• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA & pep

knalkaak

Newbie
Waar: Hardcore feest(je)
Met: een vriend T
Tijd: +- 10:45

Met MDMA kristallen en pep nog nooit eerder ervaring gehad. De week ervoor een half pilletje xtc en ooit een lange tijd geleden een kwart pilletje waar ik niks van voelde, dus nauwelijks ervaring met harddrug.

Om half 10 vertrokken we met de trein naar een relatief klein hardcore feestje, mijn maat T gebruikte vaker en vorige week had ik ook met hem xtc gebruikt (ik een halve) wat mij opzich wel beviel. En dus wou ik vandaag ook wel xtc gebruiken, dus ik had mijn dealer gebeld voor 2 pilletjes en hij zei dat ik over een uurtje terug moest bellen want hij wist niet of hij langs zou komen bij dat feest.

Mijn maat T kwam er een bekende tegen die drugs bij zich had, mdma kristallen en wij mochten er van mee smullen. Hij zei dat het vrij sterk spul was dus heb 1x mn vinger natgemaakt en deze in het zakje mdma gelegd en ingenomen, T had hier ook geen ervaring mee en gebruikte dezelfde hoeveelheid.

Na een halfuur voelde ik alleen meer spanning in mijn kaken, verder niks. Omdat mijn dealer misschien niet zou komen hebben wij allebij van iemand 1 gr pep gehaald voor 10eu. Na een klein sleutelpuntje voelde ik wel meer spanning op mijn kaken en mijn pupillen werden al groter, ik wilde rustig beginnen dus deed telkens kleine sleutelpuntjes maar wel een stuk of 6 x.

Rond half 11 - 11 uur volle bak hakken, had meer energie maar volgens mijn gevoel minder dan mijn halve pilletje van vorige week. Ik merkte dat ik met mijn kaken zat te friemelen en af en toe jambekken, ik was die ochtend al om 03:30 op voor mijn werk dus was al vrij moe, dit verdween wel als sneeuw voor de zon en had ook geen behoefte aan eten, heb deze avond op het begin 4 biertjes gedronken en verder alleen cola.

Om half 2(eigenlijk 2 uur maar door vandalisme half2) was het feest afgelopen en ging iedereen naar huis, wij dus ook (met de trein) thuis aangekomen op het station nog grote pupillen en had kauwgom voor mn kaken om te kauwen. Thuis aangekomen sliep ik om 6 uur en werd half 8 'sochtends wakker. Verder in de middag nog 1.5 uurtje geslapen en voorderest niks, het lukte niet om te gaan slapen, met xtc had ik hier geen problemen mee. De volgende dag alsnog de hele dag grote pupillen gehad.

Eindconclusie: Van MDMA heb ik vrij weinig van beleefd, enkel de spanning op mn kaken, verder vind ik van pep het voordeel dat vermoeidheid verdwijnd en je nog lekker door kan beuken,maar voor derest geen speciaal gevoel, een flinke nadeel is dat ik een nacht heb overgeslagen omdat ik niet kon slapen. maar ik ga nog rustig door met experimenteren, heb nog pep over en een roze eekhorn pilletje.

Is leeftijd en gewicht ook nog belangrijk om te weten?

Gr Knalkaak

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
gewicht wel maar kvrees dat je niet genoeg hebt genomen van de mdma wnt dat is eig gewoon de stof dat in xtc zit waar je helemaal love en magisch van wordt

grtzz

knalkaak

Newbie
M´n gewicht is ong 66kg,

inderdaad dat weet ik wel zeker dat ik te weinig heb genomen, ben nog nieuw in de drugwereld en probeer ook nog kleine dosering

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
heb hier ooit eens ergens gelezen dat je om te beginnen best 1mg per kilo pakt dus voor jou ong 70mg.
ik persoonlijk pak gewoon altijd een paar kleine kristalletjes en eet ze op ik heb nog nooit afgewogen en heb nog nooit te weinig of te veel gepakt :grin:

Tufnut

Badass junkie
1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht is een nette dosering voor XTC op een avond. Het best doe je het niet vaker dan een keer in de 6 a 8 weken. Om goed te kunnen doseren is het van belang te weten hoe sterk je pillen zijn. Testen is dus van belang.

Speed geeft een heel ander effect dan xtc. inderdaad wekt het op en kun je er niet van slapen. Als je een xtc effect verwacht kan het tegen vallen. Het combineren van speed met xtc is niet verstandig. Dit leid sneller tot meer hersenschade. Bovendien maakt de speed het effect van de xtc minder intens.

Bovenaan