mdma poeder dosering

Bliss

Newbie
Hoi hoi!!

Oke er zullen vast al 3892034809 vragen hier over gesteld zijn.. maar niet schelden!!

Maaar ik ga zondag mdma poeder proberen maar ik vraag me af hoeveel vingers ik moet nemen?? ik heb al een aantal keer pilletjes genomen en meestal neem ik 2 x een halfje op een nacht.

De mensen met wie ik t ga doen doen meestal vinger likken en dippen. En ik geloof en vertrouw hun zeker maar ik wilde toch even checken hoeveel je ongeveer moet nemen?? ik weeg 56 kg en heb normaal dus niet heel veel nodig.

Ik ben ook vaak 'bang' om te moeten overgeven dus ik wil niet te heftig!

Now don't be mean and give some advice please :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Percentages! Percentages! Percentages! Maar als het poeder is heeft iemand anders er al met zn vingers in gezeten, dus dan zul je er wel veel van kunnen snoepen! Mjammie!

Bliss

Newbie
Haha wat??? ja sorry ik weet het echt niet haha.... maar ik weet geen percentages.. laten we t houden op 'normaal' met 1 vinger beginnen? met 2? hele hand erin steken?

give me something! :grin:

mephuser

Belezen gebruiker
Probeer eerst een klein vingertopje.. merk je na een uurtje niet veel, neem je nog een topje.. dat is het makkelijke van vingertopjes, je kan het makkelijk doseren. Als je het echt goed wilt doen, kun je voor een lage dosis ook je grammetje door 10 delen en dan 1 deel nemen.. dat zal een lage dosis zijn, maar voor jou misschien genoeg, gezien je gewicht en ervaring..

succes!

Bliss

Newbie
ik heb het niet op zak, een vriend die ook naar het dolle feestje gaat heeft het en hij heeft er wel meer ervaring mee.. ik ga maar gewoon rustig beginnen en me niet te druk maken :) (hoop ik dan toch haha)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Bliss zei:
ik heb het niet op zak, een vriend die ook naar het dolle feestje gaat heeft het en hij heeft er wel meer ervaring mee
Dat zegt nog steeds niets over de kwaliteit. En als het poeder is zou ik het bij voorbaat al niet vertrouwen.

Wacky

Badass junkie
Mwa, de laatste tijd is er veel poedervormige mdma op de markt. Dit komt door een andere productiewijze (waarschijnlijk gemaakt van safrole ipv pmk) Het is dus niet meer zo dat "de enige reden waarom het poeder is, is omdat ze het dan kunnen versnijden"

De kans dat je poeder mdma zuiver is, is nog steeds stukken groter dan de kans dat speed zuiver is.

Dosering met natte vinger, dat is ehm, natte vinger werk. Daar kunnen we je niet bij helpen natuurlijk. Als je het wil afwegen, of een grammetje in gelijke delen wil opdelen, dan kunnen we wel helpen. Maar niemand weet hoeveel er aan jou natte vinger blijft hangen.

Ik adviseer overigens bommetjes ipv natte vingers.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wacky zei:
Mwa, de laatste tijd is er veel poedervormige mdma op de markt. Dit komt door een andere productiewijze (waarschijnlijk gemaakt van safrole ipv pmk) Het is dus niet meer zo dat "de enige reden waarom het poeder is, is omdat ze het dan kunnen versnijden"
Waar vergaar jij deze wijsheden?

Weedman94

Experimenterende gebruiker
Ik heb alleen nog maar goede ervaringen gehad met mdma kristallen, nog nooit met pillen :P Kristallen getest op 84% :grin: Ik heb het nog nooit goed gedoseerd en kom er altijd achter dat ik veel meer heb genomen dan ik vooraf van plan was en de nachten waren fuckin' awesummm :P Ik zou gewoon beginnen met een dipje (deed het altijd met een sleutel dus das ietsje anders) en dan gewoon bijnemen wanneer je wilt. Je merkt vanzelf of het goed of slecht is.

Wacky

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Wacky zei:
Waar vergaar jij deze wijsheden?

Die wijsheden zijn hier al uitgebreid besproken. Niets is zeker nee, maar ten tijde van de crisis kwamen er toch verdacht veel mensen ineens met poeder mdma die wel gewoon 84% was.

it'sme

Belezen gebruiker
:openmouth: die goeie ouwe tijd met XTC en MDMA poeder.......Hier is dus echt niks in de buurt te krijgen...(tenminste mensen waar ik normaal haal) Alleen nog maar troep gehad afgelopen jaar, dus heb in juli de hoop maar opgegeven.

