet prcies, en de conclusie kwam er op neer, BOEIEND HET WAS TOCH RELAXDE SHIT.... En dat was wel het geval dus... :grin::grin:

Uiteindelijk zal het wel niet helemaal puur zijn geweest en wat de rest dan was wat er doorheen zat, zullen wel weer van die chemische stoffen zijn....

Mja hier komt het een beetje op neer :sunglasses: :smoke:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?

Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je? :wave:

Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..

Bovenaan