Hoop dat snel die 84% sjizzel eens richting limburg komt :hearteyes: We wachten rustig af :stoned: Zal vast wel weer eens iemand in de buurt zijn die weer wat weet te krijgen :mrgreen:

knolselderij

Wijs gebruiker
klein lepeltje zal genoeg zijn..

gewoon steeds een vingertje en wachten (lang genoeg wachten) dan nog een vingertje en wachten (lang genoeg wachten) en na een tijdje hoef jij geen vingertje meer

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wacky zei:
Die wijsheden zijn hier al uitgebreid besproken. Niets is zeker nee, maar ten tijde van de crisis kwamen er toch verdacht veel mensen ineens met poeder mdma die wel gewoon 84% was.
Dat zal ik dan over het hoofd gezien hebben, ik ben wel benieuwd wat er dan precies anders gaat tijdens de synthese.

bit

Je kan sowieso beter niet dippen en likken als je over 10 jaar nog tanden wil hebben. Net als Wacky adviseer ik ook 'bommetjes'. In een cappie ermee!

ShootingStar

Als je weet hoe zuiver je mdma is koop je het beste gewoon een mg-weegschaaltje. Wordt voor 15eu met 2 dagen thuis bezorgd. Vervolgens koop je in de smartshop lege cappies of neemt een doosje multivitamine van de drogist waarvan je capsules kunt leegschudden en vullen met M. Je weegt je lege capsule, stopt er naar eigen wensen MDMA bij en klaar is Kees. Beter dan dat natte vingerwerk. Niet alleen qua doseren, maar ook om zo weinig mogelijk -zo niet niks- van de chemische smaak mee te krijgen.

iSmokex

Bewuste gebruiker
it'sme zei:
:openmouth: die goeie ouwe tijd met XTC en MDMA poeder.......Hier is dus echt niks in de buurt te krijgen...(tenminste mensen waar ik normaal haal) Alleen nog maar troep gehad afgelopen jaar, dus heb in juli de hoop maar opgegeven.

Hoop dat snel die 84% sjizzel eens richting limburg komt :hearteyes: We wachten rustig af :stoned: Zal vast wel weer eens iemand in de buurt zijn die weer wat weet te krijgen :mrgreen:
Vanaf lente 2009 was hier ook niet echt meer makkelijk aan mdma te komen, maar nu alweer vol op! Pillreports geven ook weer veel meer goede pillen aan. Misschien eens navragen!

OT
Ik zou gewoon, zoals al is gezegd je grammetje opdelen in 10 gelijke delen. Als je dan 1 deel neemt zal het vast niet teveel zijn en als je niks merkt misg nog 50-75mg bijnemen :grin:

hallo..

ik heb even een vraag.. ga je van mdma ok raar kijken?? net zoals je pillen neemt ga je met grote puppillen kijken en uit eindelijk met je kaak schuiven... is dat hier ok mee?? zo ja waar niet mee??

groeten gerwin. :wave:

bit

gekkegerrit20 zei:
ga je van mdma ok raar kijken?? net zoals je pillen neemt ga je met grote puppillen kijken en uit eindelijk met je kaak schuiven... is dat hier ok mee??
Uiteraard. Een goede pil bevat theoretisch ook niets anders dan MDMA. Een goed alternatief waar lichamelijk geen zichtbaar effect bij optreedt is er niet.

mephuser

Belezen gebruiker
Ik reageer zo omdat het eigenlijk een makkelijk te vinden antwoord is, als je ff een kwartiertje rond zoekt hier op et forum, zul je je antwoord vinden. .. MDMA zit in de meeste ( goede ) pillen.. Maar van de meeste ( iig alle drugs die ik gebruikt heb ) krijg je grote pupillen en/of gaan je oogbollen alle kanten uit staan.

Ik weet zo niet. welke drug geen invloed heeft op je ogen.

Bingeln

gekkegerrit20 zei:
hallo..

ik heb even een vraag.. ga je van mdma ok raar kijken?? net zoals je pillen neemt ga je met grote puppillen kijken en uit eindelijk met je kaak schuiven... is dat hier ok mee?? zo ja waar niet mee??

groeten gerwin. :wave:

Ja dat is hier ook mee. Fijn he! :openmouth: :grin:

Bovenaan